Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@ Fearless..: zitten slapen….??Bekijk de foto’s effe goed, deze CREATIEVE geest met handige handjes heeft het zelfvers gemaakt!!!
Is ook weer zo’n topper!:P;):kewlpics:jerry:wors jezus,Laus wat heb jij een vaart erin!!
doen het zelf, kun je ook heen gaan maar een goede k16 hier in Nderland is ook waardevol.scheelt het ritje.
@Miruni: wat is bij jouw een goed bod…???!:kewlpics;) VW… aug … weer WOB en Salzgitter..!!!!king:
Laus… moet je eerlijk zeggen: een rolkooi ueberhaupt bouwt niet iedereen op zijn eigen manier…
die worden gemaakt volgens reglementair gestelde eisen,ook het ontwerp/ constructie is helemaal berekend en zeker voor de C-kadett is-ie er al een tijdje en net wat Max al zei: eerst die beugel achter de stoelen en dan de kooi zo maken en verbinden dat je 2 kolommen krijgt waardoor je dak nooit indrukt!
Matter en Wiechers zijn niet zomaar al jaren de rolkooi leveranciers voor de racerij!;) wat zit je pook naar achteren??
Je had effe moeten checke aan de achterkant omdat daar ook een streepje staat voor rotor en kop,
Verder regelt de motronic het wel zelf!
de omega heeft een van de makkelijste blokken wat dit betreft!!
geen Hallgever = blok rotor verdeelkap krukassensor klaar!Hebben ooit adapters op een Golf 4 gehad ivm steek verschil voor Rh cup rad’s.
Adapters van 20mm of meer met schroefdraad, dan met stalen schroefdraad bussen waar je wiel uit eindelijk mee vast komt te zitten!!
Niet gewoon in het alu getapt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volgens mij heb jij een rot plek om te sleutelen…….:wub:thumbup:angel
je moet ook gewoon bepaalde dingen nat doen en bepaalde dingen droog………………:angel
more :kewlpicsOf een stalen pan verlassen!!
Het Hoeft niet perse alu te zijn!!!!12 maart 2008 om 12:33 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301786En bij de turbo’s stappen ze juist over van 4 gaten naar 1 gats verstuiver, ook vanwege te arm mengsel door verstopt raken van de gaatjes…….
Ik rij 3 bar bruin en hij doet het goed, lambda is bij de keuring al moeilijk naar de 1 te krijgen blijf op 0,8-0,9 hangen……..dus.
Maar ik rommel niet met mijn mengsel, je kan dat ook wel eens ruiken…..zeker koud!Als iemand specifiek een bank heeft en die kan de Eprom zodanig maken dat ie het “rolling road” doet , ja dan is dat natuurlijk beter.
Kijk als je iets wilt hebben wat helemaal voldoet aan JOUW specifieke eisen, onderin of topvermogen etc, dan kom je bij mensen als Crane , Speedcenter, Rica etc terecht,maar dan is het ook wat prijziger.
Of een chip van de plank of volledig geprogrammeerd voor jouw auto is een wereld van verschil.Dit wordt een museum stuk. echt! MORE :kewlpics
Ik heb een 2e computer DDV, doet het gewoon, niet uiterste wel snel…
Voor natuurlijk aangezogen vlot.
Dennis is niet a…….k
en geloof me, zet je auto op 4 banken en je krijgt ander metingen!
Vooral verschil tussen heet en warm!!Er is dus al ooit een deur vervangen voor een jonger model!
Niels……….:hmmz,……… hahahah
Nee zal wel goed komen!!!
Succes heeren!!!It wasn’t me!:D:thumbup
20 januari 2008 om 23:05 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301745Hee Honza ik had ruzie met een draag-arm/reactie stang, maar waar is ie bij jouw??????????
Daarom ben ik zo gaan klooien , en ik heb het voorbeeld van Mathijssen op mijn manier geiinterpeteerd, trouwens K-sensor is inderdaad makkelijk te vervangen!!17 januari 2008 om 19:38 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301740Honza!!!!!!!!!!
Ga je door voor de 100 Euro vraag, want je bent er bijna!!HAHAHAHA!!!
Ja ik most wat.Maar jij had org spul en ik DHZ!!16 januari 2008 om 23:09 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301736?Wieziewopie?



15 januari 2008 om 23:06 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301734Op een gegeven moment spint ie toch en dan ben je torsie kracht weer kwijt, dusss!!
Zo doet die van mij het nu…….14 januari 2008 om 23:02 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301726Saiko, nakijken, heb ook nog wel een test Eprom!!
En sluit nou toch alles eens normaal aan man!!HHAHA:thumbup;)Dittrich voor instructies voor openen en verwisselen Eprom zie EDS site staat een goeie instructie op, ik moest ook effe klooien!
Golf getest, recirc bij de turbo zelf beste.
gewone naar buiten bij de gasklep.
Heb het nooit af gesloten, kan je beter een ander comp huis nemen dat echt dicht is!RobbieS laat nog wel eens van zich horen maar niet zo actief , denk dat ie het al druk zat heeft.
Hij werkte dat ie bezig was met die motor opbouw bij een revisie bedrijf in Brabant…
Of daar nog werkt???
Maar goed feit ligt er: HIJ HAD ZICH AARDIG VERDIEPT IN DE MATERIE en er ook zat in geiinfesteerd, duss
Ook over de GRENZEN DU en Uk was ie bekend !
Hoop dat het goed met hem gaat!:P:thumbup -
AuteurBerichten