Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Auto heb ik gewoon nog hoor! heb grappige vrienden die ongeveer alles van me te koop hadden gezet! hijs momenteel wel geschorst voor de winter, ga het olie verbruik aanpakken!
greetz!
ja dat dweilen voel ik ook!
deze heb ik toen vervangen, zaten geperst, geluid was toen niet weg!
http://www.mister-auto.nl/fl/draagarmrubber/febi-bilstein-17376_g251_a10117376.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik heb vandaag ff de handrem losgesteld in de auto zodat deze het niet meer deed en ben ermee gaan rijden! geluid blijft bestaan! ik heb me remdelen vervangen in juli dus vond het al vreemd!
Er is nix onzinnigs aan een v6 in een corsa he! :)
Veel plezier met tunnen van je auto mede zuid limburger!
Ik heb nog een setje donkere achterlampen liggen, die mag je als je wilt voor een prikje hebben!
lekke tuub?
hmmm bekend probleem:P ook gehad met me corsa, idd 1 helft van de inlaat losmaken! en geen pakking en niks nodig!
4 bougies, olie en een oliefilter!
Ik neem aan gewoon h4 lampen?
Bosch of osram zijn hele goede, philips ook wel maar daar is de levensduur bij mij altijd veel korter van…
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn b-corsa,
Ik heb toen massakabels bijgelegd en was het probleem opgelost!
Bij het sturen kwam deed die het opeens weer ff en viel die weer uit.
Er zit bij mij wel zon relais erin en wat kabeltjes, deze had ik ook nagelopen probleem toen opgelost!welke kleur is de auto?
voorbumper en side skirts zijn deze dezelfde kleuren als de auto?greetz
ik heb ook van die verneveldingen in me parafaan zitten en geen meer op de motor kap! deze is mooi dichtegelast! ziet stukken strakker uit!
Was idd de stekker willem, probleem nu opgelost!
dank u!
Ok, ga het zo proberen, ik had die lampjes als eens eerder vervangen door leds en toen deed die het gewoon nog!
yeah, ff kijken wat die dan doet, bij mijne bleef die toen in toeren hangen en liep slecht! achteraf had ik de kabel gevolgd naar de computer en de naar de andere sensor(smoorpositieklepsensor) deze was toen stuk…. k had wel geluk dat er een donorauto die wel goed liep erbij had, dus sensor wissel testen ect totdat ik de de storing vond
hmmz, die mutlispanner zet je toch gewoon een ring sleutel “15” op, trekt hem van snapping af, riem ervan de dynamo afwippen en weer trug op spanning laten komen en dan dynamo eruit en andersom toch ook? zo heb ik het gedaan bij een 1600 16v al vaker…
oops! heb het al gevonden in de How to!
kan dicht!
Smoorpositieklep sensor(volgens mij heb je die af vervangen wat ik zo lees) op het gashuis wilt deze grapjes wel eens geven bij deze motoren(heb er ff geen foto van) en dat ding wat links van je koelvloeistofvat zit zit een zwart vacuum slangetje op(3of4 polige brede stekker zou uit me hoofd?) als die los trekt krijg je precies de problemen die jij beschrijft! hoog stationair lopen en duidelijk vermogen missen! Ik kom ff niet op de naam van dat ding!
Kijk eens of dat slangetje geen lek heeft! en trek deze eens los en kijk je of je verschilt voelt! voel je dat niet zou dat dingetje wel eens stuk kunnen zijn!richard
wat voor een motortype ligt erin?
een c14nz 58 pk of een c14se 82 pk???heb t ook gehad, met een c14se van 1994, had eerst nieuwe massa kabels gelegd, maar dit hielp niet. toen dynamo vervangen en het probleem was opgelost!
Opgelost!
Was niet de startmotor maar de communicatie tussenstartslot en startmotor
19 september 2011 om 09:15 In reactie op: Re: Corsa b start terug maar verzuipt/valt dood? #17920826op de poulie is krukassensorrrrrrrrrrr
bougiekabels? heb t zelfde gehad met mijne 3.0 v6 (mv6)
@nova…. wrote:
C corsa in Vaals centrum.

Eigenaar van deze C woont in brunssum op de ”langeberg” meer weet ik er ook niet van
-
AuteurBerichten