Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
16 mei 2009 om 22:32 In reactie op: 20s Varajet II loopt op 3 cilinders (opgelost! inlaatpakking #17477313
appeltje-eitje
http://www.gmphotostore.com/1988-Opel-Ascona-C-CC-20i-GT_Sport/productinfo/53219575/
Dezen is leuk!
Dit waren de laatste.
Die C 2 deurs sedan zijn ook wel gaaf maar zeldzaam, wordt dan toch in Duitsland zoeken!Is dat zo’n Zenith carburateur met vacuum geregelde 2e trap???
Maar daar gaat het niet om , een originele Ferrari 250 GTO brengt toch ook 10x zoveel op als dat ie ooit kostte!
Als je een liefhebber van dit type bent moet je er heen gaan en erover praten, de prijs zal wel iets kunnen zakken, maar ik verwijt de eigenaar en de verkoper niets.
Vind trouwens toch dat ze een hele nette uitgebreidde beschrijving geven!Compliment!NL kenteken of Belsch??
15 mei 2009 om 22:16 In reactie op: Foto's calibra turbo airco speciaal van de pomp en leid #17481567Rijden er zo weinig mensen met airco in hun Calibra…???
Je kan zoeken tot je een ons weegt!
Had dat ook , ben gaan wisselen met een goeie, kwam ik eruit dat linksvoor kapot was.Zelfde lengte.
Is een bout: plat achter met net voor het einde een soort karteltjes,volgens mij iet van 40-50mm lang.
Schroefdraad….??M14x1,5 ofzo.OOO kkeee!!
Da’s mooi man!!!?????:wtf
Tikt gewoon met beleid de bout eruit en trekt met een goed moer en een paar ringen dmv aandraaien de nieuwe bouten erin….geen probbleem,vetje vetje op die karteltjes…hoogte misschien..??
Veranderen naar schijven voor, anders remt het niet ,wat je ook doet!
Heb ooit in de garage 1992 eens een B-kadett gedaan omdat ik de enige was die nog iets van het oude spul wist, met de nokken netjes afgesteld, remde aardig, klant kwam na een week terug, hij remt weer zo raar, ja toen waren de remcilinders lek….
Dus ga maar op jacht naar C -spul!Met! rembekrachtiger!!!Tja , wat moet ik op deze Qpe nou zeggen…….:wub
Detail ;vaste ramen…..!!king:;)Nou dan ga je naar een plaatwerker in de buurt die volgens de Bovag condities werkt!!!
Dan kost het wat , maar is het wel vakkundig opgelost en gespoten!Zou de eerste doen, werkt efficient en maakt geen herrie.Tweede ga je horen….
GEMA kopen…..?
http://www.gema-motorsport.de/Joomla/Corsa A misschien…dacht dat ie dat soort pennen had…
Pak alles in een doosje en rij naar C&E
C&E Turbochargers b.v.
Stevinstraat 1
3817 WG Amersfoort
The NetherlandsTel. +31 (0)33 46 55 379
Fax +31 (0)33 46 52 604, die regelen wel dat er weer iets! mee kan doen…..
Succesorigineel gepost door H-400
is er één remklauw met een vastgeroeste zuiger.
En ze zijn zeldzaam.
In het slechtste geval de standaard klauwen van de GSI verbreden…
Grtz!Juist , Of Kadett E-Gsi pakken!
11 mei 2009 om 21:50 In reactie op: Foto's calibra turbo airco speciaal van de pomp en leid #17481566Ja , en als iemand die heeft , hou ik me aanbevolen!
10 mei 2009 om 17:38 In reactie op: 20s Varajet II loopt op 3 cilinders (opgelost! inlaatpakking #17477309Als ik nu iets met een Cih zou doen , dan is het absoluut met injektie!
Veer trekt de schoenen los (vrij), en dus de olie terug richting hrc en reservoir.
Het is een auto….!
remdrukregelaar E-kadett tussen zetten!
-
AuteurBerichten