Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Robert3
Deelnemeris denk ik een siemens systeem
als deze niet uitgelezen kan worden dan probeer eens een andere ecu op de kop te tikkenRobert3
Deelnemerpak gewoon de CIH 2.0 liter is allemaal hetzelfde op de kleppen en zuigers na – DE 2,2 LITER LAG IN DE SENATOR EN IN DE RECORD.
Robert3
Deelnemerlekt hij aan de voor – of achterzijde en wat type motor zit erin
Robert3
Deelnemerals die carburateur origineel op deze motor zit dan zit er ook een aansluiting in je kabelboom.
heel vaak zijn die automatische choke’s stuk – ik zou dan voor een handbediende gaan.Robert3
Deelnemerals relais gaan klikken is bijna altijd de accu spanning te laag – veel korte stukken rijden met achterruitverwarming en het is zo gebeurd.
kijk eens naar de accu.
wat ook start problemen kan geven is het kleine zwarte (zwart rode stekertje op de start motor wat een slecht contact maakt) deze draad komt van je contact afRobert3
Deelnemerbedankt voor de info
Robert3
Deelnemerhallo Martien
ik denk aan de temp sensor voor de ecu
blijft hij wel op toeren normaal draaien
-
AuteurBerichten