Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ziet er best wel vet uit die cali!
@robert1701 wrote:
@*Jurgen* wrote:
dat is wel een goeie ja, c20ne is een vrijloper, dus zou je niet direct kunnen merken
Ah, is de C20NE een vrijloper? Dat wist ik niet.
Dat stelt me wel gerust. In de vraagbaak staat de ik pas om de 105.000km de distributierien moet
vervangen. Ik heb nog maar zo’n 82.000km op de teller, maar mijn wagen (Omega-A) is wel van 1990 en dus
rijd ik rond met een 22 jaar oude distributiriem.Lijkt me stug dat ie 22 jaar oud is.
Vervangingstermijn van een distributie riem staat altijd een aantal jaar en een aantal kilometer voor, net welke er eerder gehaald wordt.hebben hebben hebben :P
@81supporter wrote:
@InjectTheVenom wrote:
Zeg waar blijven die Calibra rijders dit kan dus echt even helemaal niet he :swear :-P
Sorry,hier ben ik…. :angel
idem :P
Vandaag getankt voor 1.75 de liter:/
Dan is het toch vrij nadelig dat je 63 liter tank heb xD
Mijn calibra start zonder moeite, geen idee hoe oud de accu is. Zat er al in toen ik hem vorig jaar kocht:P
@Oenatje wrote:
net op de weg van prinsenbeek naar zevenbergen. met zijn allen gangetje of 40 per uur. komt er een bmw station met 4 petjes erin inhalen. mafkees
dan hoop je toch stiekem dat je hem later weer inhaal, omdat ie tegen een boom staat geparkeerd…
ik meld me aan om met me auto te blokkeren :P
gek genoeg is de bp hier 10 cent per liter goedkoper dan de texaco, die maakt het echt te gek met 1.75 voor euro 95, wil niet eens weten hoe duur 98 daar is.
Nee, dat weet ik. Niet voor niets dat vliegwielen worden afgedraaid om draaiende gedeelte lichter te maken. Alleen niet tot de extreme gaan dat er niet meer normaal mee te rijden valt op de weg.
als ik het kan betalen, die nieuwe calibra die uit moet komen, en dan deze als hobby :P
@Mr. Bone wrote:
14096866 is de mijne. Komt uit een calibra uit 91 of 1992.
Deze hangt nu in me Kadett.Dit is zelfs een 20xe onderblok, maar wel met een computer en kabelboom van een c20xe.
Dit is volgens mij nog een onderblok van de restpartij toen ze overgingen stappen van 20xe naar c20xe.
Hebben ze natuurlijk is de 20xe onderblokken opgemaakt, maar dan wel ecu, kabelboom, lambda en kat, zodat het dan een c20xe iszag ik bij de mijne ook, een calibra uit 91, en ik zag met het vervangen van me carterpakking dat ook de 20xe krukas in zit.
Dacht ergens op het forum gelezen te hebben dat die nog fractie lichter is dan die van de c20xe… weet het niet zeker :PVoor mij tijdje geleden het vrijgezel zijn…
Werd er net aan herinnerd dat ik 21ste maar is iets voor me meisie moet kopen, dan houdt ze het al weer 5 jaar met mij uit :shock: :O
toch jammer dat ik op dit moment alleen maar kan dromen over een calibra turbo :P
moet het nu doen met me 150pk motortje…maar vind het heel vet dat dit topic verder gaat :wors
nog vrij veel. zag ergens anders op het forum link naar RDW site van 1 jan 2010 19XX calibra’s op kenteken in nl
hoeveel calibra’s zijn er zoizo nog over eigenlijk?
vlotter van de sensor schoonmaken, deze wilt nog wel is blijven hangen
als ik het geld zou hebben zou ik mijne ombouwen naar turbo, aangezien mijn vrijwel roestvrij is:P
ook is gekeken:
14097498 in een calibra uit 91c20xe versie of v6 zal ook wel voor meer geld staan gok ik :P
Probleem met autoverzekering is, had ik ook toen ik begin dit jaar mijn auto kocht. Calibra 20xe is ie op me vader zijn naam gezet en verzekerd, maar staat wel in de verzekering: auto staat op me vader zijn naam + verzekering, maar ik ben vaste rijder. Hierdoor zijn de verzekering kosten niet extreem, dan dat ie op mijn naam zou staan als 21 jarige.
Maar bij een ongeluk met dode of zwaar gewonde, wordt alles verzekerd.
Want verzekeringsmaatschappij kunnen een buurt onderzoek doen om er achter te komen wie de vaste rijder is, en dat doen ze altijd zodra er dus zwaar gewonde of dode is. Als ze er dan achter komen van de naam op de tenaamstelling is niet de gene die altijd rijd. Gaat verzekering niks uitkeren, die doen namelijk erg hun best om elke munt bij zich te houden.ze hadden het toch over een “spirituele opvolger” van de calibra?
vast al bekend hier:P
http://www.youtube.com/watch?v=0wkCt2CCqc0″ onclick=”window.open(this.href);return false;http://www.youtube.com/watch?v=iaDIFI5Hwxg&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;
eerste hit met google:
32 Fuel pump relay – voltage high
Weet niet of je er wat aan heb, heeft vrij weinig te maken met het remmen lijkt mij :P
en als je verder scroll komt dit er ook nog uit:
-Four-wheel drive ECU
32 Pressure switch faultybron:
http://www.calibradreamteam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=71″ onclick=”window.open(this.href);return false;Mijn Calibra uit ’91
5 maanden geleden gekocht met 99k en nu ruim 104000 kmtjes -
AuteurBerichten