Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1836995&tid=140111&author=DarkNL08]http://www.liveleak.com/view?i=99d_1294435221
hahaha, dan voel je je kut!
:jerry[/rquote]
hahaha
en de regels in amerika gelden iets anders (sommige staten dan) :)
best kans dat hij hem plat gedrukt terug krijgt :D[rquote=1843153&tid=140615&author=stellema]Dat is geen driften , dit is pas driften :D http://www.youtube.com/watch?v=6FwA2gZ0eUc&feature=fvst[/rquote]
Ik vind dat als je dat kan op de motor je toch aardig kan rijden….
upje
Velgen (astra g 16 inch) en eibach veren onder de GT vandaan gehaald.
De standaard stalen velgjes en veren die onder de rode van Buddy zaten eronder gezet.
Buddy rijdt nu met de eibach veren onder zijn rode Corsa.
En ik wil waarschijnlijk de 16 inch die onder de GT vandaan komen,onder mijn 16V zetten.Mijn tijdelijk daily GT is dus weer te koop,omdat mijn 16V weer rijdt en ik m’n centjes hard nodig heb voor mijn Nissan Silvia S14a plannen…
Zie verkoop topic!!!
Ik hou niks meer over :(
Mijn vorige daily Alfa Romeo 156 verkocht,de Celica verkocht,en nu mijn GT ook te koop.
Maar allemaal voor een goed doel :DEerste monteur,bezig voor APK
heb geluisterd op het punt waar de spanrol gehaakt zit aan de achterste distributie kap
ook op de bout zelf,maar nog kan ik het niet goed thuisbrengen
en natuurlijk kan een nieuwe spanrol ook niet goed zijn,maar lijkt me sterk……. denk ik[rquote=1839468&tid=127420&author=Fearless]Als je zeker wil weten waar het geluid vandaan komt luister dan even met een stetoscoop, of een zelfbouw dingetje gemaakt van een slang en trechter.
Je oor op een schroevendraaier en de schroevendraaier ergens tegen aan werkt ook nog wel eens,
Spanrol/looprol en waterpomp kunnen allemaal lawaai gaan maken.[/rquote]
Ben ik met jou eens,maar het is compleet vervangen…
Heb geluisterd met een schroevendraaier idd en het komt of van de spanrol of de achterste kap.
Net op het punt waar de spanrol aan de kap zit gehaakt met dat oogje zeg maar..heb nu ook hetzelfde probleem (ook alleen stagionar en op bedrijfstempratuur),alleen heb ik de riem vervangen loop/spanrol en de waterpomp.
heb de spanning van de riem gecontroleerd en kan hem net een kwart slag draaien aan de trekkende kant van de riem.
wanneer ik net als cliffvxr hem net 100 toeren stagionair harder laat draaien is het geluid weg.
het gaat om een oud type distributie
heb de v-snaar ook al los gehad,de distributiekap maar ik krijg het niet gevonden…
zit zelf te denken aan het beetje resoneren van de achterste distributiekap,ondanks dat deze toch goed vast zit.wat o wat
[rquote=1837865&tid=140180&author=saluma]Misschien heb je een andere hobby naast je geliefe Opel.
Ik doe ook aan radiografisch modelbouw,met name vrachtwagens schaal 1/14 van Tamiya.
Ik heb er een aantal verkocht om de Kadett te bekostigen.
Hier gaat het om:


[/rquote]Mijn broertje heeft er laatst ook een gekocht,hij is vrachtwagen chauffeur dus… :D
Hij heeft de Scania van Tamiya gekocht dubbel asser achterGistere 07-01-2011 de 16V voorzien van een nieuwe Dis.riem,Waterpomp,en X20XEV Carterpanpakking.
Na 3 maanden zonder motor stil te hebben gestaan heb ik
vandaag 08-01-2011 het motortje weer terug in de Corsa gehangen met hulp van BuddyFoto-tje tijdens de werkzaamheden :)
Morgen of anders overmorgen de Kachelradiateur monteren (een andere) en opnieuw aanpassen.
Nog 1 waterslang erop en gaan :DIk denk dat niemand dat voor elkaar krijgt een motor zo lang vast houden op die hoogte,dus op deze manier een motor erin hangen zal niet lukken freek :D haha
naar H de K
De zogenaamde “gerestaureerde” Corsa gaan we denk ik slopen…
De Corsa A3 C20XE,evenals de rode A2 van Buddy staan te koop.
Ook mijn GT is te koop.
Zie verkoop-topicNogmaals,het Corsa-tje ziet er verder goed uit,daar is niks over te zeggen VIND IK dan.
Maar die extra onkosten wat er achteraf bij komt kijken is gewoon zuur…
Met name het Cil.kopke…wjd ik dan toch maar is ffkes naar d’n doktert ging
[rquote=1827031&tid=99037&author=sw16v]je maakt toch een testrit met zo’n auto? of koop je hem van de plaatjes?
als je dan rijdt merk je wel dat die niet goed remt, en er lagers uit liggen toch?
koplampen is altijd drama dus dat valt mee.kale banden….. dat zie je ook met de koop?
de motor waar de olie uitzeikt is wel ruk, maarja ff kop onder de auto steken dan zie je ook al dat het een tering bende ik met olie?
lijkt me beetje eigen schuld, terwijl je er toch best geld voor hebt gegeven.
ps. het is niet dat het mijn auto is geweest of ik de vorige eigenaar ken ofzo hoor :D[/rquote]
Ik zeg niet dat het niet zo is. er is ook mee gereden door buddy…
Is ook terug gekomen met het idee dat er een lager uit lag.
Maar dat er achteraf 3 lagers kapot zijn is gewoon zuur.
Banden zien eraan te komen,hier is verder ook niet over gezeurt,voor de rest die paar kleine dingen nemen we maar voor lief en word gerepareerd.Maar dat de olie door de koelvloeistof zeikt is kut!!!
Ik ga hierover nie in discussie.
Die voer je maar met Buddy zelf op dit topic. ;)Idd ziet het er verder netjes uit… Over de opbouw,het spuitwerk en inbouw van de motor is ook niks te zeggen.
Er moesten wel een paar kleine dingetjes aan gebeuren voor de apk volgens die jongen… yeah right :hmmz
Hier de waslijst:
Wiellagers voor
Wiellager achter
Handremkabels
Remverschil achter (wielremcilinders of remschoenen waarschijnlijk)
4 kale banden erop
Koplampen slecht beeld door verweerde reflector’s
Gat in langsbalk onder bodemplaat
Ruitenwissers werken nietBij de motor zeikt de olie eruit
En nu drijft er ook nog olie door het koelsysteem heen (en dat met en KS kop) :hmmzEn dan ben je goed ziek als je een flink bedrag hebt betaald waar je 2 16V Corsa’s voor had kunnen bouwen.
Maargoed dat is iets tussen de vorige eigenaar en Buddy,ik hou me daarbuiten.
Update van Buddy
Buddy had bijna alle spullen bij elkaar om zijn Corsa te swappen naar C20NE,maar heeft toen toch maar besloten om een Corsa te kopen die zo goed als af is.
Kwamen toen deze tegen,en heeft hem toen gekocht.Gaykleur onder de kap
Wat in eerste instantie veel beloofde,blijkt nu achteraf een tegenvaller te zijn…
Dus kunnen we weer aan de hobby :(wjd ik ook de Celica inmiddels verkocht heb
wjd ik dus binnekort een Silvia/200SX verwachtVandaag 13-12-2010 nieuwe remblokken voor en achterwiel lager van de Corsa GT vervangen.
het setje wat je van mij gekocht heb??
origineel gepost door BlackSapphire
mss binnekort een lege kas met deuren en papiers ;) als de kas hard isgoeie basis is altijd mooi meegenomen
wat doe je met de huidige?? -
AuteurBerichten







