Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vin gaat gewoon aan gelukkig.
waar zit de thermostaat?
achter de d riem?Rijwind idd.
Gister in de zware file geen last. Werd niet warmer dan 90
Vandaag in een korte file 100.
Ken de auto nog net geen 3 weken.
Zo ff testen. Had weinig trek in een warmloper.
Auto boeit mij verder niets. Hij is uit nood gekocht. Is een oud beestje met een lange geschiedenis.
Tecnisch goed hoor.. Heb er,zelfs het Opel winterplan op.Nog een vraag.
Temperatuur blijft altij. Boven de 80.
Gister flink file gereden. Niets geks aan de hand.
Vandaag ook even in de file gestaan en de meter stond op 100 graden. Daarna snel andere baan op en gas gegeven. Temperatuur daalde weer.
Toe terug de file in en toen bleef hij onder de 100 hangen.Ga zo even flink stevig rijden, en tijdje laten draaien om te horen of de vin aan slaat
Jongens. Je bedrading moet in orde zijn. Gaan zat auto’s op in rook door slechte installatie.
Snap niet dat jullie er zo makkelijk mee doen. Als je auto je zo weinig waard is duw hem dan gelijk in de naar de stort.
Maar goed. Bij de astra g zijn er meerdere mogelijkheden. Altijd wel een gaatje te vinden.
pas wel op, kit dat gat wel af. Anders groeit er over een jaar een familie aan schimmels onder je tapijt
gewoon lekker onder je dash kruipen en goed kijken25 november 2013 om 20:06 In reactie op: stuurbekrachtiging met inbouw c20xe. elektrisch of hydrauli #18195295Bedankt voor de info mannen.
en idd. Kosten ombouw is al in orde. Ook o keuren en verzekering.
volgt later meer over.Heb precies het zelfde gehoort woensdag
Mmaandag proefdag bij nieuwe werkgeverSta nog lekker niet bij UWV
Wel via uitzendbureau helaas….Goed bezig en tot snel ondanks de crisis hierzo
Elk jaar doen.
Neem hem aub paar keer per jaar mee op de snelweg. Zal hij erg fijn vinden. Dat geld voor elke auto. Ongeacht merk.Vind je in de astra fen calibra ook hoor team west.
druk bezig met de loods inrichten. Corsa staat alvast mooi binnen.
Lmm vervangen en klaar.
GaskleP positie sensor geeft ook wel eens problemen evenals erg.
Lambda gaat niet snel kapot
Reinig je gasklephuis ook eens en chec k je carterontluchting slangen 2 ffGeluid zal los lopen denk ik zomaar.
maar mooie prijsjes. 8v zijn gewoon goedkoop in onderhoud.
Hoelang heb je de astra? Moter? Wat voo. Banden? Oude banden? Denk ook de spanning.
Schokbrekers lek?Welke 8v heb jij?
erg klep. Bekijk ook je vacuumslangen eens. Van je carterontluchting die van je blok naar het gasklep gaan. Kun je zo los trekken n door blazen. Heb je last van majo op je oliedop? (Sludge)
Exacte kosten is lastig.
je moet er even mee naar een onafhankelijke garage. Laat die het maar bekijkem.en ja, spul in je olie doen. Zelf lijkt mimdat gevoelsmatig ook niets. Gevoelsmatig stel je iets uit.
zelf zie ik iets als een probleem dathet opgelost moet worden.
Beetje zweten kan geen kwaad.
Zolang je geen olie moet bijvullen en je geen gekken geluiden hoort niets aan doen.Klopt mr f. Gekocht ivm erg slechte ketting gele corsa.
had geen zin om zonder auto te zitten. Dus maar gekozen voor een 250 euro auto. Werd een astra toevallig.jullie zullen met de tijd wel horen wat het is geworden.
robert
Spoorbreedte doen ze echtmeg de show velgen. Breedsets met camber.
een normaal uitziende corsa kijken ze zo la gs joh. Ze hebben wel beters te doen.175 is een mooie breedte. 65 hoog op 14″
Astra f winterset zzoeken is ook goed.Bredere band onder jou Corsa is gevaarlijk
Je glijd alle kanten op
Helemaal met nat wegdek. Druk op de weg is er dan niet omdat je auto zo ligt is. Hierdoor krijg je dat je banden dus op het water glijden ipv op het wegdek.Je kan prima van je huidige et waarde afwijken hoor.
Zorg wel dat je naafgat goed overeenkomt.Goede uitlijning is belangrijker.
Corsa is met alles goedkoper. Alleen onderhoud wint de astra het denk ik wel op.
gaat ook wel de corsa worden denk ik.
gele corsa blijft trouwens gewoon noor. Project autoVandaag de corsa laten wennen aan het idee dat hij veel binnen gaat staan.
Voor de gele corsa ligt er een achteras omgebouwd voor schijfremmen klaar in de astra. Die gaat morgen naar de straler voor verder behandeling.direct daarna komen de schijven erop, wordt de as eronder geplaatst incl kadett gsi bekrachtiger en verdeler.
dat zal zijn laatate rit ook gelijk zijn. Hierna verdwij t hij geschorst in de loods.
x12xe gaat plaats maken voor een c20xe. Met de nodige aanpassingen aan de technische en cosmetische kant.Heerlijk dat ik vanaf december sleutel ruimte heb :jerry eindelijk volgas van start.
Foto’s van de rotterij makenwerkt het best.
voor balken hoeft niet erg te zijn. Weet niet welke jebedoeltrotterij is je enigste zorg. Heel veel dingen zijn eenvoudig en goedkoop te fixen.
Blokje levert wel wat op. Niet met een lekke kop zoa.s jij heb helaas.
maar, als de rotterij mee valt, dan opk appen. Je ziet ze steeds minder.
Duidelijk anders. Grill is dikker. Bumper heeft een lip.
mattig?Ja, rijdt nu toch best vlot en zuinig zo.
@Andre_Ede wrote:
Er zijn er twee, helaas vermeld het kenteken archief niet welke er bij het kenteken horen.
De Irmscher

De Michalak

Die achterste :wors dikke neus zeg. Wat is dat?
mooi, had je topic al een geheel gezien. Erg gaaf. Leuk weer terug te zien.
-
AuteurBerichten