Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb een f18 bak, en waar kan ik deze ongeveer vinden?
er gaat wel eens een storingslampje branden(heeft die altijd al gedaan sinds in mijn bezit) maar dit is meestal als ik voor het stoplicht sta te wachten en dan als ik wegrij is het weer uit. ik kan niet zeggen dat ik iets merk aan het vermogen of hij moet al altijd met minder vermogen rijden…
Problemo opgelost, bougies+kabels vervangen! toen liep die weer goed, vermogen terug onderin en knalt niet meer in de uitlaat!
Ik heb alleen de inlaat niet hoeven loshalen en de pakking vervangen zoals vele zeiden, heb een i500 inlaat en daar kon ik die achterste bank gewoon die buizenwirwar losmaken die klemmen rubbers (3st) ertussen uit kabels en bougies vervangen rubbers terug en klemmen vast en gaan met die banaan!allen bedankt voor het meedenken!
gr,
richard
of je legt er een 3 liter v6 in :D
@McKaamos:
Motorkap is uitgerold en geen idee welke luchthapper het is :hmmz ( is gedaan zodat de motorkap ook dicht kan zeg maar die v6 neemt wat meer ruimte in beslag ;) ):)
:D
:kewlpics106 paardenkrachten
Is van die kerel uit nuth geweest,
ligt een 2 liter 16v in….
nieuwe eigenaar heet “Alex” maar is voorzover ik weet niet actief op dit forum, hij is autospuiter bij mij in de straat! @Tommy666 wrote:Maandag 18 juli rond 15:45-16:00, in Valkenburg (Limburg) een blauwe Corsa B met Rieger Tuning op de voorruit.
En was het gelukt met de kabel??
ok, de bobine is dat ding waar de 6 bougie kabels heen lopen toch he? en daar zit nog zon stekker aan?
stuurkappen en tellerkapje verwijderen, teller losschroeven, iets naar voor trekken totdat je een hand ertussen in komt(aan de rechterkant), daar zit de tellerkabel die zit vast achter de km teller met een soort rond lipje, als je dit lipje tegen de teller aantrekt klikt de kabel er vanzelf uit! dan de teller ertussen uit pielen! en met inelkaar zetten… teller terug pielen… en dan teller kabel er goed in duwen en dan hoor/voel je een klikje en dan zit deze weer vast en dan teller rustig terugplaatsen en vastschroeven… als je de kabel niet ver genoeg erin duwt ga je de km teller horen tikken!
mvg, richard
wat verklaard het ploffen in de uitlaat dan?
ok, dan ga ik dat proberen!, dus de bobine ook??? ik merk als ik plank gas wil geven hij soms een harde knal uit de uitlaat geeft(lijkt wel of er onverbrandebenzin in uitlaat komt en deze ontploft?
De auto heeft eerst wel goed gelopen naar mijn mening, en het lijkt steeds erger te worden het inhouden!!!! hij lijkt niet op alle 6 de cillinders te lopen en bij 4000 toeren wel, daarboven is er ook nix aan de hand!
Hmmz waar zou dit kunnen zijn dan?
De auto had dit in het begin amper, moest eraan wennen en toen ik echt ben gaan gassen zeg maar merkte ik na een paar dagen dat het erger werd!
ik heb totaal geen verstand van een v6 blok!neee geen gesprint:P moet eerst ff wennen aan hem:P
jep is die van sjoerd, alle eer aan hem verder hoor!
Was alleen een ff een gedoe om hem op papier te krijgen,maar gelukkig zonder lelystad verhaal staat die nu op kenteken!hoe kan ik deze trouwens het beste schoonmaken? ff het gasklephuis eraf halen en met remmenreiniger aan de slag??? nieuwe pakking meteen erop zetten?
OK, deze zit toch onder de die kap van de lichtfilter zeg maar, waar ook carteronluchtingsnippel zit?
gr, richard
Misschien erbij zetten om wat voor corsa het gaat! a, b ,c of d?
volgens mij kan dit niet?, lijkt me een linkse en rechtse stoel, draaiknop voor rugleuning gaat aan andere zeide zitten enzo?
De gasbuis is ervoor als je een ongeluk maakt waarbij jij frontaal op iets rijd, dan springen er bij de gordel van die gele dingen uit, als jij die niet locked dan kunnen ze uitspringen bij het demonteren. en dan kunje van die nieuwe dingen gaan kopen op de sloop… een stoel is niet zo duur op de sloop, heb er toen 1 gehaald voor 30 euri hier!
greetz!
Bij van kessel(sloop) in schinnen stond gister een c-corsa met een 1400 16v motor erin, een zwarte, deze was nog niet gestript, kijk of je deze computer te pakken krijg!
nice! retail park roermond:P
oki,
je moet eens proberen 1 van 3 witte en rode,
dus de bovenste 2, radio aan zetten en kijken of je sub kunt regelen, zonee pak je die er onder dan nog niet, de onderste 2 tulps pakken en kijken! wel altijd je radio uitzetten en versterker als je tulps eruit trekt of erin duwd!welke radio heb je? en de 2 grijze kabels wat je vast houd bij de radio zitten daar ook tulp stekkers aan?
groetjes!
@johanhummer9 wrote:
@richardschaeks wrote:
heeft je radio niet meer uitgangen???
Meestal 1 voor rear speaker, dan 1 voor back speakers en nog 1 voor de sub uitgang…. zoals ik lees heb je hem op de verkeerde aangesloten!een radio heeft tog 4×2 setjes draden voor de speakers geschakelde plus en constanst een massa. misschien een telefoon mute en een remote voor de versterker en een tulip aansluiting voor de versterker?
Ja en dan de uitgangen voor de versterkers!, bij mijn radio sony gt470u zitten er buiten de de 4 speakers nog eens 3 versterker uitgangen en 1 ingang!
2 uitgangen zijn voor de normale speakers te versterken! deze zijn niet regelbaar en blazen maar voluit om zo te zeggen
en de de subuitgang deze is regelbaar op de radio en zo kan je het volume van de sub wel veranderen zonder dat die voluit blaast! -
AuteurBerichten