Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
volgens mj is dit wel normaal, je zet idd de grootste verbruikers aan, ik heb het met al mjn auto’s gehad, op de astra g na. mijn pa heb dat ook.
had maar gewoon de lmm vervangen, het schjnt een kwaal van de moteren te zijn. ik heb toe de zelfde symtonen als jij:puke
Mja, heb mijnes laten maken en had er geen spjt van. hij liep mooier dan ooit te voren.ik snap niet dat ze van alles ‘proberen’ breng je wagen eens bj een andere garage. een opel dealer bijvoorbeeld
maar je utlaat s in ieder geval goed.!!! als je wagen straks wel weer rijd s hij wel weer in goede staat. mits er nks mis is met de banden en remmen, de moter heb een ketting dus de kosten heb je ook niet.
succes ermee:thumbup
je zou maar zo handig zijn met auto’s. die kantel blokken zelf inmekaar gezet (zelf bedacht?)
zo, gewaagt project, moet wel erg mooi worden als k de foto’s zo zie
ik heb rondom 4 nieuwe mchelins, en het gat prima hier in het noord westen van het land.
heb wel eens met de corsa b andersom op de weg gestaan, toen het in de herfst net geregend heb. ook te hard op rotondes vond de b niet leuk, de achterkant brak snel uit, terwijl er genoeg gewicht achterin lag. mijn astra g ligt veel vaster op de weg.
Maar laten we wel wezen jongens, winter banden of niet, je rijd evengoed rustger dan normaal.
origineel gepost door yentl555
denk dat ze bij de garage de motor gereset hebben :) of de accu er een poosje af geweest is.
werd mijn motor ook altijd onrustiger als anders :) na een poosje was hij weer rustiger ( maar nog niet goed ) maar daar ben ik maar mee leren leven :PAls de accu polen zijn los geweest moet je volgens mij de moter eerst 10 min laten lopen, dan ut zetten, en dan weer starten. dan is de boel gereset. mijn mijn vaders carisma is dat zo tenminste. We hebben paar weken terug de koplampen vervangen i.v.m. het heel erg mat worden van de glazen (kon niet meer door apk door slechte lichtopbrengst) toen moest de accu er dus uit. dus vandaar.
nadat de accu er weer in zat liep de auto eerst niet spatzuiver, na 10 min uitzetten en daarna starten liep hij weer perfect.maar dat is mitsubishi, kweet niet of dit ook zo is bij opel
wil n de ahteruit versnelling ook wel eens voorkomen, dan moet ik hem in mijn geval eerst in zjn 4 doen, en dan weer in achteruit. het klinkt vreemd, maar het werkt wel
de f moest een g zijn natuurlijk;)
kzal volgens mij wel de enige zijn die wat aan zijn 1.6 8v wilt doen:D
katvervanger is een goeie tip. laten chipen vind k msschen wel een goed idee, ik zal eens rondvragen wat er uit te halen is. want als ik dat aan 5 mensen ga vragen, krijg ik 5 verschilende antwoorden:jerry haha.
als jullie begrijpen wat ik bedoel.;)er moet met een kat vervanger wel een andere eindemper op, een matje van mij rijd de 1.8 versie sport, met lege kat, en dat klinkt nergens naar.
ik zzie vaak dat er een gewone unversele open luchtflter geplaatst wordt, wat zijn hier de voordelen van? en de nadelen?
oke, k hoor het al. Nou, op die zoekfunte ben k wel heel veel te weten gekomen over de nog langzamere versie. 75pk geloof ik?? maar kon wenig vinden over mijnes.
Ben evengoed tevreden over dit blok, en al helemaal over de auto:wors dus die gaat zeker net weg. dt was gewoon een vraag naar intresse. als er we opties waren dan had k dat msschien wel wllen doen. ander luchtfilter systeem en utlaatsysteem scheelt ook niks? voor chiptunen heb ik wel een adres, maar is dt wel veilig? heb gehoort dat er na chiptunen vaak problemen zijn. dan bedoel ik over het chiptunen in het algemeen, dus net alleen op opel.
heb ook een soortgelijk probleem gehad met mjn oude corsa. onder de kap ze je dat ding op en neer bewegen als je gas geeft, een rond ding met een kabeltje eroverheen. deze will nog wel eens hangen blijfen. dit had mjn corsa wel heel vaak. ook hed k spelling in mijn gaspandaal, bij de opel dealer konden ze het niet verhelpen. toen heb ik onder de kap gekeken, en had het na 10sec verholpen. haha, mooi hoor
heb wel eens gelezen in een auto week dat dit altijd een probleem van opel is. de 2 heb alltijd een setje nodig, de versnellingsbakken van opel schakkelen volgens mij over het algemeen wel een beetje hakerig. niet dat ik mij er aan stoor, vind hem goed schakkelen, en idd, bij mij gaat de 2 ook heel zwaar.
ik heb achter trommel remmen:angel haha, ik weet niet of rachid dit ook heeft:p
origineel gepost door tijgetje57
origineel gepost door robert_corsa
1.11 voor een diesel is diep triest volgens mij. mjn hyundai h100 2.5d (de vandaag is overleden doordat de koppeling deffect is) rjd gemiddeld 1.10. mijn astra g 1600 85pk verbrukt gemddelt 1.11, kan er met beter weer denk ik 1.13 gemiddeld mee rijden.wat zou een nieuwe koppeling icl montage moeten kosten voor een hyundai h100 2.5d uit 97??
Er zit een menneke in Friesland die doet revisie van bakken enz.
Dacht dat deze het was die vrij goedkoop is:
http://www.versnellingsbakspecialist.nl/120/revisie-reparatie
Anders zit hij ergens in Burgum.
heb van mijn baa gehoort dat de bus weg gaat voor export, maar toch nog bedankt!!!.
als het vriest staat mijn handrem altjd vast. zet hem altjd n de versnelling uiteraard, na een half uur rjden werkt de handrem weer. wat kan k hieraan doen?
1.11 voor een diesel is diep triest volgens mij. mjn hyundai h100 2.5d (de vandaag is overleden doordat de koppeling deffect is) rjd gemiddeld 1.10. mijn astra g 1600 85pk verbrukt gemddelt 1.11, kan er met beter weer denk ik 1.13 gemiddeld mee rijden.
wat zou een nieuwe koppeling icl montage moeten kosten voor een hyundai h100 2.5d uit 97??
sory, niet goed gelezen, ik zag het woord lmm heel vaak voorkomen, en ze heb de zelfde problemen als die ik toen had.
k zou de auto laten maken, leuke auto met weinig km van een leuk bouwjaar, kan je nog jaren mee rjden
vind het wel erg netjes gedaan, petje af (die heb ik alleen niet:jerry)
nee, ff serieus, het is erg netjes gedaan, heel appart,
als je de auto niks vind, zorg dat je hem lopend krijgt en ruil hem in
tja, stel dat het de lmm is, dan nog een kat, middendemper, en eindemper (moet voor 100euro samen kunnen) 450 en 100, 50 euro gematste uurloon ben je voor 600 klaar.
Uitlaat hoef je niet meteen te vervngen. zolang de buren niet wakker worden wanneer je start kun je de uitlaat eronder laten hoor. en anders las je hem dicht.toch weer iets geleerd. waar zorgt die erg klep nou eigenlijk voor? en dan nu niet zeggen dat ze zorgen voor elende he:angel
kijk eens bij ron de vries ze hebben leuke aanbiedingen op het moment
ik heb nog wel een sub over. hertz 10” 350wat rms 700 max. mooi compat en geeft een goed geluid. als je de sub als ondersteuning wilt is dit een aanrader. Komt mooi diep. zonder dat de buren je horen aankomen
sub gaat weg voor 125 eurohet is maar net wat je wilt voor geluid. dat moet je eerst weten, dan kunne meerdere mensen je wel een advies geven.
het is niet goed voor je auto ik was 450 kwijt voor luchtmassa meter, stappen moter en montage. aan onderdelen ligt de prijs niet, die zijn overal even duur.
dat zou ik niet weten. volgens mij als je de auto uitleest kan je zien wat er mis mee is.
als je je voorsteld n het voorstel topic, krijg je meer reacties.
je zit her wel al een tijdje trouwens, vanaf 2004. -
AuteurBerichten