Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het is net of ze vergeten zijn de achterramen af te plakken tijdens het spuiten ;)
Dit is al een tijdje bekend, ben er toen eens wezen kijken.
Kort erna is alles opgeruimd.Volgende keer even de zoekfunctie op het forum gebruiken, er staat al ontzettend veel op over het polijsten van koplampen.
O.a. deze how-to: viewtopic.php?f=126&t=157953Ben wel aan het zoeken geweest, ook op diverse oude Duitse merken gezocht, ook op niet meer bestaande merken.
Maar de plaatjes zijn mij nog wat te universeel om ‘m echt te herkennen.Oef, balen man!
Hopelijk had je foto’s van alles wat je daar had staan? Dan kun je nog iets bij de verzekering claimen?De livery van die Speedster komt me enorm bekend voor, maar kan er niet op komen. Als je gaat kijken, wel een fotootje maken en plaatsen dan he ;)
Die Manta en die Corsa niet, die ken ik een beetje.
De Manta had hij al toen ik op zoek ging naar mijn eerste auto, die capri yellow Astra Coupé. Hij vroeg er destijds €20.000 voor en wilde zakken tot €16.000. Heel verhaal over alle prijzen die die auto gewonnen had vanwege de staat in welke hij was en het blok dat er in lag. De auto was van iemand geweest die alles verbouwd had, maar moest kiezen tussen z’n auto en z’n vriendin. Die Manta staat nu nog te koop voor een idiote prijs.
De Corsa A was van een van de monteurs. De Kadett ken ik niet. Die Speedster heeft ook nooit te koop gestaan, dus zou kunnen dat die privé van hem is.Maar volgens mij echt een atmosferische, heb nooit de Turbo-kenmerken gezien. Nu is het erg lang geleden dat ik daar ben binnen geweest en destijds was ik nog niet zo bekend met de Turbo’s, maar nu ik die kenmerken wel ken, kan ik ze me niet voor de geest halen op deze auto.
Goed opgelost :thumb
Ja, 10% is in mijn ogen ook heel weinig, vandaar dat het me zo verbaast.
Volgens mij zijn er wel meer overeenkomsten.Overigens staat er wel een heel mooie witte te koop:
http://auto.autoscout24.nl/Opel-Speedster-22-16V-LHD-Benzine-Wit-262499381Had m gezien, wist niet dat er zo veel verschil nog was tussen de Speedster en de Lotus.
Wide Ratio heeft niets te maken met lange schakelwegen.
Wide of Close Ratio gaat over de verhoudingen tussen de tandwielen in de bak.
Met een lange schakelweg wordt bedoeld dat de pook ver moet bewegen van bijv. 1 naar 2 en 2 naar 3, enz.Maar goed, over de Adam Swing Top…ik vind het niet echt een cabrio te noemen. Het is meer een lang schuifdak zoals de Citroën DS3, al kan daar de achterruit nog zakken. Bij de Adam ST niet, denk ik, of wel?
Verplaatst vanuit Astra.
Had dit topic nog niet eerder gezien, wel heel leuk om te lezen!
Mooie sleutelruimte en een leuke auto heb je daar. Ik ga het volgen :)Laten we wel even ontopic blijven in plaats verzanden in een discussie over mensen die sleutelen aan hun remmen zonder dat ze er iets vanaf weten.
Goede ideeën zijn meer dan welkom, zeker als er over gediscussieerd kan worden.
Als je een format moet invullen met model, motorcode, enz. bij ieder topic dat je aanmaakt, word je volgens mij niet vrolijk. Stel dat je een vraag wil stellen over iets heel simpels, bijv. het mooi houden van je leren bekleding of je wil gewoon een paar foto’s laten zien?Ow, die zag ik gisteravond niet op m’n telefoon.
Ik ga ’s kijken of ik kan raden wat het is.Okay. Vind het iig wel knap dat je m zo snel had, dat had ik niet verwacht.
Ben zeer benieuwd naar de volgende.Jep, dat is ‘m. Stond nu weg gestopt, zonde.
Maar als jouw foto uit 2013 was, hoe kan hij dan Le Mans Classic winnaar zijn geworden in 2014 ;) ?Volgende voor jou in ieder geval.
Nee, geen Alfa, maar wel het juiste land van herkomst
Tip: Zoek in het zuiden van Europa
Goed dat je je oplossing nog deelt!
Of tijdelijk een blok van de sloop er in hangen als je daar een beetje mee bekend bent?
Vind het wel apart dat er per se een blok in moet zitten. Volgens mij moet dit wel kunnen als je ‘m als schadeauto invoert.@Kallisto, met dat ijzerdraad is één van de manieren om bouten te borgen in de werktuigbouw.
Hier zijn zelfs speciale bouten voor te koop met de gaten al in de kop. Je kunt deze borgwijze kopiëren als een soort laatste redmiddel.Het is wellicht een beetje een beun-idee, maar als je een klein gaatje boort in het ‘handvat’ van je oliedop en je steekt er ijzerdraad doorheen op de juiste manier, kun je ‘m ‘beveiligen’ tegen losdraaien, zoals op de bouten hieronder in het plaatje.
Je kunt bijv. naar het hijspunt van het motorplok of een boutje wat in de buurt zit.@TedMechanic wrote:
Wat is er overigens mis met Opel Nova? Zo op het eerste gezicht lijkt me dat een leukere naam dan Karl?
Nova betekent in het spaans iets als ‘gaat niet’ of ‘werkt niet’.
Dus die wordt daar verkocht als de ‘Opel werkt niet’Hopelijk kunnen ze de stijgende lijn doorzetten.
Als ze een wat breder aanbod verzorgen (oftewel, ook het gat opvullen wat Chevrolet achterlaat), gaat ze dat wel lukken, denk ik. -
AuteurBerichten
