Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik neem aan dat je je einddemper bedoelt, in dat geval gewoon onderuit halen, en een andere onder hangen.
Pk’s win je bijna niet, maar daar kan Willem een stuk meer over vertellen dan ik.Is een OPC ernaast kopen geen optie?
Hiervoor zal je je wielnaven moeten wisselen.
Alles bij elkaar is het allemaal een hoop werk, hier op het forum staat een OPC te koop voor 7000.
Dan heb je een mooie goede waar je niet meer al dat werk aan hoeft te doen.Hiervoor zal je je wielnaven moeten wisselen.
Allemaal een hoop werk, hier op het forum staat een OPC te koop voor 7000.
Dan heb je een mooie goede waar je niet meer al dat werk aan hoeft te doen.Inderdaad die van de Station, maar zie er maar eens aan te komen….
Hoe ver ben je al hiermee?
:kewlpics zijn welkom, om hiermee een goede How-To te schrijven@Botho wrote:
http://www.tuning-gt.com/opel/astra-g-mk4
Hier kun je het ook bestellen.. Binnen 2 weken in huis. Kun je voor de prijs van die originele bumper al heel je auto doen. Hoef je hem alleen nog maar over te spuiten.Maar welk materiaal is dit? Polyester?
X16SZR

Z16SE

Welke motor heb je, en waar woon je?
Hier zijn genoeg mensen die je graag willen helpenJuffer, je vergeet de spiegels nog. Kosten ook weer een aantal honderdjes.
Halve liter op 5000 km is niet slecht.
Je geeft aan dat je de auto niet lekker warm vindt worden.
Als je vooral korte stukjes rijdt, komt de motor bijna niet op temperatuur. Pas na zo’n 20 km op snelwegtempo is alles redelijk op temperatuur, met dit weer duurt het nog langer. Als je de verwarming lekker hoog hebt staan, komt je motor ook minder op temperatuur.@Jeroen Blamen wrote:
Er komt geen blauwe rook uit de uitlaat, wel veel witte rook.
Auto heb ik particulier gekocht, eigenaar zei dat hij bijna geen olie verbruikte… Klepseals zijn 4 weken geleden vervangen. (factuur aanwezig).
Overigens een aantal dingen die ik gecontroleerd heb:
– Koelvloeistof is mooi helder, geen oliesporen
– Minimale sludgevormingVoorzover mijn kennis reikt, valt dit onder “Verborgen gebreken” Dit soort verbruik krijg je echt niet opeens vanuit het niets.
Witte rook is normaal als de motor nog koud is, met de huidige buitentemperaturen duurt het een stuk langer voor de motor, en de uitlaat warm zijn.@darknight2003 wrote:
Hmm die van mij klappert ook lekker hoor als ik in ze vrij gasgeef of gaslos laat bij wat hogere toeren :D. Kvind dat juist wel kicken :)
Welke uitlaat heb je? Rest van je setup?
Dit is wel heel erg veel….. Als de motor dit verbruikt, zie en ruik je dit zeker aan de uitlaat, dikke blauwe rook.
Tenzij er een groot lek zit aan de onderkant van de motor.Heb je deze auto particulier of bij de dealer gekocht?
Ja, past gewoon voorzover ik weet. Wat ben je van plan? Hoe wil je deze als donor gebruiken?
9 maart 2013 om 18:32 In reactie op: RDW wijziging: Invoerkeuring voor voertuigen ouder dan 30j #18114254@asconahobbyist wrote:
@RickR91 wrote:
Wat gebeurt er met de omgebouwde wagens?
Hierbij doel ik op bijv een D Kadett met C20XE, Manta met X30XE.dat is een goeie,dat zou ik eens op moeten zoeken hoe ze dat exact in Duitsland doen.
Het is daar echt om het mobiel erfgoed in stand te houden,en hoe mooi soms ook,een D Kadett 16V,een Manta 3.0 24V en bijvoorbeeld ook een B Ascona van 1978 met een 2.4 motor en een knalkleur en bumpers eraf kan je natuurlijk onmogelijk onder erfgoed scharen,uiteraard kan zo’n auto in excellente conditie zijn en er prachtig uitzien,het gaat erom dat de auto’s bewaard blijven om te herinneren aan een tijdsbeeld,neem bijvoorbeeld het RATlook verhaal,zitten soms hele leuke creaties tussen maar ook die zouden er buiten gaan vallen lijkt me.Vroeger gebeurde het zeker ook dat er grotere motoren die toen beschikbaar waren, werden ingebouwd.
Als alles gemonteerd is zoals het origineel ook zou zijn, mét die motor, dan zie ik geen reden om het niet als klassieker te bestempelen. Periodecorrecte OEM+ om het maar zo te zeggen.8 maart 2013 om 16:21 In reactie op: RDW wijziging: Invoerkeuring voor voertuigen ouder dan 30j #18114250Wat gebeurt er met de omgebouwde wagens?
Hierbij doel ik op bijv een D Kadett met C20XE, Manta met X30XE.Dit probleem heb ik ook, na enig speurwerk op internet en hier op het forum blijkt dat de slijtagesensor “geraakt” is, waardoor deze de melding blijft aangeven, deze moet dus vervangen worden.
Waarom pak je niet een GTC met 1.8, en deze ook gebruiken voor de lange afstanden?
Als het alleen voor school is, en je voor de langere afstanden de auto van je ouders pakt, wat voor nut heeft een Astra H GTC dan?
Een H GTC is een prima reiswagen.
1.6 vond ik zelf ook te licht voor een H GTC.Past gewoon, Rovers heeft deze er ook op zitten
Is inderdaad een Siemens NCDR
17 februari 2013 om 23:36 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993711Vroegâh moest je zelfs benzine bij de diesel doen in de winter :P
Oude dieseltjes lopen er gewoon op, maar denk niet dat die het lang volhouden met benzine.
17 februari 2013 om 22:52 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993709Klopper, welke mix bedoel je hier?
-
AuteurBerichten