robbyrood

Aangemaakte reacties

24 berichten aan het bekijken - 601 tot 624 (van in totaal 624)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Mijn ontwerp #17328679

    JE achterlichten!!!
    Maar uh zo te zien had je aan de zijkant ook nog wat klus………

    5 e 0,89
    eind reductie 3,55
    bijna alle f20´s
    alleen die van die Astra´s he.
    by the way , was vandaag bij een sloop en daar lagen 5 f20´s gewoon op een hoopje….ook van 2.0 16v calibra´s.

    Ik heb net, net vanavond een F20 bak opgehaald uit Velsen.
    Die wil ook helemaal opfrissen, maar omdat ik ze een beetje ken wil ik dat zelf doen. Is niet onmogelijk.
    Het liefst had ik een bak van een Astra Gsi uit 1994-95 gehad die op een C20XE zat , dat is 3,49 eindreductie, zakken de toeren nog iets.
    Maarja nu een Vectra 2000 F20 is ook goed , dan maar 3,55.

    A F20 is gewoon te reviseren in Nederland , in Heythuisen Limburg zit er iemand.
    B F28 worden heel sporadisch in Duitsland op Ebay aangeboden, NIEUW,
    +/- 3000 euro of VOLLEDIG gereviseerd bij Hurlliman vandaan voor 1750 , zoiets en die levert OOK losse onderdelen!!!!!

    Ik niet , rij normaal met Corsa Gsi assen.
    180 pk uit je Xe… rij naar speedcentre of kronenburg of Jd engineering en laat hem draaien weet je of jeje werkelijk zorgen moet maken…

    In reactie op: Mijn ontwerp #17328630

    Menige Porsche is zo afgebrand doordat de pijp zo lekker ingebouwd zat
    Alu hitte schild mogelijk???

    Ze hoeven niet van staal te wezen, zijn er ook van messing.
    Worden gebruikt bij lucht systemen voor vrachtwagens enzo , daar gebruiken ze knelkoppelingen en dan moet je iets in de slang doen om beschadigen of niet klemmen te voorkomen.
    Effe na vragen in de buurt, is vast wel een zaak bij je in de buurt!!
    Is een soort thule , zo heet dat ook wel!

    Saiko, uitmeten , de rubberen afknippen van de blauwe en er met de ene kant met schroef aansluiting en de andere kant met een slange klem op de kunstof leiding.Zo heb ik het opgelost.
    In de kunstof leiding kun je inserts zetten!!

    In reactie op: Mijn ontwerp #17328575

    Spuit het geheel eens grond mat zwart kijken hoe het dan staat.
    Wel later laten taxeren , in geval van schade krijg je nog eens wat terug van je werk!!
    Wel heel apart , Onze buren , de Belgen hebben ook van die polyester kunstenaars vind het wel heel wat expressie van vakmanschap hebben!!

    In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301006

    Nee, ik kan het niet lezen.
    Was het in de buurt van Weert?????

    In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300988

    zie hier een gemakkelijke link
    voor nog meer info
    http://www.enztal-autos.de/aero/technik/tuning.htm

    In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300977

    Freek Corsa :zie Hbase en manier lengte meten en ga dan vergelijken.
    611 de korte bij kadett E Gsi 16v
    947,0 of 946,5 bij de lange zie tekening.
    aandrijfas re bij de Corsa A 907,5 mm volgens Hbase.
    aandrijfas links moet iets van 574mm uitkomen.
    Is te doen ik heb hier ook nog 2 assen die zijn ingekort maar nog wel origineel niks gelast of zo en als ze eronder zitten kunnen ze nog door het dooie punt omhoog!:)

    In reactie op: show hier plaatjes van cih motoren! #17327073

    Deze koppen zijn in een aantal van iets van 100 gegoten door Irmscher, in de tijd dat Walter Rohrl nog met de CKadett racette en ralleyde.
    Van dit ontwerp/principe zijn er ook 6-cilinder Commodore koppen.
    Was bestemd om inderdaad meer vermogen te kunnen leveren.
    205 -220 pk (de gewone kwamen toen niet zo ver!)en later zelf 16V’s in de Ckadett met 265 pk.
    Altijd leuk van die zeldzame gevallen.

    In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300951

    foto!!!!uit Duitsland effe zoeken wacht!

    [img]umbautip-16v2.jpg
    zoiets!!?
    En dan op deze manier naar de positie zoeken hoe dat rubber wordt vast gemaakt aan je chassis balk.
    Kijk ook even op de site van Mathijssen , die is ook wel duidelijk met z’n tekst en uitleg!

    In reactie op: show hier plaatjes van cih motoren! #17327053

    Mijn hobby ding zoals ik hem had voor de Calibra Turbo.

    In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300941

    Okee 2 ik heb 2 dingen:
    Foto steun
    http://img472.imageshack.us/img472/9670/img1437wm8.jpg
    http://img70.imageshack.us/img70/176/img1434kz8.jpg

    Schets maten steun,

    Homokineten bak 22 tanden Inwendig 34 uitwendig.
    Verkrijgbaar van Metelli Cifam eventueel bij EMWE-Naarden of Motorparts Etten-Leur of Doyen uit Brussel, schijnt hier in Nederlan ook te zitten.
    Of laatste oplossing Ouinton Hazell levert Friesen delen nummer QVJ 756.

    In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300940

    Saiko, effe kijken als je de homokineet in de asnaaf , dus het fusee stuk steekt zal de buitenkant van de homokineet tegen het fusee stuk aan komen , vandaar de vulringen,komt ie iets naar achteren. je kan ook homokineet bewerken………
    Had je die steun voor rechts al???
    Heb wel een schets met maten en wat foto’s waar ik mee rij!

    In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300927

    Okee Mike als jij blij bent zijn wij het ook!!!!!!
    Sommige mensen vermaken zich met een motor op te lappen die 40 pk minder is in een 300 kg zwaardere auto, maar wat de hack , als we maar lol hebben.
    Remmetjes ook aangepaaassssst!!????

    In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300922

    Hee Freek , niet als je 280 pk gewend was……….
    Anders is het inderdaad een ervaring!!!
    Nee , gewoon fijn 2.0 16v erachter op , en dan maar afwachten hoe men reageerd!!!

    In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300916

    ??????????reele?? leg uit wat je bedoelt ,graag !

    In reactie op: show hier plaatjes van cih motoren! #17326984

    En gas…!!

    In reactie op: show hier plaatjes van cih motoren! #17326977

    Is een set van Mosselman Turbo systems .
    Echt een zeldzaam stuk , komt al uit jaar kruik.
    Heeft Mantzel nog iets mee gedaan in de jaren ’80.
    NIET VERKEERD HOOR!!
    T3 turbo erop , andere bougies , benzine druk verhoogd, 0,5 -0,6 bar erop.
    Met de 2.0 liter leverde deze set volgens Friedrich motorsport 185 pk en 260 Nm en op de 2,4 motor 215 pk en 300 Nm ofzo.
    Die SfS slangen zijn in Nieuw Vennep te krijgen of bij Speedequipment Uithoorn, die hebben ook deze set gemonteerd!:wors:)

    In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300906

    hmmm,ook zo?


    In reactie op: c-kadett rijders.. #17298217

    Mark .kijk voor Nankang banden, die zijn betaalbaar en rijden zeer goed!!!!Kijk ook op hun site of ze er in jouw gezochte maat zijn ……………..

24 berichten aan het bekijken - 601 tot 624 (van in totaal 624)