Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja, dat klopt. Maar dan nog zittie behoorlijk in elkaar….ik bedoel, waar is de voorbumper, grille, zijscherm, voorwiel, enzovoort.
Hey,
Ja, ik had toen de shop van turbosix gebruikt om het dak zwart te maken, aangezien ik moeite had de GSI-happers er mooi in te shoppen.
Ik gebruik m’n blog voornamelijk om de foto’s hier te kunnen plaatsen, ipv met photobucket, dat vind ik niet prettig werken.Hopelijk maak je nog even een betere foto, zodat we tot een beter resultaat kunnen komen.
Die station is wel gaaf, zeg!
En ja, heb er inderdaad een kratje mee gewonnen. :thumb
Ik snap ook niet waarom hij dacht dat dit de originele lijnen waren.
Ja, ik heb meer foto’s van deze Kadett, maar daar is de chop wel minder duidelijk op, vind ik, komen ze:Vooral hier is de chop niet zo duidelijk ;)
Dr kwam echt gigantisch veel geluid uit de uitlaat. Maar de burn outs mislukten….maar die gingen wel goed bij de grotere broers uit Amerika. Maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
Die ‘haakjes’ zijn kathodes.
Tussen de 10 en 15 euro is inderdaad normaal voor een setje van 4 bougies.
Er bestaan ook speciale bougies voor LPG, die zijn ontstoord (wat daar de invloed van op de verbranding is weet ik niet), die zijn ongeveer 30 euro voor een setje, maar het rijdt wel prettiger.En dan heb je nog van die gigantisch dure dingen waarvan gezegd wordt dat ze het brandstofverbruik verminderen, vermogen en koppel laten toenemen, de levensduur is eeuwig en dat allemaal te gelijk! Geloof dat dus niet, want het is niet waar en je bent dan ruim 80 euro kwijt. M’n buurjongen had ze een tijd terug gekocht…na 8 maanden en 6.500 waren ze helemaal weggebrand en vonkten ze niet eens meer.
Ja, bumperbalk zal ook moeten.
En ik denk dat je voor koplampen wel meer kwijt bent.
Maar ja, zelf doen is inderdaad een stuk goedkoper. Alleen zelf spuiten is wat lastiger omdat je daar wat meer voor nodig hebt.
Als ik jou was, zou ik hem zelf opknappen of verkopen met schade. De prijs die een schadehersteller er voor vraagt, krijg je er nooit meer voor terug.Het is misschien wel een aanleiding om er wat anders op te maken, zoals mooie angel eyes en een wat dikkere bumper. Is alles aan je blok wel nog heel? En radiator enzo? Want anders schieten de kosten nog wel een eindje omhoog.
Dank je :D
Gaaf trouwens dat je een Bieber hebt! Heb er nog nooit een ‘in het wild’ gezien, maar het lijken me schitterende wagens, zo van de foto’s.Zwart is mooier, lijkt me.
Cargoods heb ik nog niet zoveel goed over gehoord.Een grossier, zoals Brezan, kan ook nog 4 of 5 verschillende bougies bieden voor ieder blok.
Zit denk ik weinig verschil in. Geloof in ieder geval niet de verhalen over meer vermogen of koppel bij bepaalde bougies.De beschrijving van MrMonkey klopt.
Heb zelf ook een Coupé en iedere keer als m’n accu afgekoppeld is geweest, moet je de ramen een keer helemaal naar boven en naar beneden doen.
Waarschijnlijk is bij jouw Coupé de rechterruit niet volledig boven geweest na het afkoppelen van de accu.Ik gebruik altijd het spul voor de zitbank van m’n auto. Het spul voor meubelen is namelijk wat reinigt en beschermt (naar mijn mening) beter.
Denk omdat die intensiever gebruikt worden? Merk weet ik ff niet, het is net op (gisteren leer gereinigd en ingevet).Ben wel benieuwd naar foto’s van het resultaat.
Achterlichten doe je ook met gewone verf. Groene verf…geen idee…
Wil je het echt mooi hebben en in dezelfde kleur, kun je ze beter op dezelfde manier laten tinten als je andere ruiten. Dat is beter dan (per ongeluk) je achterruit verkloten. Die zitten gelijmd, dus vervangen is niet zo maar gedaan, zeker vanwege je achterruitverwarming (kwetsbaar).Nee, geen speciale verf. Gewoon een zwarte spuitbus en heel dunne laagjes spuiten.
Ligt eraan hoe dik je het er op spuit. Als je het goed vernevelt (dus vanaf afstandje spuit), wordt het lichter dan als je het bijv. een aantal keer spuit of van dichterbij.
Tintfolie zonder je achteruit eruit te halen wordt vaak niet mooi, omdat het lastig is de lucht eruit te wrijven.
Spuitbus en dan netjes vernevelen is het wel het makkelijkst.Waarschijnlijk heel stom wat ik net dacht: is er ooit een manta cabriolet geweest. ff zoeken op google geeft verschillende foto’s van Manta Cabrio’s, van zowel de A als de B. Zijn deze origineel of zelfbouw?
Zal zo eens verder gaan aan m’n shop.Hey, welkom hier!
Ben benieuwd naar foto’s van je wagen.Welkom hier!
Ben benieuwd naar foto’s van je wagen.31 juli 2011 om 12:03 In reactie op: Insecten en mijn astra, wat hebben ze toch met elkaar?? #17899114Heb ook altijd vliegjes en wespen rond m’n auto (capri yellow Astra Coupé).
Heeft deels te maken met de kleur, maar ik was m’n auto al met zo’n autoshampoo die een beetje zoetig ruikt en de ruitenwisservloeistof heeft ook zo’n lekker geurtje. Misschien dat dat ook meetelt?En werkte de teerverwijderaar?
Gisteren was ik in de autoshop voor een nieuw lampje. Gelijk even die Turtle-spul voor koplampen bekeken. Volgens de verkoper hielp het amper tegen krassen, vooral tegen vergeelde lampen. Die van Meguiars is veel duurder (€35 ofzo), maar werkt schijnbaar wel veel beter dan Turtle.
Heb net m’n koplampen gepolijst en met blanke lak ingespoten. Effect is echt super!
Zal proberen mooie foto’s te nemen na de F1.Ja, ik hoorde net ook dat het iets te maken had met de weerstand in het circuit, waardoor ze sneller gaan knipperen.
Hey, wat bedoel je met het aanpassen van de schroefset? En wat bedoel je met afpersen?
Ja, motortype is wel handig.
-
AuteurBerichten