robbyrood

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 624)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Sportkatalisator #17471424

    Andere warmte graad…:P

    In reactie op: wazig probleem.. opgelost,nu nog 1 probleempje. #17476340

    Deze is wel opnieuw te programeren.
    Verder: GEERT. het jij nog wat lighuh???haha!!:P;)

    In reactie op: Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw.. #17392869

    Dat blok is zeker”het even OVER moeten doen”????
    De andere redde het de garage nog niet uit!!???
    Gebouwd in R……….l ?

    In reactie op: Ascona C met injectie? #17466275

    koop een kadett gt of gsi 1800 motor en bouw die in

    In reactie op: Dynamo past niet meer? #17474749

    Ja , je kan wisselen, maar je kan ook de spanningsregelaar over zetten zijn maar 2 schroefjes!!
    En anders ffe hobbiien

    Mathijssen 4 gaats schijven 288mm van Opel Corsa/Calibra/tigra en dan de klauwen van een Turbo of v6.Moet het lukken!

    In reactie op: gsi gallery.nl opnieuw online #17363370

    origineel gepost door gsi-maffia

    ben zelf ook nog lid geweest een paar jaar van de Kadett GSI Club Holland..

    heb daar nog T-Shirts van.. haha

    Uhh , als poetsdoek in gebruik??:D:angel

    In reactie op: astra gsi/ vectra A #17473332

    Niet standaard……:hmmz
    Kreis Oberhaussen , hé , ruikt naar der Firma M…….

    In reactie op: koeling 2.0 8v #17474623

    zonder thermostaat wordt ie 70grd , dat is geen bedrijfs temperatuur!

    In reactie op: Snelle nokkenas? #17467821

    ZEI , zij zei niks. hahah!!!

    In reactie op: c20let zuigers in c20 ne #17474368

    En Omega in Engeland, haha

    In reactie op: Sportkatalisator #17471422

    Ik had een 100 cell HJS van EdS eronder met een Let en had een 0,5 % ook bij 3000tpm.

    In reactie op: turbo z20let #17474611
    In reactie op: corsa a andere remmen #17474222

    22 naar 23mm??
    inderdaad op de sloop zoeken en de boel achter goed afstellen hoef je ook je pedaal niet zo ver in te trappen!

    In reactie op: cih en stevig rijden #17469556

    :P:wub:D:D:wors:thumbup

    Jongens . allemaal bedankt namens de berijders van Opels met Cih motoren die niet de volledige ins en outs weten!!
    TOP ,hier kan men in ieder geval een idee mee vormen en kijken wat ie kan gaan doen!!!!!

    Wordt dit mooie oranje wonder gedragen op oerdegelijke Chinese perfectie , genaamd Dragon tools!!!haha!!!
    Geintje,Z20lEt zie je niet vaak in een Corsa A !!
    Leuke ombouw!:thumbup:thumbup

    In reactie op: D Kadett met turbo diesel #17471709

    Weinig reacties, maar een advies : zoek een 2,2 diesel van een omega/vectra c uit een schade wagen of nog mooier de 19 cdti (alfa/fiat blok) en je hebt een hoop lol!!

    In reactie op: Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw.. #17392838

    Ben je nog wel serieus te nemen???
    HAHAhAh!!:thumbup:P:D
    Mooie ombouw projecten , je kwaliteit straalt van de foto’s , respect!

    In reactie op: cih en stevig rijden #17469529

    Mr-turbo: vraagje : leeftijd? Ascona-cup was het misschien iets te vroeg voor je??
    Ik liep al op Zandvoort rond toen ik 15 was… inmiddels bijna 40 , heb daar aardig wat gezien en mee gemaakt.
    Je kan inderdaad een gelukstreffer mee maken die heel blijft, zijn zeldzaam.
    Ander specifiek dingetje: er zijn oude 6 cilinders die draaien met een alu pomp plaatje, en warempel wat blijkt ! Deze hebben helemaal geen rondploop of bypass systeem!!!!Tja dan heb altijd wel meer druk, wat die opbouwd gaat gewoon naar je lagers, klaar.
    Maar goed , ben het er wel mee eens dat de lagertjes opzich ook in orde moeten zijn!!
    Alleen de Cih is gewoon een hoop gietijzer die als je die gaat belasten lekker door verwarmd en dat gaat ook in je olie zitten, die wordt dus snel wat dunner , vandaar de koeler!

    Ik ben inmiddels al uithobbiet met de Cih , heb al genoeg er mee gevogeld, ik persoonlijk kies de Xe en lets, heb ik PERSOONLIJK een beter gevoel bij.

    TOCH HEEL SUCCES EN RIJ PLEZIER MET DE Cih’S!!!!!:P:thumbup

    Edit LarsjeG40, regel zo’n plaat, Omega 2,3 diesel zit ie ook op , misschien nog ergens nieuw te vinden , zet hem erop en oordeel zelf!!

    Keuren, je hangt bij een politie controle en ben je je papieren kwijt (voorlopig dan!)

    In reactie op: Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw.. #17392835

    Simons universeeldempers in RVS uitvoering, goeie actie..!!
    Vraagje: Las je met RVS Mig draad en puur argon of argon+co2 en gewoon lasdraad??
    Verder , bij die eindemper..is een dingetje: boven en onder een verstevigingsplaatje maken om de krachten van de pijp niet direct haaks op de deksel van de demper laten komen..
    Ik zet altijd een plaatje/strip boven en onder aan de pot naar de pijp..
    Is maar een idee, ze scheuren nog wel eens uit!!

    In reactie op: slot overzetten deur #17471856

    Slot los boren????
    Nee , 2 keer m6 los halen en dat alu kapje
    En het slot zelf door die torx boutjes ,
    Ga maar eens goed zitten bekijken!!

    In reactie op: cih en stevig rijden #17469520

    Mr-turbo: Vandaar dat Risse langere oliepomp tandwielen leverd met een vulplaat en een dieselplaat, allemaal niet nodig terwijl je 210pk uit een 2.0E cih motor wil halen…
    Zelfs op Zandvoort dat de Ascona-Cup werd vereden was dat het eerste wat men deed: diesel plaat en oliekoeler.. en een 1900S kop erop, schuin gevlakt…!

    Mijn advies, doe het wel als je iets van een Cih gaat vragen.Ik heb er een paar opgeblazen voor dat ik er ook achter was!

    In reactie op: Snelle nokkenas? #17467806

    Empfohlen wil zeggen aan te raden maar niet verplicht.
    Erforderlich wil zeggen , je kan er niet omheen,moet worden gewisseld!

    In reactie op: Tikkende injectoren #17471445

    Bosch injector 350ccm. (0 280 156 021) bij Mathijssen als voorbeeld. kan waarschijnlijk ook wel standaard NE delen bestellen, deze kosten 54 Euro per stuk…

25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 624)