Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Volgens mij heeft de Z18XEL 125 pk, gaat het niet om de X18XE1?
Een zak beton achterin leggen ;)
Nee, grapje. Verlagingsveren die korter zijn dan de veren van je schroefset laten je auto verder zakken.Gaat inderdaad om betere koeling, waardoor minder snel fading op treedt. Fading is het ‘zacht’ worden van je remmen en je merkt dat wanneer het lijkt alsof je door je rempedaal heen trapt.
Wil je echter sneller stil staan kun je beter gaan voor zachtere remblokken. Die gaan wat minder lang mee, maar dat heeft veel meer effect dan andere schijven. Wil je ook schijven wisselen, kun je beter kiezen voor grotere schijven dan geperforeerde. Een grotere schijf heeft namelijk een grotere omtrek, dus je wiel hoeft minder omwentelingen af te leggen voordat het remblok genoeg ‘afstand’ heeft afgelegd op de schijf.Onder de plastic kap aan de bestuurderszijde. Er zijn genoeg foto’s van hier op het forum, ff zoeken.
Mooie wagen hoor!
Misschien kenteken zoeken in de ‘historie’-topic voor de historie van je C-dett?29 juli 2011 om 18:35 In reactie op: Stuurbekrachtiging Astra wordt harder, wat kan oorzaak zijn? #17796563Ik denk dat het te maken heeft met de pomp of voeding ervan.
Volgens mij is de bekrachting niet regelbaar omdat de pomp zelf niet regelbaar is. Het enige wat te regelen zou zijn is de voeding van de pomp waardoor deze meer of minder toeren draait (en dus minder olie verplaatst). Misschien de kabels eens controleren op kabelbreuk?Work in progress:

Vind het tot nu toe lastig om het lijntje over de auto netjes weg te shoppen.
En ik heb eigenlijk wel meer leuke ideeën dan alleen deze Manta ‘General Lee’. Dus het is nog afwachten of m’n uiteindelijke shop hierop lijkt.Hey,
dat ziet er wel strak uit! Bedankt voor de tips. Ik zal wel eens wat gaan oefenen.
Groeten, RISLHey, fijn dat het in het echt beter lijkt dan op de foto.
Meer pixels….bij mijn fototoestel (8,3 megapixels, 5 jaar oud) kan ik verschillende kwaliteiten instellen.
Het probleem is dat ik bij zo’n korrelige foto als de jouwe moeite heb om de ‘lijn’ van de auto te volgen. Misschien een fototoestel lenen van iemand? Of misschien kun je je fototoestel anders instellen?Welkom!
We hebben er hier een aantal die de foutcodes uit hun hoofd kennen, dus dat komt ongetwijfeld goed.
Gewoon je vraag even stellen in het technische gedeelte van dit forum.Ja, ben wel benieuwd. Hoop dat iemand de how-to op dit forum wil plaatsen.
Sorry, ik kan hier niet zoveel mee (te weinig pixels). Ben er nog niet zo handig mee.
Niet lullig bedoeld, maar omdat het zwart van je grille anders zwart is als dat van je bumper, vind ik het nu al een beetje op een schade-auto lijken. Maar met rode bumpers en dan zo’n zwarte grille die doorloopt in je bumper, wordt het wel mooi, denk ik.Gaaf! Het is namelijk een heel gezellig festival. Kwam dit jaar meer opel-forummers tegen, met Kadettjes (C & D), Manta’s en GT’s.
Dr staat iets verderop bij m’n vriendin altijd een zilvergrijze Astra G op de oprit, met het nodige spoilerwerk, kenteken 34-JD-XG.
Vaak ook een donkerblauwe Astra G op dezelfde oprit.Gaaf! Ik was ook aan het denken of het te brutaal zou zijn als ik gewoon een contest zou beginnen.
Fijn dat je een foto gekozen hebt! Ik ga vanavond beginnen.Okay. Ik ga er niet aan beginnen, te druk bezig met de nieuwe contest.
Hey Gupy,
Zou je misschien wat foto’s willen plaatsen van het resultaat? Van veraf en dichtbij?
Heb je de bumper met zo’n verf-föhn verwarmd?
Groeten, RISLHey, ja, dat ga ik dus ook proberen. Zal foto’s posten van het resultaat.
die de behandeling al ondergaan had, terwijl ze
uit het riool kwam voor
Een forum is om vragen te stellen, maar om nou een vraag te stellen 2 reacties onder het antwoord…
Je bewijst het, je kunt niet lezen…ik stelde geen vraag onder het antwoord. Ik was namelijk benieuwd naar een beschermmiddel, niet naar iets wat in een kant- en klaarsetje zit. Blanke lak heb ik nog, net als fijn schuurpapier e.d.
Dat geloof ik graag.
Weet niet waar je vandaan komt, maar misschien is het oldtimerfestival ‘De Walm’ wel iets voor je?
Tis daar altijd erg gezellig (al duurt het even voordat het weer is.Bedankt!, ik zag steeds maar niet wat ik nou fout deed.
Nog eens proberen:
Kun je niet lezen? Het staat hierboven gewoon beschreven.
Erwin schreef:
Hier zitten 4 verschillende type schuur papier in waarmee je de lamp opschuurt. Van grof tot steeds fijner. Hiermee haal je de verweerde laag van de lamp af. Daarna moet je de lamp polijsten met het polijst spul wat er bij zit. Als het resultaat OK is kun je de lamp weer sealen met een soort van blanke lak doekje dat ook in het pakket er bij zit.
Doe niet zo lichtgeraakt. Volgens mij kun je zelf niet lezen, ik ben niet van plan zo’n kant en klaar pakketje te kopen. Dus ben gewoon benieuwd wat je nog meer als beschermlaag kan gebruiken.
-
AuteurBerichten