Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nou ben ik benieuwd wat er dan op de bank uit wordt getoverd……
Maar als je in de retour slang een benzinedrukregelaar zet die op een andere , makkelijker bereikbare plek kan worden gemonteerd, dan wordt het leuk!!!!Gevraagd..!
gewoon zilver vind ik het mooist.
Zelf zoek ik een geschikte oplossing in 18″ maar dan in DTM uitvoeren, BBS of zo…
Wie heeft er daar een goeie afbeelding van!!Arta parts, en ach het is uiteindelijk Klokkerholm die ze levert!!!!!!!!!
Quote:origineel gepost door rallyastra
Spruitstuk komt zo van Mtech :argue Heb het idee dat Mpech beetje erg veel rommel verkoop de laatste tijd. De dikke inlaatbuis voor let is de flens zo krom van dus ik moet eerst weer dat ding ergens laten vlakken omdat hij anders tussen de pakking turbo druk verliest..Uhh, Niels , daar was ik al achter toen ik een van de eerste bij EDS vandaan haalde , want DAAR komt ie vandaan…!!!
Glasplaatje met schuurpasta deed wonderen!!:jerryVerder kan ik alleen maar mijn oneindig respect uitspreken,
je visie klopt: kwaliteit laat zich betalen!Hij is nog te koop……..ik zie er wel brood in hoor!
Is van binnen ook een soort rubberen flappen die de druk op bouwen en ja daar moet wel wat smering tussen zitten!!
C20ne:
krukas sensor, verdeelkap,luchtmassameter, gasklepsensor, temperatuursensor motorblok,lambdasonde,aansturing koolstoffilter. klaarC20xe :
krukas sensor, verdeelkap, nokkenas sensor dmv verdeler(hallsensor),luchtmassa meter, gasklepschakelaar,klopsensor,temperatuursensor motorblok, lambda sonde, aansturing koolstoffilterkan het me een beetje voorstellen de C20ne draadboom te pakken…..
Verder een leuk project!
reservoir vullen , motor laten draaien, heen en weer sturen naar links en rechts..tot aan volledige aanslag
reservoir weer vullen to op niveau en dan weer heen en weer…als ie goed is doet ie het weer!!Maar die zender kan gewoon aan de achterkant van de motor.Zit ie normaal ook , bij alle types met oliedruk zender.
Maar wat dacht je van een electrische fan en een getande riem set ipv die V-snaar??
Maakt het plaatje mooi af!Remt ie al achter??
Ik heb dit ooit op een Manta gebouwd…..en dat remde, laat ik het zeggen , moeilijk/niet.
Alles gedaan , grootste hoofdremcilinder erop etc , maar pakken wou het niet.
Wel een mooi project!!!!!!!!!!Opel dealer…
Maak zelf een down pipe van de flens, das leuker….!!ga eens over je voorwiellagers nadenken
16 juli 2009 om 21:41 In reactie op: Xenon in Calibra VERBODEN per 13-05-2009 en per november wee #17491594Xeunon zit er in , wel makkelijk terugbouwbaar!!!!
Beetje meer licht.gooi een busje Forté door je olie, 30minuten sationair lopen en daarna nieuw olie erin!
Kijken wat ie dan doet!!12 juli 2009 om 15:27 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302068lukt wel moet je alleen afscheid nemen van de stbk!@
Lekt ie iets ofzo, zie konstant zo’n wasmachine lekbak er onder liggen!!!!!!!!!
Swell!!!!:wub
45-60nm ofzo iets kweet niet ,zitten bij mij weer vast dat wel!!
vraagbaak??
Anders heel goed voor gaan zitten en analyseren….succes!!!:D:jerry:kewlpics die hebben we nodig!!
Dit is eigenlijk niet goed hé …….
Je mag eigenlijk niet van 2 auto’s 1 auto maken……..
Grappig , dat wel, heb dit 21 jaar geleden voor het laatst gezien…Wat is serie productie: de 20xe en c20xe waren door Cosworth eerst als opdracht door Opel voor maar een X-aantal auto’s geplanned , tot dat Dr Fritz Indra dit concept naar een serie rijp product bracht, toen werd het een ander verhaal.
Ben de man nog steeds dankbaar!!!!!!!!!!30 juni 2009 om 19:11 In reactie op: heb een gevonden (niuw type sfi vevanger beter dan de oude) #17489083wat is dat???…..:D
Succes! pas je ook de remmetjes aan????
Oja F28 erachter rijdt wel relaxter! -
AuteurBerichten