robbyrood

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 624)
  • Auteur
    Berichten
  • Also , es geht nichts über eine schöne Katze!!!!
    Had er ook 1 , 22 jaar , originele lapjes kat, noemde haar Prul , was eigenlijk Prudance , maar dat was te moeilijk….hahah.

    In reactie op: 260 PK XE #17542057

    Kan ook wel als je maar investeerd!!
    Groep A had 275 pk , de WTCC in feite de zelfde, 285!

    In reactie op: het ascona 400 topic #17431723

    2.0xe…..???

    In reactie op: schijfrem achteras #17428702

    Golf klauwen zijn 2 versie’s in!!
    let op he!!!

    In reactie op: Forte engine flush #17541277

    Bij de Opel dealer , tenminste ik haal het bij Van Kouwen Aalsmeer vandaan!

    Hmm, alleen denk ik , zou ik de LMM aan de inlaatzijde van de turbo aansluiten…maar die injektie is wel gaaf!!

    In reactie op: welk type ecu/computer #17536003

    comp seh heb ik nog.;)

    In reactie op: c20let power #17540931

    uhh , die Corsa A die verder op staat , is ook vet!!!

    In reactie op: Volledig remsysteem #17539736

    origineel gepost door 1llusion
    Beste Setup is nog altijd in mijn ogen voor voor 308 MM van de Astra OPC.
    In combinatie met je standaard >95 remklauwen van de Calibra V6.
    Remklauw zuiger 57 mm code FN 25/57

    Je moet alleen dan een ander bracket voor je klauwen hebben.
    Deze kan je bij mathijsen kopen of van een bepaald type saab af rukken.
    SAAB 9-3 AERO met 16 inch wielen.

    Goede schijven en blokken, doen het hem dan vooral.
    want hoe goed deze setup ook is, als je gaat bezuinigen op de blokkies en de schijfies, dan is het nog niks.
    Ferrodo2500s piepen (achter)wel maar vreten je schijven op!!!

    Met remmen is het zo dat je nooit beter kan remmen dan dat het slechtste component toe laat.

    Als je toch bezig ben, gelijk even de klauwen met een revisie setje onderhanden nemen.

    Girling is ook een optie, totdat de schijven niet meer leverbaar zijn.
    Ook als je snel nieuwe schijven nodig hebt, en je hebt 1 adresje, en die heeft ze even niet, dan staat je wagen een paar dagen tot weken stil. 308 is allemaal origineel fabrieksspul.
    makkelijker voor upgrades door tunersbedrijven zoals EBC(Al hoor je daar ook tegenstrijdige berichten over).

    En wil je beter, dan zal je moeten gaan zoeken naar een speciaal systeem, of de hobbykamer in moeten en kijken welke standaard spullen nog meer PAS TE MAKEN ZIJN.

    Het verschil tussen Girling en OPC, en net zo groot als tussen Standaard en Girling.

    Remklauw zuiger 57 mm code FN 25/57
    Ferrodo2500s piepen (achter)wel maar vreten je schijven op!!!

    In reactie op: Spiess Tuning? #17540443

    hmm, zonder airrestrictor zijn die blokken niet te houden!!!:wub

    In reactie op: loopt niet 2.0 #17537819

    Snap het niet, als ik ergens een motor in zette, of dat nou een Manta , Ascona Of C-kadett, liep ie binnen 2 uur….Heb ooit in 1 Dag 2 blokken gewisseld!Allebei de auto’s gingen rijdend weg.

    Geen idee , ik snap daar niks van……:thumbup:wors:P

    In reactie op: Gespot op de Sloop #17532188

    Brabebo= de HOOFDPRIJS, daar kom ik niet…ook al ken ik die sloperij goed!

    In reactie op: restauratie kadett #17357002

    Vraagje: Remt ie nou ook achter?????

    Wel een mooie opbouw!!? ueberhaupt een super ding!!

    In reactie op: HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC : #17493871

    :wub;):thumbup:thumbup

    In reactie op: Calibra C20LET. #17540211

    origineel gepost door bbg_gendt

    origineel gepost door corres
    tja zelf weten maar er is zoveel anders aan een echte
    en zon 2e hands turboblok komt vrijwel zeker ook uit zon ”afgetrapte” turbo he.
    ik persoonlijk kocht liever een originele die je goed kan proberen en bekijken.

    Blok wordt zowiezo gereviseerd bij een bedrijf.

    Ik kocht een tijd geleden een blok…..dat zou zo even in gebouwd worden…. eindigde met de zuigers op mijn huiskamer tafel…dus!
    Moet wel effe gechecked worden voor ie er in gaat!!!maar zoals ik het heb gedaan…:jerry

    In reactie op: Compressor CIH #17540233

    @MR-Turbo still alive!!;):P
    Ouderwetse Garret T3? Friedrich Motorsport kit, spruitstuk verkrijgaar bij Mosselman, Arkel, Achterdijk1
    Verder zijn er van Rotrex meerdere mooie modellen te krijgen, net als Albrex!

    geert666 nog en anders ddv? of mathijssen, eds etc…

    In reactie op: Calibra C20LET. #17540205

    Uh, Arjan, mijn Calibra kwam met een beetje sneeuw met een niet werkende 4×4 , de drempel van mijn parkeerplaats niet eens meer op…..had alleen maar wielspin…dus persoonlijk zou ik dan toch iets van tractie controle willen hebben.
    Lijkt er op dat de balans (als je ook wel eens met F3 bezig bent geweest) van de Calibra anders is als een Kadett, lijkt dat die meer wieldruk hebben aan de voor kant….

    In reactie op: Gevaar op de weg? Of heer/dame in het verkeer #17522780

    @TonSr: 4 minuten mag niet , is strijdbaar!!!
    DAT is ooit al voor de Hoge raad geweest en is een verwerpbare overschrijding , boven de 5 minuten dan pas mogen ze gaan schrijven!!!

    Tja en wat Roos betreft, is kl.. maar ik gok er af en toe op, of patat zonder bon of patat met….50 euro…maar als je inderdaad geen levensdoel meer weet wordt je parkeerwachter!!:jerry

    In reactie op: licht vliegwiel #17539974

    FIDANZA..

    In reactie op: Calibra C20LET. #17540199

    Weet je het zeker…..??
    Is een heidense klus en je bodemplaat is niet het zelfde als van een turbo……

    In reactie op: kadett 4S la groupe B #17526780

    Fabrieks rallywagen met 550pk en boost….denk dat wel van zijn plek komt…..:jerry

    In reactie op: C2.0NE chronische hik #17537450

    Baat het niet , het schaad ook niet , ik gooi het in een halve of kwart tank.
    loopt ie beter ,maar wat jij zegt is voor mij op een of andere manier over slaan.

    In reactie op: RVS uitlaat / Flexibel stuk uitlaat Z20LET #17540033

    Kan , het is in de lengte van een rechte pijp en daar zal ie niet zo wandelen..bij mij zit ie ook ver tov het spruitstuk.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 624)