Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kom je ook weer naar de 400-meeting in Etten-Leur?
29 januari 2015 om 14:50 In reactie op: Brabantmeeting #4 in Breda – foto’s vanaf pagina 5 #17871526Een kleine foto-impressie van de vorige keer is hier te vinden: viewtopic.php?f=26&t=182568&start=225
Dat is deze ;) Foto is ook daar genomen. Overigens stond deze ook op de AutoRAI van 2011. Ben nog steeds op zoek naar het chassisnr.
Maar bedankt voor de tip :)
Als je nog meer moois weet in omgeving Breda, hoor ik het graag. :thumbJep, volgende voor jou.
Opel Trixx Concept

Maar goed ook dat je geen glazen dak hebt ofzo, volgens mij had het dan anders afgelopen.
Mooie BMW ook trouwens ;)Nee, ik ken nog een Holden V8, al zit die wel in een auto.
Een vage kennis heeft een Holden Monaro hier weten te krijgen.Normaal mag je een Australische auto pas uitvoeren na 25 jaar ofzo, maar hij heeft jaren daar gewoond en heeft het toen voor elkaar gekregen om ‘m mee te nemen naar Nederland. Staat wel geschorst in een schuur overigens, de auto is hier amper te verzekeren en op de weg te krijgen. Momenteel wordt er uitgezocht of hij hem via Duitsland of het VK wel op kenteken kan krijgen.
Ben overigens wel benieuwd hoe je die Holden V8 hier hebt gekregen? Daar gekocht of via via hierheen gehaald?
Dat is een gek ongeluk zeg.
Goed dat je het zo opvat, die man heeft geluk gehad dat hij het heeft overleeft.Hoop wel dat je zonder bij te betalen dezelfde auto terugkrijgt. Mocht je spijt hebben van een optie, kun je ‘m trouwens wel weglaten ;) Hopelijk krijg je je nieuwe Insignia snel geleverd :thumb
@ Ron, volgens mij is de thermostaat gewoon nog goed. Je moet alleen niet de kachel aanzetten vanaf het begin, dan blijf je de motor koelen via je kachelradiateur.
Overigens geeft dat metertje in je dashboard niet de olietemperatuur aan, maar de temperatuur van de koelvloeistof.
Tenzij je natuurlijk zelf nog een olietemperatuurmeter hebt ingebouwd, maar daar ga ik effe niet vanuit.Als je je kachel niet aanzet bij het wegrijden, wordt de motor een stuk sneller warm trouwens, scheelt ook behoorlijk.
Jep, Lincoln Model L Touring uit 1929. Gefotografeerd in het Carel Wustmuseum, boven Mercedes-dealer Wust in Dordrecht.
Goed te herkennen aan de kenmerkende voorbumper. Volgende voor jou.Nee, juist hun grote concurrent.
Ze plannen het wel altijd zo dat het een mooie, dikke uitvoering is. Geen instapmodelletje met wieldoppen ;), dat staat niet op de foto’s.
Dat ze er nog eens 250.000 stuks van mogen maken, al vraag ik me af of ze dat halen voordat de opvolger er is.Ik plaats in het weekend een nieuwe.
Opel 10/12 ps van rond 1902?
Mercedes Knight 10-30 hp lijkt er ook o, zeker qua kleur
Een Mercedes 45hp 4-Seat Tourabout? Van rond 1910?
Sowieso weer aanwezig.
Veel moois gezien de vorige keer en erg leuk om wat mensen eens in het echt te zien en te spreken.De deuren zijn in ieder geval ook gelijk. En als ik me niet vergis, het voorscherm en de spiegels ook.
De PVDA stond nu ook op marktplaats, tussen de rommelmarktspullen :D
Nu niet meer te zien, maar kon nog een foto vinden:
Zonde, het was wel bijzonder om te zien. Al zijn de foto’s in het artikel ook wel de gunstige foto’s hoor. Op andere plekken was niet veel meer te zien dan bijna volledig weggeroest plaatwerk of was het zo overwoekerd dat je er amper kon komen.
@ Opeltje 17, ik vind het wel knap dat je kan zeggen dat het sowieso te duur, terwijl je niet weet of er een kat bij zit? ;)
Exlusief katalysator is het behoorlijk prijzig en kan het zeker goedkoper als je effe rondbelt.
Inclusief nieuwe katalysator is het niet veel geld, al kun je dan wel goedkoper uit zijn door bijv. een katalysator op de sloop te halen.Maar vergis je niet, uitlaten blijven relatief dure delen, bij mij wilden ze laatst €1250 rekenen (exclusief arbeid) om het flexibele deel van de uitlaat te vervangen. Deze zat namelijk aan het spruitstuk vast. Heb toen zelf maar de slijptol en het lasapparaat gepakt en er zo’n universeel flexibel deel tussen gemaakt.
Hier nog een filmpje met wat crashes, de eerste twee zijn Opels uit de VLN-races.
De eerste is een Astra F die er behoorlijk hard af gaat. En de tweede volgens mij een Astra J, maar is wat lastiger te zien.Verder zie je in de film nog wel wat Astra’s in de VLN voorbij komen, tussen voornamelijk Porsche en BMW. En verder touristenfahrten
https://www.youtube.com/watch?v=GkjD8mSjFjs
Edit: krijg de youtube-tags niet aan de gang.
-
AuteurBerichten

