Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hey,
Mooie Kadett. Kleur niet helemaal mijn smaak, maar dat is persoonlijk. Jammer dat je terug (achteruit ;) ) gaat naar VW.Rekeningen…tja, ik doe ook alles zelf, maar ik bewaar wel de rekeningen van de onderdelen. Is wel niet helemaal waterdicht, maar is al wel iets.
Bieden…tja, je krijgt zo vaak onzinbiedingen (hier op het forum helaas ook al), dan weet je nog steeds niet helemaal waar je aan toe bent. Een erkend taxateur kost wat, maar dan heb je wel een goede richtprijs. Dat wil overigens niet zeggen dat je dat ook krijgt voor je wagen.
Ow, ja, ik dacht dattie veel minder gelopen zou hebben. Je kan bij de anwb zo’n testje invullen, dan komt er wel een aardige indicatie uit. Dan kun je daar iets boven gaan zitten, vanwege alle opties. Maar dan moet je ook maar iemand vinden die al die opties wil en er voor wil betalen.
Wat je betaalt hebt voor de opties haal je er in ieder geval nooit meer uit. Met niet aantoonbare onderhoudsgeschiedenis en 200k km denk ik rond de 4000P.s.: ik probeer net de anwb-site voor je auto (klik hier), maar hij werkt niet omdat de leeftijd van je auto te hoog is voor de koerslijst van de BOVAG
Nou, das goedkoop opgelost dan ;)
11 augustus 2011 om 19:38 In reactie op: Astra 1.8 16v 1995 irritant knipperlicht probleem. #17895536Het zou wel netjes zijn als je je even zou voorstellen in ons voorsteltopic (wat overigens verplicht is voor nieuwkomers).
Draadbreuk kan, maar lijkt me niet logisch. Lijkt me eerder een defecte schakelaar.
Ja, onderhoudshistorie is belangrijker dan opties.
Je zou iets meer info moeten posten als je echt wil horen wat de auto waard zou zijn.Met een gemiddelde km-stand en een goed aantoonbare onderhoudshistorie denk ik zo rond de 5000.
11 augustus 2011 om 19:24 In reactie op: Vraag over extra plaatje op rechterachterdeur van Agila #17894844Als ik het goed begrijp, zitten ze normaal aan twee kanten?
En is die van de Agila van de topicstarter dus verwijderd aan één kant vanwege schade?
Niet genoeg snelheid van de startmotor misschien? Dus misschien slechte kabels tussen accu en startmotor?
En alles weer goed vastgedraaid?
Okay, ik snapte al niet hoe je het bedoelde.
Het klinkt wel logisch, al lukt het me nog niet helemaal om te beredeneren waarom. Het is niet zo dat je daarmee dezelfde druk uitoefent op de weg als met de smallere band…11 augustus 2011 om 18:25 In reactie op: Starten, af en toe wel af en toe niet vectra 1997 #17894103Okay, ik wist niet dat die met een klempassing aan elkaar vast zaten.
Dacht altijd dat het één onderdeel was. Hoe is die van jou losgeraakt dan?
En heeft de starterkrans nooit geslipt op het vliegwiel?Die kerel in het filmpje is wel wat moeilijk te verstaan ;)
Omrollen kan inderdaad zonder spuiten en is de meest nette oplossing, denk ik.Lekt je schokdemper?
En als je het wiel er even afhaalt, ga eens met je vingers goed langs de windingen van de veer, vooral helemaal boven- en onderaan. Best kans dat een stukje van je veer is afgebroken, maar dat het niet goed zichtbaar is.Gewoon het draadje van de fan even losmaken en tegen de polen van je accu houden. Dat is binnen 5 minuten gedaan en je hoeft er ook niet handig voor te zijn. En anders zal het inderdaad wel een thermostaat-gericht probleem zijn.
Is niet je koelvloeistofniveau niet veel te hoog? Dan kan er ook veel druk zijn waardoor het eruit komt.
Mooi hoor! Heel dikke wagen.
Denk dat het ook mooi is als je wat meer vanaf onderen fotografeert, beetje zoals de foto hieronder of zelfs nog verder van onderen.
Ik ga het ook proberen op m’n Astra G.
Vind het super fijn op de auto van m’n ouders (Vectra C), daar was het standaard al.Ik vind vooral die doorgelaste zijschermen mooi! Lopen die nou over je koplampen heen? Zie je dan geen ‘verhoging’ in je scherm? Of liggen de koplampen onder je plaatwerk?
Ik zou zoiets wel eens van dichtbij willen zien.Meer liters is meer druk (bij een gelijkblijvende inhoud van de band).
Geld kosten…tja, dan had je van tevoren even moeten checken of er geen problemen zouden ontstaan.
Als alleen de dealer het kan, heb je waarschijnlijk wel iets speciaals nodig voor de reset. Speciale stekker of code misschien…Tja, ik denk dat je dan toch naar een garage moet voor de reset. De computer in je auto ‘onthoudt’ wel dat er mis is geweest met je airbag.
Ik ben het nog aan het uitdenken en uitmeten.
Ben gelukkig afgestudeerd werktuigbouwer, dus kan veel met 3D-tekenen ontwerpen en vervolgens doorrekenen met de computer.
Ben momenteel nog bezig met de binnenkant van de motorruimte en uitlaattunnel bezig, om te kijken of de motor erin past en er een cardanas doorheen kan.
Daarna kijken naar differentieel en ophanging van bijvoorbeeld een omega of een gedeelte van een 4×4 Calibra of Vectra.11 augustus 2011 om 16:07 In reactie op: Starten, af en toe wel af en toe niet vectra 1997 #17894099Huh? Ik wist niet eens dat je starterkrans los kon raken…
Een vliegwiel van de sloop had ook gekund? Goedkoper dan die €500.Nou, met één motorsteun kom ik er niet. ..wil ‘m in de lengterichting met achterwielaandrijving.
Waar jullie het overhebben is allemaal voorwielaandrijving, denk ik?
11 augustus 2011 om 16:03 In reactie op: motor tikt hard en houd in onder de 2500 toeren:S #17902002Ja, dat zeiden ze bij mij ook. Maar toen ik ‘m een paar uur na de aankoop toch maar eens zelf ging peilen, stond er stof op de peilstok….
Dan nog gaat het om de elektrische weerstand, die verschilt per airbag.
Komt de weerstand niet overeen met het origineel, dan gaat het lampje van je airbag branden.Ja, dat had ik hierboven al genoemd.
Mag hopen dat dat toch wel overeenkomt, anders is dit sowieso al niet mogelijk -
AuteurBerichten