Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
was deze morgen in de garage geweest om een kleine smering
heb gevraagt om eens aan de computer te hangen maar zolang de wagen geen foutmelding geeft heeft het geen nut om aan de computer te hangen omdat er toch geen fouten zijn danje merkt ook , als je de wagen laat uitbollen zonder de koppeling in te drukken ,dat rond 900 toeren er ergens iets is dat zorgt dat de wagen niet stilvalt.
de wagen blijft dan gewoon op 900 toeren verder bollen zonder stiltevallen.
kan misschien zijn dat die meedraaiende turbo doorvoor zorgtdus het is niet echt normaal dat de wagen vlot alleen vooruit gaat zonder dat je aan het gaspedaal komt ?
was naar de garage gegaan en ze zeggen dat het aan het koude weer ligt
en als je te weinig gas geeft bouwt hij dan niet genoeg turbo druk op
de turbo draaid altijd mee ?
misschien daarom dat als ik heel langzaam rij, bv met deze glade besneeuwde wegen en ik schakel naar 3 de versnelling dat dan de wagen ineens vooruit schiet tot 1100 toeren zonder dat ik aan het gaspedaal komhet is enkel in 2 de versnelling dat de turbo moeilijk opspringt , ander versnellingen geen probleem
naar het schijnt zou het iets te maken hebben met de variabele turbo die deze wagens zouden moeten hebben
ongeveer hetzelfde principe als een vario op een camino mini brommer
die springt niet altijd op hetzelfde moment open
maar die zou wat problemen hebben bij koud weer
iemand al van gehoord ?oei vergeten
2.0 tdihet geluid is pas minder als er een hogere snelheid gehaald wordt
het geluid vormt zich vooral bij lage snelheden, bij optrekken en zo
het is een 2.0 tdiratelend, irritant geluid in de motor, geen metaal geluid , maar precies zo een traktor geluid ( moeilijk uit te leggen !! )
tot toeneemt als je sneller rijd
er was iemand die zei dat het misschien een pulserend geluid was in de brandstofleiding tegen het schutbord, maar dat heb ik getest en dat was het nietorigineel gepost door -GUNS-C20XE
kan van alles zijn, pulserende geluiden kunnen van brandstof leidingen komen die tegen het schutbord aan geklikt zittenheeft iemand dit nog voor gehad , die pulserende geluiden ?
heb dit antwoord ergens gekregen :
Zit er ecc op, zo ja dan is het de recirculatieklep die omschakeld op recirculeren. Is om vocht buiten de auto te houden zodat
je auto makkelijk ontwasemd bij een koude start.dus dat weten wij ook weeral
denk toch niet dat ik hem voor 250 euro kan laten chippen hoor
aan de hand van aangevraagde prijzen gaat het allemaal rond de 600 euro liggenorigineel gepost door -GUNS-C20XE
kan van alles zijn, pulserende geluiden kunnen van brandstof leidingen komen die tegen het schutbord aan geklikt zittenhoe is dit te controleren ? en te verhelpen ?
ligt dit aan de mazout pompik heb een prijsaanvraag gedaan bij M-tech
van die 250 euro wordt toch niet gepraat hoor
595 eurokes voor 31 pk’s meerben benieuwd voor de foto !
waar kunt ge voor 250 euro de auto laten chippen ?
hoeveel winst levert dit op ?
is dit wel veilig voor de wagen ?mercikes Za4ra OPC
ga er dan ook maar vanaf zien
ps als u de dakspoiler gesplaatst hebt zet er een fotoke op
ben ook al even aan het zien of eentje te zetten maar twijfel nog over het modelaltijd hetzelfde
echt zo een traktor geluidik krijg af en toe ook zo een hoge fluitende toon als ik aan het rijden ben en dat geluid wordt minder zodra is aan het afremmen ben
misschien mazout pomp ?
kan die ook leiden tot dat irritant ploffend geluid ?ik ga er 205/50/17 opleggen
misschien klepstoters ?
heb het ook na gevraagd voor de mijne
kwam rond 800 euro bij kempower in lummen
kijk maar eens op de site van kempower
dat was mij net wat te veelik heb ook een elegance
maar nergens geen net te bespeuren
onder de zit van de achterzetel gekeken maar geen houder dus ook geen netik krijg mijn ramen niet geopend met de afstandsbediening
zafira a is van 2004daar ga ik eens naar op zoek
niet dat ik een hond heb, maar wil toch elk geheim kennen van de auto -
AuteurBerichten