Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
5 januari 2017 om 13:51 In reactie op: Ik ga K-Seal proberen om mijn koppakking te herstellen.. #18336245
Dan is het nu misschien de moment om dat eens uit te proberen.
Er zitten blijkbaar vlokken koper in, die dan in de barsten komen en die opvullen.



Emma-watson-nip-slip










Maar niet het vakje aanvinken, anders gaat het de volgende keer niet meer:
3 januari 2017 om 19:18 In reactie op: Nipples gezocht voor FlashLube aansluiting op inlaatcollector #18336163Bedankt.
Hier vond ik een doorvoernipple, maar er staan geen afmetingen bij.
http://www.lpgonderdelenshop.nl/epages/61481037.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61481037/Products/700015
Ik denk dat dit de doorvoernipples zijn voor de LPG.

Yep. Ik heb drie keer op IMG geklikt en drie keer werkt het, maar de derde keer heb ik in het tweede venster het vakje aangeklikt en van dan af werkt de knop IMG niet meer.
Kan iemand dit eens proberen? Je moet geen link invullen. Gewoon op IMG klikken en op enter drukken.
Het lijkt enkel te gebeuren wanneer ik in het tweede venster het vakje aanvink.
2 januari 2017 om 20:51 In reactie op: Trillend ontkoppelingspedaal na 2 dagen rijden met nieuwe koppelingsset??? #18336099Het vliegwiel komt van mijn originele motor, omdat de voorlopige motor die ik geplaatst heb, een automatische versnellingsbak aandreef.
Ik heb het vliegwiel wat opgekuist, er een price-as naaldlager in geplaatst en er de nieuwe koppelingsset tegen gevezen.
Alles is goed verlopen, behalve dat ik de kabel nog niet bijgeregeld heb en daarom staat mijn pedaal dieper.
Misschien is dit genoeg om de kabel net genoeg aangespannen te houden zodat de rollager licht tegen de drukplaat blijft drukken.

OK. Ik heb het nieuwe topic hier geplaatst: http://opel-forum.nl/forums/topic/trillend-koppelingspedaal-na-2-dagen-rijden-met-nieuwe-koppelingsset/
[quote quote=17719462]:jerry :jerry

:wtf[/quote]
Je kan er nu wel mee lachten, maar ik heb vroeger eens meegereden met mijn vriend in een Peugeot decapotable oldtimer, geleend van zijn broer, de toenmalige uitbater van “La Rocca”.
In putje winter, vriezen dat het kraakte, dak open en verwarming volle bak.
In die Peugeot decapotable zijn dash zaten luchtroosters die een serieus warm windje konden blazen en alhoewel het dak helemaal open stond, was het deftig warm in die wagen. Niets gevoeld van de winter. Geen jas nodig.[quote quote=17719593]‘Houston, we’ve got a problem’

[/quote]
Hallo, ja, er zit water in de carburator. Hoe? Wel humm…
-
AuteurBerichten