Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Lexmauls
Heb deze zelf ook king:6 januari 2013 om 21:08 In reactie op: is er iemand die weet wat voor versnellingsbak dit is?? #18092348Ziet eruit als een 238
Ik heb even zitten kijken, en die van een Vectra B zou zo moeten passen, die van een Omega B zal dan weer anders zijn gezien de FR layout.
Weet dit alleen niet zeker.Hoe ga je de inlaat aanpakken? Heb je berekeningen gemaakt?
Wat je wel zo kunt doen, is de overlappen van het inlaatspruitstuk aanpassen op die van de pakking, dwz, waar de pakking overlapt, een stukje wegsnijden, en waar je tegen het metaal kijkt, ruimer maken.Gasbrander wou ik ook al noemen :jerry
Let er alleen wel op dat politie/gemeente/milieuinspectie er niet achter komt :vertagDikke kabels met meerdere kabels binnenin zoveel mogelijk strippen, scheelt een hoop plakzooi.
Volgens mij is dit wettelijk niet toegestaan dat iedereen zomaar andermans gegevens kan opvragen=
@pixels66 wrote:
Waar zit de aansluiting voor de Opcom bij de Astra H??

rechtsonder de pook op de foto
AFL is niet nodig.
Welk gedeelte van de kabelboom moet er aangepast worden, en zijn deze te doen zonder dat het dashboard eruit moet?
Zijn de sensoren zo te plaatsen?Wat is het verschil in de aansluitingen?
Is het wel te doen met een aftermarket xenonsetje in de xenon koplampunits?
Of gaat dit ook niet werken ivm hoogteregeling?Blend, ook gefeliciteerd!
Jarig zijn :jerry
Ik ben een goede vriend van Hans, en zal even proberen duidelijk te maken wat hij wil. Heb dit met hem besproken op whatsapp.
Hij vraagt zich af of de originele stekkers van halogeen zo aangesloten kunnen worden?
Moeten de ballasten aangesloten worden aan de stekkers?
Kan hij met zijn originele handmatige hoogteregeling van binnenuit blijven rijden?Kort gezegd, redelijk plug&play dus.
Is dit mogelijk?:kewlpics zijn we inderdaad gek op hier!
Helaas heb ik de komende weken geen kans om aan mijn Assie te beginnen, aangezien ik een tijdje 1handig ben.
Handswortelbeentjes van de linkerhand verschoven :fy1voor de astra G?
toevallig vorige week erachter gekomen dat deze ook bij mij los lag :(Er zullen zeker mensen bereid zijn hiertoe, maar dan moeten ze wel weten wat er aan de foto’s moet gebeuren.
dikke slang voert warme lucht aan vanaf het spruitstuk, dus geen uitlaatgassen.
dit is met een klepje te regelen.
in de winter zorgt dit ervoor dat de motor sneller op temperatuur komtoch och Jordi :jerry
de R33 is een stuk dikker en ronderWaar de R32 nog duidelijk een late 80’s vormgeving heeft, is de R33 duidelijk een product van de 90’s.
De R32
R32
De R33
R33D’Angelo Marcello Luciano Braumuller, jouw beurt :jerry
Jordi, de 964 is vrij makkelijk te herkennen aan de voorkant door de “torpedo’s” waarin de koplampen zitten, de 993 heeft deze een stuk minder.
Aan de achterkant is de 993 makkelijk te herkennen door de stukken rondere vormgeving.
zelf gekiekt tijdens de Porsche Francorchamps Days 2010
Rik, ik zie alleen de Allied Forces ster op de zijkant, ik neem aan dat je de linkerkant bedoelt? aangezien je tegen de achterzijde aan kijkt :P
Het is trouwens geen tank :P maar een Universal Carrier, een gepantserd rupsvoertuig om troepen en materieel te verplaatsen.
PM’tje sturen naar RISL gaat het snelst ;)
@wim-v6 wrote:
Tja, Tis net als met de storingsgevloeligheid, die is ook veel hoger als bij de oudere Corsa’s..
daar loopt roest dan blijkbaar gelijk aan…
Willem
Tsja, krijg je als je auto’s volpropt met elektronica en andere geintjes.
Wat er niet op zit, kan ook niet kapot gaan :jerry
Maar weer eens een andere foto posten :D

Hot Rod, de grap is dat er geen benzine producenten bestaan, alleen oliemaatschappijen.
Is allemaal gedestilleerd uit aardolie. Castrol is trouwens een merk van BP.Veel mensen op dit forum gebruiken Castrol olie, ik zelf ook.
Alvis TJ 12/50 Sport uit 1927/1928?
Welkom hier op het forum!
-
AuteurBerichten