Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Manta is spoorbreedte 7 cm breder…..
spanning op de kabel is pas nodig als de hendel zelf , niet met een 3-4 tanden de wielen echt vast zet!
Ik werkte met dit principe al in 1990 en het werd me geleerd door een monteur die al 50 jaar oud was toen.
ik heb het niet opnieuw uit hoeven vinden , was de normale procedure…
kabel los. vrij , eerst de schoenen opstellen en daarna de speling in de kabel! Zo blijft het stel -mechanisme namelijk wel werken!!
En ze moeten iets aanlopen..!!
als ie maar iets vrij staat merk je dat in je rempendaal!!dan trap je dieper..heb je pic’s pipo??????? wacht er al een tijdje op!!!hahaah
f15 cr
gok op dimmer, anders schakelaar, maar misschien dat iemand even het dashboard open kan schroeven voor deze kanjer!!!??
afstellen via het kartelwieltje door 1 bout gat en dat de schoenen maar net aan slepen. DWZ wel even ook meerdere keren aan je handrem trekken dat de blokken goed komen te zitten!!
Als dat goed staat dan zal je 3 tandjes nodig hebben , doet ie het nou niet , dan zijn de blokken vettig door remolie!!??? sloop , gebr opdam!
bel Rallyastra even die is handig met spullen van Simons!!!;):jerry
zijn wel andere zuigers… is de slag niet 90mm of 92 mm???
2 november 2009 om 22:55 In reactie op: kadett c 12 ohv turbo of compressor opbouw wie weet raad? #17530665POSTEN!!!!!!!!!!!!!!!:D:kewlpics;)
Ik weet het niet hoor maar kijk eens hier, ben al een paar jaar ouder en aardig goed in mijn Duits…..
http://www.regelin.de/chiptuning_Opel_Calibra_2,0i_16V_136_PS_128.htm
http://www.blackpriest.de/chipdatenbank/index.php4?action=show_datenblatt&fahrzeugID=545
eds, of regelin.de
x20xev’s zijn haken en ogen aan!!lassen met koper!
oei oei , tja goeie vraag, als dat dekseltje niet werkt , dan word het motortje eruit tillen want die pan kan er niet onder weg!!!
Vraag dan om deskundige hulp!met een freesje kun je hem eruit pellen, en dan een iets te groot boortje zoeken, die in de ijskast en dan erin tikken,afslijpen op lengte .klaar.
SUCCES.uitlaat spruitstuk is vakwerk,top!
Verder zou ik een hydraulische koppeling inbouwen, leidingen zijn makkelijker als kabels!:thumbup:thumbupking:
…..uhh, het is een Lotus Omega onderstel met Calibra plaatdelen…!!! Is een mega verbouwing geweest , hebben ze ook met een Kadett en een Corvette gedaan!
@H-400 : Er zijn gewoon 71grd thermostaten te koop voor die Cih , effe zoeken maar ze zijn er!
Ik had er ook 1 in mijn Manta en Kadett qpe.@Wingersv: Ik hoop dat je dat olielamp probleempje met die oliepomp deksel kan oplossen, maar………
Uit eigen ervaring weet ik dat deze indicatie duidt op de onderkant….. dwz drijfstang lagers…..Cih’s zijn daar gevoelig voor!!!FEIT, HIJ VERZUIPT, KLAAR.
Gooi de llm eraf en probeer een ander , temp sensor koelwater vv, benzine drukregelaar, kijken voor een andere , en als laatste: loopt de peut goed terug via retour naar je tank, geeft die teveel tegendruk ook te rijk mengsel.
Is gewoon zoeken, kost je een weekend maar je komt er wel!
Had een Corsa omgebouwd, 2 dikke koperen leidingen inw 6mm eronder naar de tank, inbouwen starten lopen en gaan, geen probleem.Ik heb 1 keer een homokineet in de bankschroef moeten verwijderen…
Verder gaat het spreiden van het borgklemmetje ook met een grote platte schroevendraaier.
En je moet op het middenste tikken waar de homokineet op de splines op de as zit.c20ne?? Hierbij ontsteking zit de kap vast op de kop!!!! Ken dus niet fout staan!!
lmm&lambda, benzinefilter vervangen, injectoren vuil.
-
AuteurBerichten