Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Rico2.0
DeelnemerKlopt inderdaad, ik heb ook nog zo’n verdraaid ding liggen :(
Ik denk dat ik hem maar eens open slijp, terugdraai en dicht las.Rico2.0
Deelnemer@ nick
Ik was met de lompste auto van het hele veld :angel
Die bordeaux rode Jaguar XJ40.. gewoon omdat het kan :D
http://www.flickr.com/photos/bliksems00/5132645211/in/set-72157625284877244/lightbox/
(hier stuurt m’n vader overigens)Rico2.0
DeelnemerHaha ik heb jullie ook nog vrolijk voorbij gelaten :P
Was wel eens leuk zo op het circuit “fahren”
7 oktober 2010 om 12:16 In reactie op: Achterlichten kaddet e gsi en gsi cabrio hetzelfde ? #17739339Rico2.0
DeelnemerNee die verschillen
Rico2.0
Deelnemer@ gsi-tje ja, goed aangesloten :) (m’n oliedruklamp werkt ook)
@ Aapje, zal er zo de multimeter aanhangen :)Weet iemand de weerstand waar de standaard kadett GSI oliedruksensor tussen varieert?
Aan de hand hier van kan ik natuurlijk ook al zien of de meter zou moeten kunnen werken.Rico2.0
DeelnemerDaar gaf ik stiekem antwoord op.. ;)
Rico2.0
DeelnemerNiemand een idee verder? :(
Rico2.0
DeelnemerDie de druk aangeeft op het digidash (natuurlijk :angel)
Rico2.0
DeelnemerIk weet de nummers niet, maar kan je het hier niet gewoon opzoeken?
http://www.witchhunter.com/injectordata1.php4Rico2.0
DeelnemerGeen idee, maar dat is toch zijn keuze? :)
Rico2.0
DeelnemerGewoon even wachten neem ik aan.
Doe ik ondertussen ook al een maand ;)Rico2.0
DeelnemerIk ben vandaag met ongeveer dezelfde vraag bij het lokale mechanisatie bedrijf geweest, omdat ik de verloopnippels wou vervangen voor slangpilaren. Dat feestje ging niet door omdat hij ook geen idee had wat voor draad het was. Nu komt er maar een slangpilaar op de verloopnippel :P
Het is dus een zeer ongebruikelijke draad
Rico2.0
DeelnemerKan het balletje er nou wel of niet uit? Ja dat kan.
Je hebt wat geduld nodig en wat fantasie maar dan komt ie wel hoor!
:wors
Rico2.0
Deelnemerorigineel gepost door Rico2.0
Ik heb zelf ook nog een setje liggen.Dus dat is niet nodig :P
Maar ik heb een blok gekocht waar een M2.8 systeem op zat, alleen zonder kabelboom en computer. Aangezien ik een week eerder een M2.5 in elkaar had gedraaid bouw ik dat nu over op dat M2.8 blok.
Ik ga nog proberen om dat balletje er op luchtdruk uit te krijgen, ik kan die nokkenas wel vervangen voor eentje van een M2.5 maar dan moet m’n distributieriem ook weer los neem ik aan. Deze wou ik eigenlijk lekker laten zitten omdat hij er nog maar 37.000 km op ligt.
Maar ik heb ergens op een engels forum gelezen dat hij er weldegelijk uit moet kunnen. Daar werd gesproken over een magneetje, maar zo los zit het nou ook weer niet :P
Rico2.0
Deelnemeru2u :P
Rico2.0
DeelnemerIk heb zelf ook nog een setje liggen.
Als dat balletje te verwijderen is zou het alles alleen zo veel simpeler maken haha :angelRico2.0
DeelnemerJa zit ‘ie :)
Rico2.0
DeelnemerBedankt Rens, zoiets als jij zegt hoopte ik/ging ik van uit.
De Astra staat voorlopig nog stil, in Mei of Juni komt hij weer in beweging denk ik.
Ik zal de resultaten hier posten :DRico2.0
DeelnemerHaha, zo’n ei ben ik nou ook weer niet hoor :D;)
Rico2.0
DeelnemerJa, zo gauw het tikken begint gaat het olielampje aan.
Ik starte de auto net weer na een maand of 2/3. Hij begon gelijk te tikken.. maar nadat ik ongeveer een halve minuut had gewacht ging het lampje uit en de motor begon hoorbaar frisser te lopen. (weg tik :P)
Vervolgens heb ik hem nog een minuut of 5 laten draaien, maar het lampje ging niet meer aan.Dus het lijkt mij nog een oplosbaar probleem, anders zou ik het constant moeten hebben.
Groeten,
Rico2.0
Deelnemerorigineel gepost door Desperado
Tikkende moter ligt vaak aan de klepstoters.
Kan als het goed is geen kwaadIn combinatie met het olielampje dat dan aangaat, kan je klepstoters uitsluiten neem ik aan. Ook het feit dat het tikken niet constant is, doet mij vermoeden dat het wat anders is dan klepstoters.
Groeten, Ricardo
Rico2.0
DeelnemerBen ik me van bewust ja ;)
Maar ik had onder andere dit topic gelezen:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=97020Ik hoopte dus min of meer ook op zo’n wonderbaarlijk genezen..
Ik wacht nog even rustig af wat andere te zeggen hebben, de astra
staat toch alleen maar te staan.. als er motorschade is zal het er in
ieder geval niet erger op worden :DRico2.0
Deelnemerorigineel gepost door stoppelflieger
ja,zijn volgens mij het zelfde op nokkenas naorigineel gepost door opelkadetje
ook andere zuigers geloof ik..Gelukkig zitten de zuigers niet in de kop ;)
Dus ja, op de nokkenas na zijn ze (de koppen) gelijk meen ikRico2.0
DeelnemerHallo allemaal.
Ik zal me heel kort ff voorstellen, Ricardo 17 jaar oud met ondertussen alweer 6 jaar cross ervaring ;)
Voor volgend jaar heb ik een E Kadett (nu nog een cabrio :D) klaar staan (C20NE).
Maar dat ik hem laatst even een rondje ging de auto uit testen kwam ik er dus achter dat de Kadett een toerenbegrenzer heeft..
Oops, hadden m’n vorige auto’s niet ;)
Maar.. Kan kan de begrenzer er gemakkelijk uit gehaald worden, of moet er in chip in/uit/veranderd worden.Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Groeten, Rico
-
AuteurBerichten