Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Lekke koppakking is binnen 5 minuten vast gesteld, met een Co vloeistof die verkleurd door Co in de dampen boven je koelvloieistof….
Afpersen doe ik thuis, ik heb die spullen zelf…
Maar zo heet als jij zegt zonder thermostaat…zoek ik het idd in de cilinderkop.
Was je waterpomp al vervangen?? Doe dat dan ook , kan best zijn dat het schoepje los ligt van het asje…
Dus laat daar even naar kijken!!Succes!!
Ik snap 1 ding niet: waarom Regal motorsports???
EDS en Regal zijn partners.. dus je had hem zo uit Duitsland kunnen laten komen.. en … waar komt die koeler vandaan???
Robje heeft daar 109 euro voor betaald met wat pijpen en buizen etc, 170.. en toen had ie een dikke koeler..Veel plezier en owwja, Chip al aangepast????
Meer kouwe lucht is meer peut he!!
Groetjes!@pastra: zit rechts bij de koplamp een mooi goedkoop ding !!! blijft die ook??hahaha!!!
Veld diodes van de dynamo kapot…haal een revisie dynamo
@ NOC mooi werk, ga zo door!!!!
@ NOC mooi werk, ga zo door!!!!
9 april 2010 om 10:00 In reactie op: Storing 29 (x20xev), staat niet in de lijst, en nu? OPGELOST #17567134rechts, passagierskant bij het bakje bij de zijkant bij je voeten, is blauw of zwart..!!
@Kanjerin, uploaden met imageschack.nl .
Verder klinkt jouw probleem mij bekend in de oren, ik denk wel dat je koppakking kapot is, en met een 8 klepper moet dat geen probleem zijn te wisselen…!!
Die zijn nog leuk te doen.
En voor wat je thermostaat betreft, er zijn idd koelere te koop geen probleem!Ik denk ook dat je naar je radiator en je en slangen moet kijken er zijn wel eens slangen die van binnen niet jofel zijn en dan een ballon vormen waardoor de boel word af gesloten.
Ook een ideetje: Laat je bumperkap er even af halen en spuit met een hoge druk reiniger je airco en gewone radiator schoon. Er moet wel luchtstroming door heen zijn he!
Ik rij zelf een turbo versie , is mijn 2e Calibra in 11 jaar tijd en ik had ook het probleem dat ie te heet werd ondanks een spliksplinternieuwe radiator en nieuw opgebouwd blok..
Soms is het gewoon raar…
Trouwens , heb jij die witte tellers? Dan heb je een electronisch dashboard en ja daar weten we van dat die de WERKELIIJKE temperatuur aan geeft .. dus niet zoals bij die ouwen, tot 90 grd terwijl het blok 96grd is..
Succes ermee!RRIk ben echt een Opel rijder , daarom ga ik in september weer naar de VW fabriek in Wolfsburg!!!
Tja Russelsheim is voor mij nog onbekend terrein…
Lamborghini al geweest maar nergens waar een blitz op staat, zal wel niet zo mogen zijn…
RRMoet me inderdaad van het hart dat dit topic tamelijk lam is geslagen, het koppie laat hangen de fut eruit is er totaal niks uit komt en vooral het een dooie boel begint te lijken.
Wie heeft er nou geregeld nog sex of wil in ieder geval pikante verhalen kwijt , vooral vanuit de ladies-kind-of -view!!!!!
roosjes bloeien zeker alleen > XD lult er graag over maar doen?? en onze amsterdams-limburgse woont al 80jaar samen zeker…??
Haha , ik denk ik zeg ook weer eens iets..
Groetjes RRwat staat er in geslagen… ik had een originele 2,2 met 2.0 in het blok alleen er stond duidelijk 2.2E* in geslagen!
27 februari 2010 om 21:05 In reactie op: ai ai ai…, witte rook..kop overleden? update! de OPC rijdt #17620606fijn he Z20let’s…
Heren, het is gewoon een originele, opbouw KKK k16/k24 is een algemeen bekend feit!
k16 uitlaat schoep /k24 inlaat..
Geen speciaaltje!pffff tuuut laat jeje altijd door zo’n opmerking sturen?????????DO NOT OPEN.. hahahah!
Nog steeds niet goed……??:o:hmmz
Uitgelult?
hahahahahah!:D;)308mm set up , zie Mathijssen!
@ BOTTER, je bent gek!!
Maar wel prettig gestoord , hahaha, ga jij maar lekker je gang, ik vind het PRIMA!!!
RESPECT voor wat je al bereikt hebt!
En dat voor een straat wagen , he!ach garages en kwik fit..
okee splinter….
Bij die rode uitvoering: de voorremmen….pffffff geen pan veel te klein!!
Dit systeem heeft goed gefunctioneerd , en je kan er de turbo zo op het blok zetten, ik had een eigen spruitstuk gemaakt maar wist van het bestaan af.
Ik reed met de gewone LE jetronic maar dan rijker afgesteld.
Werd een benzinde drukregelaar op gezet die door de turbo druk nog meer druk op de injektor zette.
Met dit spul had ik voor het eerst een MAnta die een beetje power had zonder al te veel rare streken.
Succes ermee en laat de foto’s maar komen!!origineel gepost door OPCdriver
Meteen in productie nemen denk ik!!!!:thumbup
Ik heb m’n “Friedrichs” systeem net binnen via Klasen motorsport en zal er binnenkort ook een paar fotootjes van makenBen benieuwd naar de foto’s , Baas was in ieder geval lekker bezig!!
Alleen een sportkat met demper had gescheeld met de APK..blaupunkt of philips zijn als standaard radios geleverd
31 januari 2010 om 19:10 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600908hennie boomkamp doet 4×4 bakken en heeft nog wel eens een goeie 6 bak,.
dif achter kan maar hoeft niet.
assen zijn intressant als reserve delen
ik rij ook wel eens door , draai ook wel eens 6800tpm. maar kapot gaan?
toch is een aanschaf van een turbo het goed overdenken waard!! -
AuteurBerichten