Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
blij dat ik niet zon opvallende auto rij.. ( :ass ).. detectives van t opelforum zitten zo achter je aan :P
diei foto van die corsa is wel echt heel ziek vet,, we hebben een winnaar denk ik zo king:
7 oktober 2013 om 14:38 In reactie op: Astra g bertone 16v xe Raar doen, enkele probleempjes #18168042ik begon ook met een gering bedrag voor mijn auto..
als ik zie wat het nu gekost heeft :wtf7 oktober 2013 om 11:58 In reactie op: Astra g bertone 16v xe Raar doen, enkele probleempjes #18168028de mijne heeft alleen dat die idd altijd net onder de 90 graden blijft, olieverbruik is bijna niks, loopt rustig en regelmatig.. alleen die temperatuur.. gas geven doe ik pas na ong 10 minuten nadat hij ( bijna ) op 90 staat.. dus ik zoek er niet teveel achter.. als je wat doorrijd word die wel 90.. hij doet t geweldig.. onderhouds beurtje met filters etc heeft hem goed gedaan :wub
ik heb de mijne uit voorzorg al helemaal in de tectyl gezet.. roest is echt rotzooi.. zie je 1 keer roest.. je blijft aan de gang! want het zit op de meest rare plekken.. en roest is hetzelfde als zweetoksels.. als je t zelf ruikt, ruiken anderen het allang!
Dus even de noobvraag van de dag,, simpelweg je gummilagers van je blokophanginh volspuiten met ruiten kit scheelt aanzienlijk?
@dion87 wrote:
valt toch wel mee, we raden je geen H&R of eibach aan toch?
haha,, als we t doen doen we t goed toch king:
kutzakken :jerry :jerry Jullie gaan me weer op kosten jagen haha
@dion87.. dat is een heeeele lange discussie.. ik ken mensen die laten zien dat het idd niet super werkt,, andere mensen rijden al jaren ermee rond zonder ook maar 1 probleem te hebben.. sterker nog,, er zijn auto’s die als ze een sportonderstel hebben simpelweg andere veren hebben in tegenstelling van de normale versie
oke netjes! ik heb zelf een verlagingsset van 40-30.. echter ben ik aan t bekijken om over te gaan naar n schroefset :jerry
na aper:O haha
nee verlagen gaat super.. kan t je alleen maar aanraden.. komt de auto meteen heel anders over! de jouwe ziet er ook heel netjes uit overigens!
@kelderbier wrote:
WA verzekerd:
dan ben jij niet verplicht de wagen in te leveren bij totalloss (schadebedrag meer dan 2/3 van de dagwaarde)Allrisk verzekerd:
Bij sommige verzekeraars is bedrijfsregeling nummer 16 opgenomen. Dan ben je verplicht de wagen in te leveren bij totallossAfhandeling:
Auto houden = Dagwaarde -/- restwaarde = uitkering verzekeraarAuto inleveren = Dagwaarde -/- restwaarde = uitkering verzekeraar + restwaarde van opkoper
precies zoals hierboven beschreven.
ik ben schade afwikkelaar ( wegens omstandigheden kan ik mijn beroep als monteur/plaatwerker niet uitoefenen ) en zo gaat het meestal :)
@SlayrNeo wrote:
Ik zou deze auto wel nog even houden ivm verzekering. Als de schade meer is dan de dagwaarde, dan krijg je de dagwaarde – 100 tot 200euro(auto terugkopen). De auto is mijn inziens nog goed te repareren met delen van een donorauto op kleur.
wat je zegt klopt, alleen is dat alleen in het geval van all risk. want bij totall loss word de auto na uitbetaling aan verzekeringsnemer eigendom vna de verzekering. dan zul je hem moeten terug kopen en dat kan afhankelijk van de meewerking van verzekering/opkopers een duur grapje worden.
het meest ideale is als je gewoon WA verzekerd bent, een beetje handig en de schade uiteraard verhaalbaar is.
Dan ga je naar een schade bedrijf, laat de schade taxeren en de verzekering zal een schade expert sturen.
Je geeft van te voren bij het schade bedrijf duidelijk aan de auto te willen houden. de verzekeringsexpert zal een schadebedrag vaststellen en dit zal dan waarschijnlijk iets lager uitvallen omdat je de auto niet wil laten repareren.
je betaald de expertise kosten bij het schadebedrijf ( meestal 10% van schadebedrag met een max van rond de 140 euro incl ) en je ontvangt het geld op je rekening. regel een spuiter voor de delen, schroef een middagje en je hebt een nette auto en met geluk nog een paar euro over voor je nieuwe winterbanden ( bij wijze van )zo gaat het regelmatig in ieder geval. uitzondering bevestigd de regel zoals vaker.
ik zat ook al de foto’s te kijken met een kleine huh :shock: ..
ik denk dat ik ook maar eens een manta ga bouwen :jerry
ik zou persoonlijk niet voor een naam voor de auto gaan.. no offence, maar zeker niet iets van greenmachine of iets dergelijks.. komt over alsof de naam al meer zegt dan de auto is.. het is namelijk gewoon een ontzettend ( bizar ) nette auto.. wat geen racemonster oid is..
een ludieke en enigzins zelfspottende naam als bv shrek zou ik meer kunnen waarderen,, als het dan toch zou moeten
ziet er goed uit! gokje, is de deur ook meegespoten? of t is de foto of ze hebben zich vergist in kleur king:
@wtrdb wrote:
inmiddels een perfecte bumper gevonden bij schadeautos.nl :)
iedereen bedankt.
klinkt als peper en zout als de maaltijd al op is.. maar daar kom ik ze idd vaak tegen.. staan er meerdere op.
van die bumpers wist ik.. ik heb er toch wel een aantal gezien/zien gaan.. maar ik zit in de schade zelf.. misschien geeft dat een vertekend beeld.
dat word priegelen, is met op het werk al vaker gebeurd ( weliswaar bij mercedesen maar principe is hetzelfde )
wat ik dan deed was een ty wrapje gebruiken, deze van te voren al in elkaar drukken dat je als het ware een soort lasso achting dingetje krijgt,, die moet je proberen om die hendel heen te krijgen en dan zo opentrekken..
echt priegelwerk.. maar t gaat.. anders is het goedkoopste je grill eruit te slopen ( motorkap is duurder :) )
27 september 2013 om 07:01 In reactie op: Waterproof wire connector, waar haal ik deze vandaan? #18175416bij den dealert henri..
ik heb voor mn nieuwe mistlampen ook gewoon orginele stekkers gehaald.. kwestie van draden insteken en tada
Mijne is volgens de doos 40/30 verlaagd.. Als ik t over aanlopen heb heb ik t echt over met 50 op een drempel rijden ( niet in een woonwijk.. Dus geen superstijle ) dat die dan 1 keer heel snel aanloopt.. Dus dat valt niet egt onder wat de meeste verstaan onder aanlopen..
Hoe dan ook.. Ik wil opzich best 18.. Deze kon ik goedkoop aankomen en t ziet netjes uit.. Dan maar geen 18,, de velgen die ik echt vet vind zijn veel te duur.. Dan liever andere upgrades ( onderstel etc )
Bedankt voor de complimenten allem
zoiets wilde ik idd ook naartoe gaan!
bumper komt van GM tuningparts.
het is goed spul.. het is mijn beroep als het gaat om vervangen van bumpers etc en ik kan zeggen dat het goede kwaliteit is qua materiaal en pasvorm
Wat kan als je bv mensen hebt die seinen wegens te hoge lampen is bij een witte muur bekijken.. T is niet alles maar tog
Ik heb trouwens ook nog een nieuwe radio met stuurbedieningsinterface aangeschaft en ingebouwd.. en een nieuw bakje voor in de middenconsole.. cd houder is zo 1995 :jerry
18 inch is het helaas niet geworden! wel heb ik een hele nette set OPC snowflake velgen kunnen vinden! deze passen icm met de banden die er nu op zitten ( 225-45-17 ) maar net! te hard over een drempel is schrapen tegen de wielkuip aan achter..
pic!

Nu wachten op mijn K&N cold air intake! besteld uit spanje wegens gunstige prijs! en heb toch geen haast!
up next: 16 inch winterbanden scoren voor de borbets! en beurtje aan de auto doen!
-
AuteurBerichten