robbyrood

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 501 tot 525 (van in totaal 624)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: brandstofpomp SEH #17419496

    druk pas bij contact , het is geen GOLF…

    In reactie op: Ombouw kadett C : alle informatie (gezocht) #17370176

    tja het rijd alleen de Nm’s blijven achter!

    In reactie op: F16 Bak #17418560

    huh ?? f16 op een C20 xe??
    origineel of hobby?

    In reactie op: Ombouw kadett C : alle informatie (gezocht) #17370174

    20E is kop lager meer comp, andere nok en kan , kan andere zuigers hebben, helemaal vlak met 2 uitsparingen.
    E blok opbouw dieselplaat van Omega 2.3D van gietijzer met stalen kogel nemen.Snelle nok ENEM, uitlaat spruitstuk injektie GEEN voorverwarming, geen contact in en uitlaat.
    Kleppen in de kop groter.Afstelling onsteking anders, geen brandstof pomp op blok,zoek onstekingsstok 2,0s rekord 1985 of 2.2 E met electronische ontsteking, tenminste geen punten meer!!

    In reactie op: Ombouw kadett C : alle informatie (gezocht) #17370166

    spruitstukken passem
    achteras Ascona / Manta 7 cm breder!!

    In reactie op: tussenbak vullen #17392652

    vullen via de tempeatuursenor met een grote injektie spuit , werkt het snelste.:thumbup

    In reactie op: C20XE spruitstuk op een 8V #17414637

    Flens kun je zelf maken met de pakking , 36mm of 40 mm ZAAGboor(Piranha van de Karwei/Gamma/Multmate,die witte! en WD40(koel/snij-middel ), 8-10mm stalen strip 100 of 120mm hoog en x- lang , zie pakking ,gebruikt als sjabloon en het lukt!Kost je een avondje rommelen!:thumbup

    In reactie op: Mijn ontwerp #17328978

    Diesel is te duur , niet cost effectiv .
    Maar Raymond, jij kan ook echt NIKS!!!!!……….normaal doen…:P:thumbup!!!!
    Dat huis man, waaanzinnig!!!

    In reactie op: aanhaalmomenten van een c20ne #17413891

    verkeerde bouten ook !

    In reactie op: Kadett coupe (C20XE) VERKOCHT #17393475

    Loopt ie eigelijk al??

    In reactie op: BOUGIES C20NE #17413594

    bosch super 4

    In reactie op: heeft een katvervanger bij x2.0xev voordelen?? #17386315

    Inlaat spruitstuk vergelijken van een C20 Xe en een X20 Xev , dan zie je het verschil wel.de X20 is voor lage toeren en maakt bovenin dus herrie wat je niet wilt , de C2xe is voor hoge toeren , dus minder trekkracht onderin
    ben dus al bezig iets zelf te maken wat dat blok beter kan laten lopen ;)
    Want toeren kan een X20Xe wel hebben ,en 3500 tpm draai je redelijk vaak dus….!!!

    In reactie op: met of zonder #17412501

    Extra lucht voor de lucht in je kat voor je 4 gas test……:sleeping;)

    In reactie op: 150pk x16xe?? #17394857

    c20xe is een ontwikkeling van Cosworth die toen ook bezig waren voor Ford met de RS 200 , de 2liter met deze kop is praktisch tegelijk op de markt
    Die 4X4 Kadett is in Engeland opgebouwd..
    in de Duitsland deden ze ook aan uitbesteden wat ontwikkelingswerk betreft , dus…!!
    Maar dat verhaal van de X16Xe is al vanaf het begin bekend , die airbox van Mantzel kwam niet uit de lucht vallen, is gewoon een door gespeeld ontwerp!
    Er reed hier een Tigra in de rondte toen was hij hier net uit, met al 170 pk erin, alles in Duitsland laten doen elke prijs dan is het zo voor elkaar!

    In reactie op: Raar ideetje (uitvoerbaar?) #17412295

    vlakke schuif gebruikt bij die Hilmerson Manta, perfect voorbeeld!!!
    http://www.leechvideo.com/video/view1165589.html

    In reactie op: Raar ideetje (uitvoerbaar?) #17412288

    vlakke schuif maken???

    In reactie op: Koude start #17402311

    koelvloestof temp sensor, blauwe voorop bij je thermostaathuis.
    anders gasklep sensor,niet ok , gasklephuis schoon maken en kijken!
    succes!

    In reactie op: verschil in gasklephuis c20ne en 20seh #17409678

    Zit echt wel verschil in!
    De ene gasklepsensor zit anders als de ander en heeft ook een andere functie OOOOOIT gehad met een blok wissel , je zoekt je eigen te pletter!!!en later sla jeje voor je kop dat je dat niet eerder heb over gezet!!!

    In reactie op: heeft een katvervanger bij x2.0xev voordelen?? #17386311

    Omega 2.0 -16v kat van een Calibra turbo, dempers Mercedes 190-16v 2.3
    echt wel dat ie beter reageert, alleen bij de X20XEV is het inlaatspruitstuk een crime( resonatie type..:thumbdown:puke!

    In reactie op: Brandstofrelais #17409845
    In reactie op: Oud en nieuw type c20ne #17399712

    Omega blok pakken, Astra werkt niet, teveel ombouwen!!!

    In reactie op: Kadett coupe (C20XE) VERKOCHT #17393432

    king::angel;):thumbup:kewlpics:jerry

    In reactie op: Kadett coupe (C20XE) VERKOCHT #17393430

    He Laus,
    Je doet dit bij je baas………..doe je ueberhaupt nog wel ander werk bij die man??
    Zoals het er op lijkt ben je steeds met de Kadett bezig!!!!!!!!:kewlpics:D;)

    In reactie op: Kadett coupe (C20XE) VERKOCHT #17393421

    Hee , Laus , wat is dat voor uitspraak….
    zoiets van : “Je kan het of je kan het niet…?!” hahahah!!!;):thumbup
    Ga jij maar lekker zo door, dit is leuk!

    In reactie op: M-Tech chip #17398586

    @sebastiaankadettcabriogsi , inderdaad, eerst in en uitlaat, dan kop en laatst eventueel nok en aller laatst chip.Maar!!!
    Je kan boven de 160 pk eindigen

25 berichten aan het bekijken - 501 tot 525 (van in totaal 624)