Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:):wors:thumbup:P:wub
origineel gepost door biancaatje
ja wel he.. kon niet goed wennen daar in zeeland dus toen het fout ging met de relatie ben ik weer terug naar amsterdam gegaan… mijn amsterdamse opvoeding hihihiOkee, amsterdam, zeeland, amsterdam en nu limburg…??
Voel jeje wel ergens thuis??
Ik ben wat dat betreft een boer(in de buurt van A’dam) maar ik zal toch niet zo snel het hele land door verhuizen…..!
Maar ja het zal wel aan de liefde liggen..!!hahaha30 januari 2010 om 10:02 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600890Ik heb geen verstand van deze auto’s maar de Z20let injector levert 370cc/p.min bij 3 bar druk… een harde carosserie is wenselijke en een heel goeie 6-bak die niet kraakt van 1 naar 2.
Rest is bij zaak.
Maar zoals ik al zei, ik heb geen kijk op die wagens,vind het alleen leuke bouw pakketten!!is een x20xev niet het zelfde als een c20xe vliegwiel??
moet toch wel te vinden zijn dacht ik!!pomp op lossen of zelfs gewoon effe eruit vaseline op een nieuwe O-ring, en dan eerst het spul erop, pomp verdraaien naar zijn eerste positie en kijken wat de spanner nog kan doen…
Was van de week met een Mitsubishi bezig, kan je zeggen, die zijn lastiger!!!Nokkenas hoeft er niet uit om de stoters te vervangen…!!!
Daarvoor is een plaat die met 2 M6 bouten je klepveer indrukt , daarna kan de sleper weg en kan je de stoter eruit trekken…
met dit soort dingen kan je het je zelf net zo moeilijk maken als je wilt… is originele tooling voor!!!22 januari 2010 om 00:44 In reactie op: kadett c 12 ohv turbo of compressor opbouw wie weet raad? #17530706Zit ook met je brandstof, turbodruk moet ook op de vlotterkamer staan…..
injektie kan, van een corsa c12nz
anders een injektie syteem van een 18e pakken die werkt op de ontsteking als puls , geheid dat dat loopt:Phmm en ik ben een koppakking aan het wisselen… niet van een opel weliswaar, maar ga toch ook door…
hahaha:DLak klopt, heb Z299 Ipv E299, hahaha, is iets blauw grijs antraciet..!!
Zoek nog een nederlandse BC , die van mij is italiaans en niet zo mooi…De RDW kan een ander nummer erin DOTPEENEN, bijvoorbeeld op een veerschotel ipv die gewraakte plek..
Ik heb het ooit ook moeten doen, gelukkig is bij de huidige C alles nog goed te lezen.
Succes!!! geen koelvloeistof in..??
wat voor type is het?? c16nz of een c20ne??
loopt ie nog rond op de start motor??
heel misschien toch iets niet goed gegaan met de snaar?
anders je distributie riem een eigen leven leiden….????
hoop het allemaal niet maar ik sluit niets uit..Hmm , Opel Roos heeft dit topic geopend maar is er de laatste tijd weinig mee bezig…
Hoe bevalt het bij je ouders??
Ik zat er ook een tijd vanwege een scheiding ,maar dat is geen pretje!!!Ik ,eerste lijns F16 onderhoud/assistent crewchief Leeuwarden. 1990-91
forte flush er door heen en injectorreiniger in je brandstof…
uhmmm , deze blokken zijn gevoelig op de zuigerveren… dus niet vernieuwen is wel roken….
succes!!!15 januari 2010 om 19:08 In reactie op: kadett c 12 ohv turbo of compressor opbouw wie weet raad? #17530692Ik heb nog een C-kadett met 1200,, en nog een T3 liggen….ken nog wel eens wat proberen….
hahahaVoorwiel draagarm rechts. stuurde linksaf in, bochtje , reageerde niet, niet eens snel en knal tegen de stoep….
40 euro nieuwe draagarm.revisie X20xev…. ik zie geen enkele foto van de onderkant…
alleen een kopje is het niet hoor…
en die buis , ja is niet anders,,,,
nieuwe carterpakking met gevulcaniseerde spatplaat en klaar…Heren,
Stop maar!!
Ik had het zelfde probleem, wat doe je, pak een slijptol, kleine schijf erop en slijp de kop van de bout weg, met beleid.
Als de kop er af is, zal je bout , tenminste het draad eind zo los kunnen draaien….
Geloof me , het lukte me binnen 20 minuten!!
Daarna even een nieuwe krukas keerring erin en draai het busje op de krukas om dat ie op een mooi egaal vlak loopt!!
Succes!!Dat vervangen of upgraden klopt, alleen wat ik denk is dat de synchroring niet meer blijft zitten….en dat is de bak zelf….
homokineet of wiellager
@Peter : Kartbaan??
Limmen toevallig ?, verder geen opmerkingen alleen maar ga zo door!!!Meet ze nog maar eens na en anders kom je uit bij EDS of Mathijssen omdat het geen standaard schijven zijn!!!
ken het nog kleiner???:jerry
Handremkabel opel rekord, remdruk regelaar kadett gsi 2x
-
AuteurBerichten