Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zie site Mathijssen technics
He nummers of waarvan die frictieplaat is, moet ook ooit beginnen aan mijn Ckadett met een C20xe/let dus alle info is welkom en zeker die hydraulische koppeling , zit niet te wachten op weer een kabel…..:jerry
Antwoord is JA, doe maar alleen maak duidelijk waar dat klemmetje heeft gezeten met dat borgje en JA je dif komt los!!!!liefst de auto naar 1 kant laten hangen !!!
Ene eruit , andere erin! succes!!beetje vaseline op de O-ring van die dop!heb ik niet , heb 4×4…..!!!
vandaag NIX ad auto gedaanMet OPC ik wel=beter , hen nu geboord geventileerd, wat een graf zooi!!!
Als er weer wat aan het boompje hangt, OPC met Ferrodo 2500 erop!@Roos; foto weg???
Vandaag me weer vermaakt met die stofzuigers die onder een Jumbo 747 hangen… lekker intressant…
Verder de Calibra weer even de sporen gegeven, 7000 rpm want ik had hem uit geleend en toen werd ie wat lui……:D:Prammelt ie al?;)
Heren, waar die achteruit zit zal me een worst wezen , het gaat om het wezelijke verschil in het schakel mechanisme.
Daar moet iets mee te doen zijn, als je de oplossing van Gema ziet die verplaatsen die kogels tov elkaar en de verbindingsstang is ingekort, maar dat moet met de V6 schakeling ook mogelijk zijn.
Ik zou ook nog niet kunnen schakelen als ik niet handig genoeg was om zelf iets te maken ivm het ontbreken van de mogelijkheid de stang van de pook te verbinden met het mechanisme…!!
Heeft er iemand foto’s ofzo van dat spul van een F25?gema motorsport.de!
Okee heren, dat de bakken anders zijn dat zal wel, maar WAAR zit het verschil in schakelmechanisme dan in??
Zie anders een mooie uitdaging voor de dhz garage twente….5e versnelling vervangen voor een langere overbrenging!
Is die van de V6 dan zo veeeel anders????graag :kewlpics
HAHA , zijn er al zoveel de mist mee ingegaan ook met Kadettjes!!
NEEE!
Maar als je het mooi weet te verdoezelen…..:jerry;)
groene draad moet op dat stekkertje op de draadboom naar de computer!!!
AJJJ. Roos, heel veel sterkte en hoop spoedige verbetering voor je vader, snap je volkomen!!
Als het Forum dan een mooie uitlaatklep is , blijf dan maar lekker spammen!!!;)van wijlhuizen
…of een mindere turbo, druk opbouw niet ok..
_edit_ span je wastegate even , draai die m6 moeren aan , 2 slagen@Opel Roos: dacht dat ik een nachtbraker was…..om 2.54 uur antwoorden…:jerry:thumbup
nvt
hypoi 80/90
naven krom!!!!anders wiellagers!
:thumbup:thumbup:kewlpics:wub
Ah Roos , bedoelde meer van dat de Corsa niet meer in mijn bezit is……snif
als ik alle Opels had mogen houden , had ik ook wel een voetbalveld kunnen vullen…
Ach een Calibra, bouwvakkers Ferrari, toch ?? Maar het rijst met hoge snelheden wat relaxter vandaar!
Mooie foto’s heb ik niet van deze , wel van die eerste die ik had…..
Kan ze wel op hyves erbij zetten, maar dan moet je toch iets doen voor dat je kan zien maar dat is jouw keuze!!hahahVerder, die wisselaar, mijn advies, haal hem er tijdelijk uit probeer in huis op een acculader of een accu of de boel aan de praat te krijgen is en bouw hem dan weer in!!
Uh Roos, het WAS mijn Corsa, ik heb wat voor werk gedaan, 2.0-16v, schijven, lichten , technisch enz, en Hanz de rest, maar was een leuk ding alleen de pk’s liepen me weer toe te schreeuwen..
Dus nu weer terug bij mijn andere Opel : Calibra’tje Turbo….
Heb 2 linker handen dus daarom zonder blok enzo gekocht, was het zelfde met de Corsa… houd je van de straat.
Succes met je radio, wisselaar ben ik niet gek op….. -
AuteurBerichten