Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Omega A , 2,3 d moet toch nog wel ergens te krijgen zijn????
Als het roken blijft: C&E ,zijn niet te beroerd om even te kijken wat er nou aan scheelt!
Waar is Robbie dan???
Dat is ongewenste sex met een Ascona C…!!
Zijn mooiere te vinden!!Een boek!
Omega A 2,4 i daar staat het vast in,staan misschien ook nummers in de drijfstangen…hehe, werd het toch nog gezellig, uh verstandig @GSE, bedankt!
Ik blijf het zeggen, ben pas 40 , rij al mijn hele leven niet anders als Opel, lag ook al onder de kap op 15-16 jarige leeftijd en heb dus ook heel wat Opel onderdelen en blokken in mijn handen gehad.
Ook ik werd door schade en schande wijs;
Geef je graag gas met een Cih ,monteer een dieselplaat!!
En doe je het langdurig, 13 reiige oliekoeler erin.Kost niet veel, bespaart des te meer.
En wat die langere tandwielen betreft, das ook al heeeeeeel oud,Risse Kissling Mantzel, gebruikten het allemaal.:D
Oja iemand nog :kewlpics over dit onderwerp?????@ Henk jan begint de nattigheid te begrijpen!!
Hennie Boomkamp eventueel??
Zit aan de zijkant horizontaal met 2 bouten per kant met 2 lange afstandbussen,plaat boven zit aan de balk vast gelast onder los en 4bouten met plaat in het midden tegen de achterplaat, 2bouten zitten daarbij boven binnen in de carroserie, en 2 buiten onder!!
24 mei 2009 om 18:38 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470586@ BETTUS , dit is niet om aan te zien!!!!!!!
:cry;):jerry:thumbup:wubKleur is zeker audi??RS6?
C&E!
bak corsa 1400 of 1300 nemen!
Meer als 15 mm dik.
En dan staal of aluminium met stalen bussen erin!21 mei 2009 om 08:44 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302048Is dit met electrode gelast ofzo??;):kewlpicsking:
Moet me alleen van het hart dat het zo’n eenzijdige versteviging is…..
Zit er aan de onderkant van de balk niets???C-kadett verlagen= Pipo vragen!
Motor voorin V6 met 550pk, 10500tpm.4WD, niet voor de straat…..
Het idee om de Calibra op deze manier lichter te maken is wel het overdenken waard…!19 mei 2009 om 16:31 In reactie op: 20s Varajet II loopt op 3 cilinders (opgelost! inlaatpakking #17477317Koni,
Zoek een injektie van een 2.oE of zelfs een echte 2.0E motor.
Is de moeite waard.Handelbaar en zuinig.
En met Webers word het weer heel specifiek, is apart rijden en persoonlijk vind ik , luidruchtig.
C20xe kan ook maar dan ,welke bak erachter?Olie druk neemt zonder weerstand af, dwz, olie moet afgeknepen worden anders brengt het alleen een oliestroom op ,maar geen druk….
Dus , lagerspeling verlaagd oliedruk, meer gaatjes in de leiding dus meer af tap punten, verlaagd de druk dus de stroom en dan ook door dezelfde uitstroom opening uit de pomp dezelfde druk, is dus de verklaring waarom er een verschil is tussen de 4 en 6 cilinders, maar ook met de diesel (vanwege de grotere vlaktedruk op de lagers, dus is meer olie ertussen gewenst, de olie wordt weggeperst).gas?
Slijpen en opnieuw verchromen (en dan weer slijpen) kan ook hoor..!!!;)
Kabels van een rekord E van Spidan!:thumbup
origineel gepost door rpjverhoev
pffffffffiewwwwwwwwww wat een verhaal zeg……standaard een goed blok zolang je er ook standaard mee rijdt… opvoeren? kan maar doe het dan goed en geef het blok niet de schuld :-)
gr rene
rene, de vraag was: EEN STANDAARD CIH nemen en volgas van Bremen naar München scheuren, kan die dat hebben , of een heel rally parcour of een paar rondjes Zandvoort, houd ie dat uit…..????
-
AuteurBerichten
