Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ziet er idd goed uit zo.
Je oude verlaging zit ook al voor.
Achter van het weekendVuil, steentje of iets tussen je schijf en remblok?
Lekker bezig jongens.
breng morgen de 2de achteras naar xe straler. De eerste die ik bracht straalde hij de gaten erin. Ding was stijf van de plamuur :jerry .
deze week is hij gestraald en komt de corsa snel jullie kant uit.
Helaas had de donor achteras voor xe zilveren corsa toch 2 rot plekjes na het stralen. Kon niet gelast worden.
daarom maar een andere as gezocht. Deze is nog knap. Laat deze niett stralen. As stond al 11 jaar onder de overkapping buiten :jerry remmen zaten iets wat vast…
heb de remmen er geheel af getroken, as even netjes gemaakt en ligt nu te drogen.
van de week oude remmen weer monteren, en as eronder hangen.as voor de gele corsa is gestraald. Eerdaags gaat die naar woerden. En komen er schijfremmen op.
Problemen met je moter is bijna zeked toerental sensor
Kun j e zien dat er na het sproeien vloeistof uit het potje is?
Controleer je db riem evenop spellling
hoor ook wat valse lucht. Of een open lucht kelk.Kan temaken hebben met je dynamo. Er zit op of in een spaningsregelaar.
Weet niet hoe die gemonteerd zit. Je kunt proberen die uit te wisselen.
ook kun je eens an je accu voelen als je moter al ee tijdje loopt. Als de accu goed warm wordt is die regelaar naar de knoppen.dan zou jedenken dat de pomp een gevoelig onderdeel is. Enigsinds begrijpelijk. Je wilt toch jgee vonken in je tank heben.
@wim-v6 wrote:
Voor de APK hoeven de Gele bollen er niet uit hoor, Zowel mijn Ascona-C2 als C3 is er mee goedgekeurd.
Verder zeker voor deze kleur, een Bijzonder net exemplaar.
Dit is wel een Zwakke kleur trouwens, de meeste zijn Verweerd en/of verkleurd als ze deze kleur hebben.
Wel zonde, het is echt een mooie kleur..Met de bolle had ik een slecht lichtbeeld. Was uit voorzorg.
Thanks voor je advi3s over de kroon olie laatst.hij is wel redelijk netjes ja. Wel al verkleurd hoor. Met name het dak wordt al echtslecht.
maar goed, poetsmiddel en de randjes even donker maken doet een hoop.
op de foto enkel ff gewassen, heb toevallig vandaag weer sinds enkele maanden de randjes weer zwart gemaakt.gouden tip om je randjes mooi zwart te houden: brander erop met open vlam. Daarna zo nu en dan eens behandelen met een mequiers of zo iets.als hetmaar goed vet is.
ook mijn ranxen waren wit uitgeslagen. Echt wit witPas vorm 3 en 5 deurs is zeker anders ja
Duimen dat er geen expert langskomt.
gezien de dagwaarde van en krat bier voor een corsa b is hij heel snel al loss.let goed op, regels zijn enorm veranderd gezien schade gevallen.
Wees duidelijk met wat jij wilt.Je re otekabel eens bekijken.
als die los livt heb je geen geluidBrock b2
Ziet er best netjes uit zo. Niet iedereen zijn smaak natuurlijk.
vandaag de corsa gewassen, opgeruimd, getankt, stukje mee gereden.
onderweg ff een tussenstop gemaakt om wat te spelen met mijn telefoon die ik net nieuw heb.
Zie foto’s hierboven.De corsa staat aan de voorzijde ee n 4 cm hoger dan normaal ivm apk afgelopen week.
ook zijn de gele bollen uit de koplampen en had de achterlicten gewisseld.Doe maar 2 dunne lage dan :thumb
anders trekt het nooit de lak in en kun je hem eind va ddag nog niet uitpoetsen :jerryIs het een x12xe?
Dikke laag wax?
Dat is toch dat bruine spul? Gewoom laten zitten, gaat vanzelf weg. Best is een gaatje erin prikken of boren. Dan gaat het wat sneller.
Vandaag mocht d3 gele corsa voor de apk.
hij vloog er met 2 vingers in de uitlaat doorheen mijn topper.
zijn 2de keer nu. Geen op of aanmerking nadat hij verder nog even bekeken was.
kreeg de complimenten dat hij nog zo gaaf was van onder :wors
Sta je dan met je blije bakkes jonguh. Make my day :vertaghopelijk lukt het met de 5 deurs ook zo over enkele weken.
En hoe zeker ben je ervan dat hij echt kapot is?
wat voor moter heb je?
heb met enkele auto’s oom zonder of met defecte lambda gereden, maar nooit noodloop gehad hoor.Even een moter zoeken lukt toch wel?
even sloperij op zoeken. Wel hard wezen, en zeggen dat je deze week nog het blok nodig heb.Waarschijnlijk hebben ze niets oo voorraad . Meeste sloperijen zijn erg makkelijk in dat soort gevallen en vertellen ze je dat je volgende week maar weer terug moet komen ofzo.Elk gangbaar moterblok gaat voor export tegenwoordig. Dat levert veel meer op.
ze hebben ze wel, maar wees een beetje brutaal :jerryReviseren natuurlijk. Kan meestal al voor rond de 50 euro, dan is hij weer bijna zo goed als nieuw.
even wat rondvragen aan kennissen, of google n, kom je een heel eind mee. Beetje sloperij kan het ookAls jenou gaat kijken.
Ga dan heel goed luisteren naar getik van de ketting. Of consentreer je in iedergeval op ee getik.
beste kun je even goed luisteren bij je rechtvoor wiel.het is een ketting moter. Zals je misshien gelezen heb willen die wel eens problemen geven.
Bij aanschaf gewoon goed luisteren, daarna goed onderhouden met goede olie en olie filter.
eens per maand eens een langer stukje rijden zal hij wel fij vinden.nu klinkt het heel dramatisch, de 1 onderhoud slecht en heeft nooit wat terwijl de ketting al jaren bijna de moter uittikt. De ander is er zuinig op, hoort ineens een tik en de ketting loopt eraf.
er is werkelijk geen pijl op te trekken.Het is wel 1 van de weinige corsa gi. Die in top conditie verkeerd
eerste 10 jaar geen roest moter in top staat. Auto zelf in echte liefhebber staat
je kunt er als beginner alle kanten mee op. Perfecte basis.s ja. De 2000 misschien wel waard
Als je heel reël een corsa b wilt verbouwen ben je goed en goedkoop klaar voor jaren -
AuteurBerichten

[/URL