Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@opelmanta29 wrote:
Bij mij in de buurt bij de basisschool Vliegende hollander (IJmuiden) staan 2 B-Corsa’s
1 paarse met een breedbouw en 1 oranje met een breedbouw.
Zien er allebei goed uit wie o wie is dit.Heb je kenteken van die oranje b-corsa of foto? kon wel mijn oude eens zijn…. die is onlangs op 31 juli verkocht geworden aan iemand buiten limburg blijkbaar!
nope! zit niet in de nz motoren!
welkom….
13 september 2011 om 11:14 In reactie op: corsa 2.0 16V een zwarte gespot op wegmisbruikers… #17917177Dat bedoel ik:P is al gebeurd trouwens wegens best snel optrekken zeg maar:P ze keken raar en moesten wat belletjes maken, kwam ervan af met waarschuwing:P
http://www.youtube.com/watch?v=vw6-IfZDs-g” onclick=”window.open(this.href);return false; roertunnel voor het geluid! maar is met een samsung gefilmd dus sound is niet lkkr!
http://www.youtube.com/watch?v=fKGt3PvmZe8&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false; stukje autobaan ff 230 aangetikt
heb nog een 3 liter v6 te koop, die trek wel snel op 3 of 4 man…:P
hmmz, ok
Budget is max 3000 euro…
uitlaat is al group a zonder kat ect. inlaat i500… ik denk dat de nokken nog enigste optie zijn,
koppen gaan er toch af voor nieuwe klepseals want olie verbruik en rook uit de uitlaat is te toch!
heb geluk dat ik geen kosten betaal voor vlakken en reinigen, alleen de onderdelen…
chippen staat op planning maar dat als laatste nadat ik zo wat upgrades heb uitgevoerd…
dus zuigers van mahle of rise of wat er ook is hebben geen nut?Lijkt me op een krukassensorverhaal ja, mijne corsa heeft dit ook ff gedaan, na een rijden gewoon uitvallen, en daarna start de eerste 20/30 min niet meer en daarna sloeg die weer aan, ik heb de krukassensor vervangen en het probleem is opgelost, de sensor is waarschijnlijk bij mij nat geworden want was niet meer de nieuwste toen dertijd en met die regenbuien waar het water tot aan de stoep staat werkt dan niet in het voordeel
doet die niet al geprobeerd, schakelaar is gewoon weer stuk, want hij moet bij 93 graden inspringen al, hij loopt tot 100 en nog nix daarna gooi ik motor uit, maar ik heb ff noodoplossing gemaakt door t door te verbinden
Zoals je leest is deze vorige week al vervangen geworden! draden zijn nu doorverbonden zodat ik er igg mee kan rijden…
3 liter v6 in de corsa b!



uitlaat die toch achteras raakt?, ik heb er toen een 2de klem opgezet en deze zodaning geplaatst dat die niet de as raakte, dit was een 4 deurs b-corsa van 1995 wel… je merkt t bij snel drempel op of af rijden, de einddemper zit bij mij alleen vast met 2 rubbers aan de bumper bijna…
was idd de thermoschakelaar op de radiateur,
bedank voor het meedenken!
hey, ik heb de stekker losgetrokken onder op de radiateur en deze doorverbonden met een ijzer draadje, en de fan draait, dus deze sensor is dood?
hij word wel gewoon warm van binnen in de auto….? ja fan deed het gister nog….
hey, ja en nee,
de belasten zitten erin maar de xexon zelf niet. 1 ervan is stuk, ben nog t wachten op een colormatch lamp.. maar probleem heb ik al gevonden…aangezien deze omgebouwd is van kabel naar stekker, was een kabelbreukje het probleem! teller doet het weer perfect!3.0 24 v6 is duidelijk sneller dan een 2.0 16v :P geloof mij maar!
in die corsa heb ik nog gereden begin dit jaar, stond toen te koop op marktplaats, 240 km ervoor gereden om hem te zien en te bekijken en ermee te rijden maar het werd hem niet, er zou een 2 liter 16v inzitten met 165 pk, ik heb er toen mee gereden maar mijn toendertijd c16se corsa was nog sneller als die…. auto toonde toen veel gebreken… ik hoop dat de volgende koper er wel blij mee is en die gebreken door je jongen opgelost waren, zoals een teller die het niet deed zeer slecht schakelen en een stuiterbal op de weg,
Hij had toen nog dat sinasappelhuidje two tone gespoten lak ja met een side pipe (meen de eigenaar van crooktuning stonden nog stickers erop enzo)ja is voorwielaangedreven
auto heeft abs gekregen met motorombouw… echter de teller doet het weer…. zonder dat ik er nog iets aan hebben kunnen doen…
misschien olie aflaten kan zijn dat t vol benzine zit en die verdunt de olie waardoor je kleppen gek kunnen gaan doen…. (ooit eens met een passat meegemaakt namelijk), en als uitlaatspruitstuk lekt hoor je een soort halve tractor geluid….
van waar naar waar moet ik massa kabels leggen, en welke sensor schoonmaken?
mvg,
richard
goed te doen, ik heb een b-corsa gehad met een c16sei blok gehad, deze liep 205 op tijd en was goed verlaagd en dikkere remmen maar die lag niet zo lkkr als deze, de corsa weegt ook 1055kg nu, en bij 220/230 is die nog heel goed stabiel
bij 225 gaat die op toerenbegrenser in de 4 dus de 5de is idd geen 6bak en ik heb 252 gehaald met hem op 5500 toeren auf die deutsche autobahn!
Zo net ff stukje wezen rijden en ik ben nog een paar dingen tegengekomen ivm de teller,
de dagteller en de gewone teller tellen ook geen kilometers bij,
Ik hoor nu wel als ik een bocht naar rechts maak dan hoor ik links een geluid en dan doet de teller het ook, stuur recht valt die uit,
dus ik denk aan een kabelbreuk off idd die sensor op de abs ook met kuilen in de weg en drempels wil de teller omhoog schieten…. ik denk dus persoonlijk niet aan de tellerunit maar waar moet ik beginnen????hehe hij gaat wel wat harder hoor dan 230:P
-
AuteurBerichten