Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Koppakking, koperen ringetje!
Vast plakken met bison kit/lijm
Deksel met randje en zonder aan de kleppendeksel.
Als ik hem verving kan ie niet meer lekken.Juist , helemaal goed!
Pak nou gewoon een Le jetronic van een 1800 Gsi of een Manta gsi, direct gestuurd alles tegelijk.
Heb je wat ze noemen een nat inlaat spruitstuk maar wel met een luchtmassa meter, dus een beetje betere mengsel afstelling.
Werk echt.Peugeot 205 1.9 Gti is ook zo’n systeem!!Ja plus of min gestuurd
, dus via de plus of op massa….
Dacht dat ze allebei met vooschakel en zonder op 12volt constant met een geschakelde massa werkten , wel tegelijk inpsuiten via de ontstekingspuls, groene draad!Bij de 2.0 E was die wateraansluiting inderdaad afgesloten im met een andere waterloop!!
en daar zit loctite op!.
Las er een bout in daarmee draai hem eruit!!Beter!!!
Goeie oplossing!!V6 origineel dun vliegwiel?
LET kom vliegwiel?
Prise as F25 28mm tov de flens?
Prise as F28 2-3mm???
Adapter plaat prise as 23mm, dus koppeling verder op de splines.En eventueel steun in het vliegwiel.
Wel te begrijpen.
Oja ,en die F28 , nou , reviseren doe ik niet maar als ik een vliegtuigmotor begrijp van 100.000 onderdelen zal zo’n bak ook wel lukken….
Altijd weer spannend zoiets te doen dus daarom had ik mijn intresse getoond!!!Over het algemeen hadden de V6 en de turbo dezelfde uitlaat, dus… best kans dat ie gewoon past.
Gema is Duits, leuk speciaal spul. Ook schakelweg verkortingen enzo.
Verder, wat doe je met die bak??
Als-ie toch niet jofel is,ik heb tijd , hij kan ook uit en in elkaar hoor!!!Ja , de C20ne uit een Astra.
Of een X20Se Omega!distributie of olie??
wanneer ongeveer klaar??
zuiver alleen blok en de rest c25xe aanbouw delen?? we hopen op een uitgebreidt verslag!!!MOTOR.niet moter…
Maar een C20xe of 20.seh tje met handbak is wel intressant…
Niet een automaat…:(Via de onteking de pomp vol dumpen,voor gevuld oliefilter erop , plons olie boven over de nokkenas en dan met de startmotor rond gaan tot het olielampje uitgaat,
Bougies erin en starten.
Hij kan wat tikken maar meestal is dat zo weg!Geld. Tijd en Middelen.
maar het is een gaaf projectje!!:D:wors:kewlpicsfebi??
En door welk gaatje hoort nou WEL de OILIE te komen……………..;)
zit in de buurt van de groene pijl…… 2 keer zelfs…!!Dat is je electronische vervroeging, voor afstellen onstekings tijdstip beide stekkers in elkaar steken, motor afstellen achter en dan de kast weer aan sluiten, doet ie de rest op de vacuum sensor!!
Succes en uh haynes boek Rekord E 2,2 is vrij duidelijk met deze ontsteking!!:sleeping;)
Opdam????toevallig….
Geen V6 en geen turbo omschrijving!
nope, ja , Opel originele werkplaats handboeken, maar probeer daar maar eens aan te komen!!;)
:thumbup:thumbup:P:D
precies!!
Heb 2 H1 setjes nodig!! -
AuteurBerichten