Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hele strakke auto, die opc bumper is echt heel netjes, kwil m ook :wub maar eerst nieuwe wielen :wub
dure :argue hobby
Passen de volgende velgen onder mijn auto?
mijn auto is een Opel Astra G coupe 1.8 uit 2002, 40(v)-30(a) verlaagd.
8×18
Borbet LS
5×110 ET40
icm met 225/40/18 bandenalvast bedankt
4 juli 2013 om 14:44 In reactie op: astra g 2002 2.2 liter traction control uitschakelen, hoe? #17877489@D0m1nat0r1 wrote:
@ricksmits wrote:
kan het zijn dat de 1.8 coupe wel voorbereid is erop? zitten twee schakelaars in het kapje ( zonder schakelaars ) gestoken.. maar deze zijn voor de stoelverwarming denk ik ( die ik niet heb,, als er de stekkers wel zitten, is dit dan ook te maken? )
voor de techneuten,, onder de stoel zit ook een stekker los, k heb geen leer, en ook geen airbag in de stoelen.. ( ik vind leer niet fijn zitten.. ) weet iemand waar dat voor is?
sorry voor de -offtopic
Ja het kan! Je moet ff kijken of je dat blauwe stekkertje er achter hebt…
Die onderstoel is gewoon een voorbereiding voor stoelverwarming…. , dus mocht je ooit leer er in wil zetten is dat mooi makelijk.. voor stoelverwarming
nooit :jerry Leer vind ik zo irritant in de zomer.. beetje transpireren en je plakt vast! niks voor mij!
tenzij er ooit een mooie set te koop zou staan in een andere kleur als zwart..als dat er uberhaub is :hmmz
ik heb zelf de 1.8.. de bliep is zelf ook wel te maken dmv externe module en die zelf aansluiten.. alleen liever orgineel.
wat betreft de ruiten.. heb jij op de sleutel daar speciale knoppen voor?
Vandaag de G coupe laten uitlijnen na verlaging.. niet echt n pre maar waarom niet he..
Gister de hele auto gekleid, en vervolgens gepolijst! heerlijk!
Gotta love Iphone quality pictures
flink
3 juli 2013 om 21:33 In reactie op: astra g 2002 2.2 liter traction control uitschakelen, hoe? #17877487kan het zijn dat de 1.8 coupe wel voorbereid is erop? zitten twee schakelaars in het kapje ( zonder schakelaars ) gestoken.. maar deze zijn voor de stoelverwarming denk ik ( die ik niet heb,, als er de stekkers wel zitten, is dit dan ook te maken? )
voor de techneuten,, onder de stoel zit ook een stekker los, k heb geen leer, en ook geen airbag in de stoelen.. ( ik vind leer niet fijn zitten.. ) weet iemand waar dat voor is?
sorry voor de -offtopic
@Xtreme-coupe wrote:
even een korte vraag van mijn kant. ik heb een astra coupe gevonden die ik evt wil gaan kopen, maar de ruitenwissers gaan niet helemaal terrug in de onderste stand, voor de rest werken ze prima.
Een vriend van mij had dat probleem ook op zijn coupe, maar heeft er nooit naar gekeken. iemand mischien enig idee, want met de zoekfunctie komt er ook niks naar voren. thnhx alvast!even een algemeen antwoord.. dus is niet alleen voor de coupe..
je hebt soms dat ze niet helemaal goed vast zitten,, als dan het raam droog is dan hebben ze nogal ‘weerstand tegen het raam.. hierdoor schieten ze soms langzaam maar beetje uit positie.. kwestie van losdraaien en verzetten.
3 juli 2013 om 06:37 In reactie op: verzieken van me astra g sport!krassen ect..! info en hulp? #18156909@dimarcos wrote:
@ricksmits wrote:
krassen zie je door de wrap heen,, ook ( redelijk ) kleine.. dus die zul je eerst moeten herstellen en dusdanig oplossen waardoor deze niet meer zichtbaar zijn door de wrap.
doe je dat, zonder het echt te laten spuiten alsof er niks aan de hand was van te voren.. dan krijg je dus het nadeel als ji je auto wil verkopen en de koper wil de wrap niet ( wat ik me persoonlijk voor kan stellen met een carbon wrap.. no offence ) dan zit je alsnog met een heel groot ( waardeverminderend! ) probleem
Hoe er zie je die krassen dan? Want ik ben van mening dat je dat witte hakenkruis en krassen van de grondverf wel vedel erger ziet op mijn zwarte auto als dat dit word gecAmoufleerd door de wrap.
Ja de waardevermindering ben ik met je eens. Maar om een auto uit 99 voor 2000 euro opnieuw te laten spuiten gaat me toch wel erg ver. En ik ben sttiekem ook wel weer toe aan een leuk klusje voor mezelf en lekker sleutels aan me wagen .Thnx voor de reactie
omdat de folie zo dun is dat die gewoon ”in” de kras valt. misschien wat het makkelijkste is om gewoon lekker te gaan schuren.. zodat die helemaal glas is..
GOED GOED GOED ontvetten en zorgen dat het SCHOON is,, ( ieder stofje ga je zien ) en dan daar overheen wrappen.
zo heb ik mn middenconsole dus gedaan :)
als laatste tip.. zorg dat je GOEDE! folie koopt. is iets duurder ( afhankelijk van de kleur kun je soms wel tot 6-700 euro kwijt zijn voor de folie rondom ) maar dat andere is gewoon niet mee te werken
2 juli 2013 om 17:35 In reactie op: verzieken van me astra g sport!krassen ect..! info en hulp? #18156903heel erg klote, ik zie er veel komen de laatste tijd ( schadebedrijf )
wrappen is een goed alternatief, echter met een aantal nadelen in jou geval;
krassen zie je door de wrap heen,, ook ( redelijk ) kleine.. dus die zul je eerst moeten herstellen en dusdanig oplossen waardoor deze niet meer zichtbaar zijn door de wrap.
doe je dat, zonder het echt te laten spuiten alsof er niks aan de hand was van te voren.. dan krijg je dus het nadeel als ji je auto wil verkopen en de koper wil de wrap niet ( wat ik me persoonlijk voor kan stellen met een carbon wrap.. no offence ) dan zit je alsnog met een heel groot ( waardeverminderend! ) probleem
last but not least..
geloof me… het lijkt zo makkelijk, wij doen het ook op t werk.. maar het is echt NIET,, gewoon echt NIET makkelijk om even een auto GOED te wrappen.
heel erg bizar wat je maakt! ik kom regelmatig in best en heb je al wel eens zien rijden volgens mij! heb zelf sinds kort een astra coupe.. wie weet spot ik je nog n keer :kewlpics
staan bij wat heb je vandaag gedaan, ben nog nieuw.. excuses
sinds een week de trotse eigenaar van een opel astra g coupe! afgelopen weekend aantal dingetjes bijgewerkt;
-nieuwe koplampen
– bochtenverlichting
– verlaagd (heel subtiel )
– remklauwen gespotenmijn doel is zo net mogelijke auto, zo orgineel mogelijk en toch sportief.
hier was die twee weken geleje


fotos van nu heb ik helaas nog niet -.-
heel erg vet :) gaat er bij mij ok nog komen
-
AuteurBerichten