Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andere warmte graad…:P
Deze is wel opnieuw te programeren.
Verder: GEERT. het jij nog wat lighuh???haha!!:P;)Dat blok is zeker”het even OVER moeten doen”????
De andere redde het de garage nog niet uit!!???
Gebouwd in R……….l ?koop een kadett gt of gsi 1800 motor en bouw die in
Ja , je kan wisselen, maar je kan ook de spanningsregelaar over zetten zijn maar 2 schroefjes!!
En anders ffe hobbiien2 april 2009 om 21:44 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473534Mathijssen 4 gaats schijven 288mm van Opel Corsa/Calibra/tigra en dan de klauwen van een Turbo of v6.Moet het lukken!
origineel gepost door gsi-maffia
ben zelf ook nog lid geweest een paar jaar van de Kadett GSI Club Holland..
heb daar nog T-Shirts van.. haha
Uhh , als poetsdoek in gebruik??:D:angel
Niet standaard……:hmmz
Kreis Oberhaussen , hé , ruikt naar der Firma M…….zonder thermostaat wordt ie 70grd , dat is geen bedrijfs temperatuur!
ZEI , zij zei niks. hahah!!!
En Omega in Engeland, haha
Ik had een 100 cell HJS van EdS eronder met een Let en had een 0,5 % ook bij 3000tpm.
C&E turbo
http://www.turbochargers.nl/22 naar 23mm??
inderdaad op de sloop zoeken en de boel achter goed afstellen hoef je ook je pedaal niet zo ver in te trappen!:P:wub:D:D:wors:thumbup
Jongens . allemaal bedankt namens de berijders van Opels met Cih motoren die niet de volledige ins en outs weten!!
TOP ,hier kan men in ieder geval een idee mee vormen en kijken wat ie kan gaan doen!!!!!26 maart 2009 om 22:55 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302002Wordt dit mooie oranje wonder gedragen op oerdegelijke Chinese perfectie , genaamd Dragon tools!!!haha!!!
Geintje,Z20lEt zie je niet vaak in een Corsa A !!
Leuke ombouw!:thumbup:thumbupWeinig reacties, maar een advies : zoek een 2,2 diesel van een omega/vectra c uit een schade wagen of nog mooier de 19 cdti (alfa/fiat blok) en je hebt een hoop lol!!
Ben je nog wel serieus te nemen???
HAHAhAh!!:thumbup:P:D
Mooie ombouw projecten , je kwaliteit straalt van de foto’s , respect!Mr-turbo: vraagje : leeftijd? Ascona-cup was het misschien iets te vroeg voor je??
Ik liep al op Zandvoort rond toen ik 15 was… inmiddels bijna 40 , heb daar aardig wat gezien en mee gemaakt.
Je kan inderdaad een gelukstreffer mee maken die heel blijft, zijn zeldzaam.
Ander specifiek dingetje: er zijn oude 6 cilinders die draaien met een alu pomp plaatje, en warempel wat blijkt ! Deze hebben helemaal geen rondploop of bypass systeem!!!!Tja dan heb altijd wel meer druk, wat die opbouwd gaat gewoon naar je lagers, klaar.
Maar goed , ben het er wel mee eens dat de lagertjes opzich ook in orde moeten zijn!!
Alleen de Cih is gewoon een hoop gietijzer die als je die gaat belasten lekker door verwarmd en dat gaat ook in je olie zitten, die wordt dus snel wat dunner , vandaar de koeler!Ik ben inmiddels al uithobbiet met de Cih , heb al genoeg er mee gevogeld, ik persoonlijk kies de Xe en lets, heb ik PERSOONLIJK een beter gevoel bij.
TOCH HEEL SUCCES EN RIJ PLEZIER MET DE Cih’S!!!!!:P:thumbup
Edit LarsjeG40, regel zo’n plaat, Omega 2,3 diesel zit ie ook op , misschien nog ergens nieuw te vinden , zet hem erop en oordeel zelf!!
22 maart 2009 om 20:46 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360151Keuren, je hangt bij een politie controle en ben je je papieren kwijt (voorlopig dan!)
Simons universeeldempers in RVS uitvoering, goeie actie..!!
Vraagje: Las je met RVS Mig draad en puur argon of argon+co2 en gewoon lasdraad??
Verder , bij die eindemper..is een dingetje: boven en onder een verstevigingsplaatje maken om de krachten van de pijp niet direct haaks op de deksel van de demper laten komen..
Ik zet altijd een plaatje/strip boven en onder aan de pot naar de pijp..
Is maar een idee, ze scheuren nog wel eens uit!!Slot los boren????
Nee , 2 keer m6 los halen en dat alu kapje
En het slot zelf door die torx boutjes ,
Ga maar eens goed zitten bekijken!!Mr-turbo: Vandaar dat Risse langere oliepomp tandwielen leverd met een vulplaat en een dieselplaat, allemaal niet nodig terwijl je 210pk uit een 2.0E cih motor wil halen…
Zelfs op Zandvoort dat de Ascona-Cup werd vereden was dat het eerste wat men deed: diesel plaat en oliekoeler.. en een 1900S kop erop, schuin gevlakt…!Mijn advies, doe het wel als je iets van een Cih gaat vragen.Ik heb er een paar opgeblazen voor dat ik er ook achter was!
Empfohlen wil zeggen aan te raden maar niet verplicht.
Erforderlich wil zeggen , je kan er niet omheen,moet worden gewisseld!Bosch injector 350ccm. (0 280 156 021) bij Mathijssen als voorbeeld. kan waarschijnlijk ook wel standaard NE delen bestellen, deze kosten 54 Euro per stuk…
-
AuteurBerichten