Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Rico2.0
DeelnemerKadett bumpers monteren! Van mij mag je gratis al een GSI voorbumper hebben (zonder mistlampgaten), alleen wel even afhalen op Texel :jerry
Rico2.0
DeelnemerEr staat op z’n facebook dat hij autoschadehersteller is.. bel de lokale autoschadeherstellers eens op met de vraag of er een michael werkt en kijk of je hem via z’n werkgever kan pakken :hmmz
18 januari 2012 om 16:55 In reactie op: Project SAABSTRA ( astra gsi c20xe–>saab b204l )TOTALLOS! #17948039Rico2.0
Deelnemer
Rico2.0
Deelnemer@noordwijksebram wrote:
enne Rico, (richtingscoefficient?):P (grapje)
technische bedrijfskunde (TBK), wat brengt jouw daar?Werktuigbouwkunde, die kans is daar natuurlijk ook het grootst hè :angel
Dus de volgende keer even gedag zeggen tegen die jongen in die Subaru jas hahahaIk hou je project in de gaten :thumbup
Rico2.0
DeelnemerHee leuk project! Welke opleiding volg je in Delft? Ik loop daar ook wel eens rond :angel
Rico2.0
DeelnemerIk ben benieuwd wat het worden gaat, veel succes in ieder geval
Rico2.0
DeelnemerVermogen? 120.. kW ja
en gewicht? 1000 kg en een beetje :)Ik snap je keuze wel! :thumb
Rico2.0
Deelnemer@bastiaan1981 wrote:
@rico, met voor auto ga jij naar de rdw?
Weinig interessants voor jullie ;) Een Subaru uit 1985 waar ik een andere motor in ga leggen :)
Rico2.0
DeelnemerGefeliciteerd!
Wat heb je daar nu voor betaald? Ik ga namelijk exact hetzelfde aan de hand krijgen met een ander merk auto :)
Groeten!
Rico2.0
Deelnemerdat klinkt wel erg als een waterpomp ja :(
Rico2.0
Deelnemer@Kadett Gsi 89 wrote:
Volgens mij passen de achterlichten van een Kadett Gsi cabrio, in de sedan kadettjes.
Ja klopt, maar dat zijn dezelfde lampen.. ;)
Rico2.0
DeelnemerBedankt voor de antwoorden!
Excuus daarvoor dan want ik heb weldegelijk de zoekmachine gebruikt ‘but no cigar’.
:thumbupRico2.0
Deelnemer31 december 1986 ;)
Rico2.0
DeelnemerBij niemand bekend? ik ben nu ook nieuwsgierig :D
Rico2.0
DeelnemerBen je er verder niks mee van plan kan je hem gewoon meenemen naar mijn weten ;)
Dat gebeurt voor de cross ook nog wel eens, geen papieren rompslomp.Rico2.0
DeelnemerBedankt voor de tip, ik had hier ook al iets van vernomen.
Ik zal het dan even goed bekijken of het nodig is ja of nee.Voorlopig ben ik nog niet aan de bouten gekomen, ik ben er mee bezig.
Dat adres uit Nieuw Vennep is distributeur en verkoopt natuurlijk niet aan particulieren..ps. Het Kadettje klonk mooi dat je weg reed :thumbup
Rico2.0
DeelnemerBedankt voor je input, ik neem je ook helemaal niks kwalijk hoor :thumbup
Rico2.0
DeelnemerAls ik toch geld uitgeef aan andere bouten kunnen het maar beter de beste zijn niet waar ;)
Rico2.0
DeelnemerCorsaboy had ik een u2u’tje gestuurd maar daar heb ik voorlopig nog niks van vernomen :angel
De prijs bij Biesheuvel lijkt me heel redelijk, maar zijn dit de bouten van de serie die ik bedoel?
Ik heb namelijk eens vernomen dat er een verschil zit tussen ARP en ARP Pro2000 bouten, of klets ik nou uit m’n nek?Groeten en allemaal alvast bedankt!
Rico2.0
Deelnemer[rquote=1882913&tid=143800&author=modfreak]alles kan over neem alleen wel even de uitlaat nokkenas mee, omdat daar een olie kanaal zit afgedicht. tbv smering as hall gever rotorsysteem[/rquote]
Je kan het oliekanaal ook anders afdichten, zo kan je er een (8?mm) kogel in persen zoals het standaard zit bij een M2.8 nokkenas, je kan er draad in tappen en het gat afdichten met een (inbus)boutje. Daarnaast zullen er vast nog wel andere oplossingen voor hetzelfde probleem zijn :)
Rico2.0
DeelnemerNaafring kopen en plaatsen :)
Rico2.0
DeelnemerOuwe koeien :P
Het blok had ik toen weer aangeslingerd nadat hij 2 jaar stil had gestaan.
Na een rondje van ±5km ging het lampje niet meer aan en bleef het verder ook uit.Ik heb toen een paar dagen later de auto verkocht, maar ik kreeg een halve week later bericht dat er een tik in het blok zat.
Het klinkt naar een drijfstanglagertje. Ik heb de auto toen maar weer teruggekocht uit loyaliteit ;)Nu moet ik er nog altijd een ander blok in hangen, maar de tijd ontbreekt me (dat was ook de reden dat hij destijds de deur uit ging..)
Desondanks bedankt voor het reageren hoor!
Rico2.0
DeelnemerOliedruk draaien bij een (gereviseerde) motor is geen verkeerde zaak.
3 accu’s leeg starten daar en tegen wel.Ik heb, dat ik mijn c20xe inbouwde, ook eerst oliedruk gedraaid wat ook niet vlekkeloos ging.
Ik heb toen wat trucjes uitgehaald, olie achterin de oliepomp spuiten en op de carterontluchting blazen.
Dat laatste “did the trick” en mijn beangstigende rode lampje ging uit.In jou geval zou ik nu eerst de lagers inspecteren alvorens je verder gaat.
De reden dat hij geen oliedruk opbouwt, zeker bij een gereviseerde motor, kan zijn dat bijvoorbeeld de olieaanzuigbuis niet goed afdicht. Ook zou de olieplunjer de problemen kunnen veroorzaken.
Rico2.0
DeelnemerIk kom ook, zaterdag :)
20 januari 2011 om 20:24 In reactie op: Aansluiten externe meters oliedruk/temperatuur op c20ne #17801907Rico2.0
DeelnemerIk had een VDO oliedrukmeter, die ik met de standaard Kadett oliedruksensor niet aan de gang kreeg. Ik heb er toen eens een vraag over gesteld op het forum, of de weerstandswaarden van de VDO oliedrukmeter anders zijn dan die van de Kadett digidash weerstandswaarden.. Maar daar wist toen niemand een antwoord op.
-
AuteurBerichten