Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Al gedacht aan een OPC Recaro interieur?
Bij Stoelenpaleis Arkel hebben ze veel keus!In Roosendaal?
Ziet er nog netjes uit voor een schuurvondst!Ik ben het eens met Kaneelschep.
Wat ik op de foto zie, is dat er een magneet op de aanvoerslang wordt bevestigd?
Nu vraag ik me af hoe een magneet de brandstof zodanig kan beinvloeden?19 juli 2012 om 13:15 In reactie op: Steun Gevraagd !! 1 stem = 1€ donatie voor Opel-Forum ! #18048360Gestemd, denk ik?
@Fct_blondi wrote:
@RickR91 wrote:
Hoe zit het trouwens met je luchtaanvoer op het moment?
haat t om deze typische vrouwenreactie te moeten geven, maar ”al sla je me dood”..;)
Maar nee 5000 euro ga ik niet in mn astra z’n motor stoppen;) wie weet ooit in de kadett.. :hmmz
Mag ik hieruit opmaken dat er nog een standaard begrensde filterbak in zit?
Zo ja, eruit trekken die hap :jerry
En als je toch al bezig bent, een Astra G Diesel aanzuigbuis, of die van een Vectra C king:18 juli 2012 om 08:10 In reactie op: Welke single malt Whisky of Whiskey vinden we lekker? #17995678De whiskey was dus een Talisker 10 years old.
17 juli 2012 om 21:48 In reactie op: Welke single malt Whisky of Whiskey vinden we lekker? #17995677Mijn baas heeft een verzameling Ardbeg :wub
Heb nu een buisje gekregen van hem, met een Glencairn glas erbij :wors
Wat erin zit vertelt hij morgen pas, dan zal ik jullie ook op de hoogte brengen.Smaakt best goed!
Mario, kun je dat niet opvangen met een verloopje?
Een dun slangetje aansluiten daarop, en dan een verloop naar de dikkere maat?Netjes Marjolein!
Mario, alu deel vervangen, waardoor dan? Kun je het niet laten uitdraaien?
Bij mijn moeder was die ook behoorlijk prijzig, Corsa B X12XE had iets van 200 euro gekost 3 jaar geleden als ik het goed herinner.
Mario, valt er niks aan te passen?Peter, ik heb het over de Bonrath versie.
Geen idee hoe dat bij JOM zit.
Maar op google zie ik dat ze vrijwel overal hetzelfde zitten als bij mij.Hoe zit het trouwens met je luchtaanvoer op het moment?
Steenslag?
Moet je even Ron uitnodigen de volgende keer (Haasje17) :jerry
Marjolein, als je wat meer snelheid wilt, waarom denk je dan niet aan een andere nokkenas e.d?
Turbo kan zeker wel, maar aan omkeuren ontkom je dan niet.
Mijn monteur rijdt met een 178 pk sterke X16XE in zijn F Station.
En hij denkt erover om die om te bouwen naar turbo, wel op lage druk, waarmee hij rond de 200-220 pk wil uitkomen.Bij welke auto hoort dit??
Valentijn,
Bij mij zat er garantie bij blijkbaar.
Om daarop aanspraak te kunnen maken, moet je ze wel op de goede manier monteren.
Ik heb gewoon de handleiding gevolgdNiet dat die garantie nodig is :jerry
Hij krijgt wel benzine zeg je?
Hoe komt die de cilinder in?Zijn de injectoren niet vervuild, de aansluitingen verkeerd?
Bedrading juist aangesloten?
Zit er geen lucht in de leidingen? Werkt de brandstofpomp?Die van GM-Tuningparts zijn van JOM.
Die ik heb komen van Bonrath.
Misschien dat daar verschil in zit hoe ze gemonteerd moeten worden?
Of de voorbeeldauto had ze fout erop zitten? :jerrywelke site Peter?
Misschien bedoelt hij de Z16SE?
Compleet blok, is die met de bijbehorende aanbouwdelen?
Uitlaat zal ook veranderd moeten worden.
Wat is de reden om naar een X16XEL te swappen?
Als het je om de snelheid gaat, kun je beter kijken naar een X18XE, alleen moet je dan wel een stuk meer aanpassen.Willem kan er meer over vertellen.
Wel de motorkap op het stokje laten staan tot je beide gasveren gemonteerd hebt!
Monteurs in de garage’s zijn er ook dol op, geen stok die in de weg zit bij het sleutelen :worsAls je geen isolatie onder de kap hebt, kan de motorkap nogal hard opveren!
Die van mij zitten er al meer dan een jaar op. en geen enkel roestplekje?
De mijne komen wel van BonrathMocht je zomaar daar komen?
Of was dat nog voordat het circuit op de schop ging en ze de boel afsloten?Heb zelf rond gelopen daar tijdens de Porsche Francorchamps Days king:
-
AuteurBerichten