Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-


In andere landen mag veel meer.
En daar hebben ze een motorswap gedaan met de originele carrosserie.
Hoeft dus geen nieuwe botsproef gedaan te worden.
Dit is een ander verhaal dan de OPC Extreme.Die V8 op kenteken krijgen wordt geen optie. tenzij Opel en GM meewerken.
Ook zal het buizenframe moeten worden voorzien van een keurmerk door een erkend lasser.
Er zal een nieuwe typegoedkeuring moeten komen, en of die afgegeven wordt is een groot vraagteken.
Maar dit wordt dan niet geschikt voor straatgebruik helaas.De auto moet voldoen aan de APK eisen, zoals minimale wagenhoogte, geen scherpe uitstekende delen enz….
En wat te denken van de milieu-eisen?
Denk dat zoiets op het kenteken komt met bouwjaar 2011??
Ga je nooit redden met de milieu-eisen.kan het niet met die copy&paste manier dan?
en dan zelf de ontbrekende lijntjes inzetten :jerryGegroefde zouden beter zijn.
Geboorde zijn namelijk achteraf meer verzwakt.
Maar dat merk je alleen als je circuit gaat rijden.
Als je voor dezelfde, of een kleine meerprijs gegroefde kunt vinden, denk erover na ;)keesjanvanzanten , een motorswap naar V6??
Bedenk wel, als je zo’n look hebt, moet je het ook waarmaken vind ik…
Calibra DTM had ook een V6, dus weer een extra link ;)Hier op het forum een gratis voorbumper voor een Kadett, waarschijnlijk een D volgens de aanbieder!
Beetje handigheid in Photoshop werkt wel ;)
in Photoshop de layer aanpakken?Graag gedaan trouwens, het was maar 5 minuten :)
Dit is het aantal km wat je nog kunt rijden met je tankinhoud ;)
Heb je toch net even wat meer aan denk ik ;)
In de bergen kom je minder ver met je brandstof, dan op de Autobahn.http://www.opel-calibra.info/index_produktinfos.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

Wat wel zou kunnen is een V6 gebruiken, en omkeuren.
Een 1:1 replica gaat niet lukken voor straatgebruik, zoals louwe al aangeeft.
Een meer realistische optie is de basisvorm van de bodykit toe te passen.Maar zeker respect!
Die Blast It kit heb ik nog nooit gezien.
Je hebt een Coupé als basis nodig. Veel geduld en geld zijn ook een vereiste.
De motor en versnellingsbak zullen waarschijnlijk het meest kosten.
Waarschijnlijk ben je goedkoper uit door een BTCC Astra te kopenOok al geprobeerd op Vauxhall,Holden,Chevrolet?? De Calibra is ook onder die merknamen geleverd ;)
Datsun/Nissan 2xxZ??
Na het zien van de andere foto’s kwam het gelijk in me opStappenmotor heb je binnen 10 minuten eraf!
Wim had hier zo een mooie How-To voor :thumbSterkte hiermee!
Hierna droogmiddelen in de A-stijl proppen?
En de electrische delen afkitten?Alle filters al nagegaan??
Die storing moet je bij de VOD laten uitprogrammeren.
Dat je lambda en co goedgekeurd zijn, betekent niet dat de motor lekker draait.
Check je luchtmassameter eens?The-Blueprints.com of zoiets??
Bij Hilmersson schijnt dit de achteruitvergrendeling te zijn.
Heb het filmpje nog niet gezien
Plaatje bij het praatje
Ik lees net dat er een aangepaste Getrag bak in zit.
In de DTM gebruiken ze deze schakelpoken ook.
Misschien is die hendel om de motorontsteking kort uit te schakelen, zodat er zonder te koppelen geschakeld kan worden??Gebruik de volledige bewerker bij posten!
Voor een kliklink:
klik de URL knop aan.
[url] kopiëer de link die je wilt plakken, zet hem hier [ /url] Wel zonder spaties ;)Voor een plaatje :
Klik Img aan , kopieer de link. Plak het [img]Hier[/img] Wel zonder spaties ;)Succes ermee!
Die kun je zelf maken als je handig bent ;)
In Schijndel leuke Remus uitlaten op de sloop!
Kijk een beetje rond op youtube, en je vindt wel wat ;)het blijft toch binnen de familie :jerry
-
AuteurBerichten