Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
robert1970
DeelnemerNee heb het lampje al verwisseld met een ander 1,2w met fitting maar helaas werkt het niet, zou eigenlijk wel graag hetzelfde instrumentenpaneel wilen behouden. krijg er zelfs geen spanning op na contact aan.
heb nog gecontroleerd op printbreuk maar hij loopt keurig door naar de stekker.
misschien nog andere mogelijkheden???Robert
robert1970
DeelnemerHey, bedankt voor jullie snelle reactie’s.
Dan laat ik deze pakking er mooi tussen zitten, want hij draait als een tierelier.
wanneer hij weer gaat branden leg ik m’n pakkie shag er wel voor.bedankt Rob
robert1970
DeelnemerHey wim,
Staat goed die meegespoten handgrepen bumperdelen en stootlijsten.:thumbup
Alleen de flatbladewissers ben ik niet zo tevreden over, bij mij geven ze een tik in de maximale stand.Gr Robert
robert1970
Deelnemer:cryAuw wat een pijnlijke kwestie,
Ik neem aan dat een B1 X16XEL is.
Vaak is de oorzaak de startmotor, deze blijft dan meedraaien na het starten waardoor er een te hoge stroom door je electrisch gedeelte van je contactslot gaat, en je kabelboom wegsmelt cq verbrand.
Wat nu ??
Onder de motor kap de verbrande kabelboom opzoeken en volgen totdat je een label tegenkomt met een 90…… nummer met een tweelettterige code, deze is van belang bij het zoeken voor een kabelboom.
En vervang altijd met je startmotor ook het electronisch contactblokje van je contactblok onder je stuurcolom.succes Robert
robert1970
DeelnemerNou Robke,
daar ben ik het niet mee eens, vorig jaar had ik ook mijn ABS ECU stuk.
zou al met al bij de vod op zo’n 1455,- incl. uitkomen.
heb ook contact gehad met actronics, en kon hem toesturen, en is voor 180,- hersteld en tot nu geen problemen gehad.succes Robert
robert1970
DeelnemerEcht een nette vec:thumbup
Laat je hem dan polijsten bij Brian in Hoogezand, heb ik ook laten doen met een teflon behandeling,
scheelt een hoop poetswerk.Gr Robert
robert1970
DeelnemerOndanks dat er bij mij HCR in het glas staat is hij eind juni weer voor de apk geweest en gelukkig in 1x goedgekeurd.
Maar officieel mag het niet meer met een HCR codering, moet DCR / DC of DS zijn.
Who care’s zolang ze maar goed afgesteld zijn lijkt mij er niets aan de hand.robert1970
DeelnemerAh Moi,
bist weer trugge, nou du bist welkom.
goeiendag eben zeg maar
:thumbuprobert1970
DeelnemerWat ook vaak veel voorkomt zijn de onderste radiateur rubbers cq steunen, dit is een bekende klacht bij de vod.
hier zijn ook modificatie setjes voor leverbaar.
laat me weten of het opgelost is.suc6 robert
robert1970
DeelnemerKijk ook eens op http://www.actronics.nl zij herstellen diverse electronica voor een schappelijke prijs en 2 jaar no nonsens garantie, ik heb m’n abs pomp daar heen gestuurd, en binnen een week had ik hem weer terug voor 180 euries.
succes
robert1970
DeelnemerNu ik het gister heb schoongemaakt, zie ik wel beter de afscheiding van lichtbeeld, voorheen zag ik niet meer
dan een grote vlek met licht.
nu zijn het weer 2 rechte strepen met een schuine hoek.er zijn ook setjes met H7R speciaal voor koplampen met reflector, die hebben aan het eind van het xenonbuisje een coating laagje puur om dit strooilicht te voorkomen.
Pilot leverd dit alleen nog in de D2R uitvoering, Ik had Pilot nog gemaild hier over, maar vooralsnog leveren zij nog geen H7R:cryrobert1970
DeelnemerJa ze ze zijn van garello, en ook origineel.
en eind juni is hij er nog op goedgekeurd, heb nog geen klachten gehad.
en onderweg word er ook niet veel geknipperd met groot licht, doen ze dat wel dan heb ik er weer vrienden bij, zeg maar:)robert1970
DeelnemerHey Wim,
die Vec van mij is een B1 uit 96” maar eh ik heb net nog gekeken maar niks geen kapje,het lukt me alleen nog niet om die avator onder m’n naam te krijgen, dus iemand tips
Mvg Rob
robert1970
DeelnemerHey ja,
Het is gelukt, en nog wel met de verfbrander.
mooi schoongemaakt, en afgekit met silli gasket.weer als nieuw, en minder strooilicht.:thumbup
robert1970
Deelnemer:argue euh in de oven, mijn vrouwtje ziet me al aankomen.
He schatje ik gebruik ff de oven.
Nee laat ik dat maar niet doen:wub daar is het vrouwtje te lief voor.maar bedankt alvast voor het meedenken
robert1970
DeelnemerWat je kunt proberen is het volgende bij het gebrek van een brander,
Ga een flink stuk toeren, en flink remmen.
door de warmte komt het meestal wel los.Succes:)
-
AuteurBerichten