Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
25 november 2014 om 15:43 In reactie op: Opeltreffen.nl organiseert een onderdelenmarkt: 13 december #18261777
@soepkiepe wrote:
in je 1e bericht geef je al aan dat je in de zomer wat besteld hebt wat niet ging zoals het hoorde en dat het voor jou nooit geen mm dronten meer word.
en nu heb je afgelopen weekend weer wat besteld?
komt niet echt geloofwaardig over zo, zorg dan ook dat je bewijs hebt om het te kunnen onderbouwen oid.mm dronten gek ben jij denk ik!
Als jij je delen te duur wilt betalen moet jij weten maar je bent nu gewaarschuwd25 november 2014 om 05:31 In reactie op: Opeltreffen.nl organiseert een onderdelenmarkt: 13 december #18261775@saluma wrote:
Dan sta jij niet sterk in je schoenen.Dan print je de pagina van de website toch uit en neem je die mee naar M&M!!!Dan heb je bewijs dat iets zoveel kost.
zal het je nog sterker vertellen,
afgelopen weekend een zijpaneel besteld op ebay voor €363 krijg kwartier later direct een annuleringsbericht van MM dronten met de mededeling paneel is niet op voorraad en kost nu €500
jaja ballentent
24 november 2014 om 05:31 In reactie op: Opeltreffen.nl organiseert een onderdelenmarkt: 13 december #18261773buitenwereld mag wel eens weten hoe die mensen daar werken!
23 november 2014 om 14:33 In reactie op: Opeltreffen.nl organiseert een onderdelenmarkt: 13 december #18261771Alleen wel jammer dat de mensen bij MM dronten ongelofelijk besodemieterd worden met prijzen van plaatwerk, leuk voorbeeld afgelopen zomer aanvraag gedaan voor een gsi zijpaneel deze stond voor een x genoemde prijs op de website en na aanvraag werd de prijs direct met € 50 verhoogd.
hoor al veel vaker van mensen deze berichten.voormij nooit geen mm dronten weer stel zakkenvullers.
komt wel vaker voor dat motornummers weg zijn, bij mijn eerste c20xe was hij ook weg door roest etc
14181572 astra gsi m2.8 maart 1994, net vandaag opgehaald.
@Vinci wrote:
In alle landen waar zo nu en dan een heuvel of een berg voor komt heeft men meer liefde voor auto’s. Hier in Nederland snappen mensen niet eens dat een zwaar belaste auto beter op 98 kan rijden. Mijn schoonvader reed met een dikke caravan met zijn 1.6 benzinemotortje stug door op 95 terwijl hij nog maar 300 kilometer op een tank haalde. En dat terwijl ik hem voor vertrek nog zo had gezegd, maar volgens hem was het niet nodig, en de dealer zei ook dat hij gewoon op 95 kon rijden. Niet voor niks verkoopt 98 in landen met bergen nog steeds prima, mensen daar weten wel beter, wat hij extra verbruikt is extreem veel duurder dan wat 98 extra kost aan de pomp!
Nee, maar sowieso, Engelsen kopen bijna altijd een luxe model, en Duitsers ook, en onderhouden de auto’s zeker beter, en stoppen er veel meer geld in. Hier mag het op de een of andere manier niemand ene fluit kosten.
Wij hier in het noorden kunnen amper nog echte euro 98 krijgen, alleen een BP pomp verkoopt het nog geloof ik.
De rest is allemaal euro 95ik heb 2 jaar geleden een astra F gsi geïmporteerd uit België, waar je voor moet zorgen is dat de juiste papieren bij de auto zijn voor invoer ( zekerheid even bellen met rdw)
Ze kijken naar de staat van de auto en chassisnummer en of de juiste motor nog in de auto zit, dus als je bijvoorbeeld een C20NE importeert maar er hangt een c20xe in krijg je gedonder.
Je kunt tevens een eendagskenteken aanvragen hiermee mag je van jou huis naar de rdw rijden, krijg je de auto niet door de apk ( ze zijn bij de rdw streng) kun je ook zonder apk weer met het eendags kenteken terugrijden naar huis.
Ik zou alleen zorgen dat je een kenteken bij de auto krijgt mocht er nog wat aan de auto mankeren kun je dit rustig thuis maken, je mag 2 maand zonder apk rijden voordat je van de rdw een bekeuring krijgt.
Eendagskenteken kun je bij je verzekeringsmaatschappij verzekeren.Vind nog maar eens een goeie c20xe, dingen zijn nog altijd zeer gewild voor de autocross.
Zoek al maanden naar een goeie orginele astra gsi in binnen en buitenland met c20xe maar kan geen een meer vinden.
Heb gelukkig nog een orginele NL astra gsi die tot op het laatste boutje orgineel is en ook met een c20xe die doe ik nooit meer weg, en die motor is zeker 100%zojuist hier in marum een spier witte D kadett GTE gespot op de kruisweg.
nog nooit zo`n mooi exemplaar gezien.ik heb hier in het noorden nog nooit een orginele kadett gsi cq astra gsi gezien.
toevallig heb ik zelf een orginele astra gsi in bijna nieuwstaat maar ook die heb ik nog nooit een tweede van gevonden, ben nog steeds zoekende in duitsland na een orginele astra gsi maar zonder succes allemaal verknoeid met extra tupperware.
En vind je een orginele is erwel een of ander snot jong die heb net over de rand heen heeft geholpen en hij niet meer te redden is.27 december 2013 om 20:06 In reactie op: Pouw Wander Assen en Pouw van der Molen Groningen failliet #18202097ik heb in 2011 gewerkt bij pouw in groningen, het was een komen en gaan van personeel daar vooral managers en veel wisseling van auto verkopers.
Als personeel werden sommige/meeste behandeld als een hond, als hun iets niet aan stond of je kon het niet kreeg je op staande voet ontslag, ken ook een ex werknemer die heeft mij zoveel verteld.
Heb zelf een tijd in het magazijn gewerkt en het was een grote puinzooi iedereen werkte daar op een eilandje en ze hadden niks voor elkaar over.
na die tijd heeft er een paar maand een andere directeur gezeten, die is ook weggegaan en kwam er weer een nieuwe.( deze keer een van pouw zelf) en nu is het failliet, rara hoe kan dat.weet nog veel meer maar breek mijn mond erniet meer over open ga ervoor een miljoen nog niet weer na terug. ze hebben het deels aan hun zelf te danken met hun mentaliteit daar, sommige mensen die een auto wilden kopen werden zelfs nog aso behandeld.
heren van pouw willen alleen maar meer meer meer en dat breekt je in deze tijd gewoon op ze hadden gewoon een zelfstandige dealer moeten blijven en het personeel allemaal dezelfde kant uit en niet alleen alles baseren op dikke euro`s en klanten hadden ze hoog in het vaandel moeten houden.90% eigen schuld dikke bult een is ermaar beter van geworden en dat is de oude directeur.
5 december 2013 om 10:26 In reactie op: waar op te letten als c20xe al sinds 1999 stil staat? #18196295is het misschien die blauwe die een tijdje terug op nederland mobiel stond voor €4950
Die staat sinds 1999 stil loopt af en toe en heeft 81.100 gelopen en is van 01.1995Er zijn ook c20xe`s dis motoren met een KS 700 kop ( die hoort op de rotor ontsteking) in de omloop dit is zelf gefabriceerd.
mooiste is een sloop astra/calibra/kadet/vectra waar een orginele c20xe in zit.@Thomas_M wrote:
@GSI-RF93 wrote:
kachel werkt perfect :thumb
waterpomp is vervangen met de reperatie hoort bij de distributie set ;)klopt “inpricipe ja” hoor hij bij de 100 graden niet te koken maar dat was bij mij wel het geval….of hij nu nog is weet ik niet..want ze waren toen wat slang vergeten aan te draaie :hmmz bij mij in iedergeval heeft hij niet meer staan koken nadat ik die heb aan gedraaid..
Hoe is dit afgelopen?
Volgens mij is deze auto inmiddels gesloopt.
Heb er iets van gezien op het gsi forum.14191843 M2.8 DIS coscast juni 1995 geleverd distributie schade inmiddels ook oud ijzer
14181189 M2.8 DIS van astra gsi c20xe van 1994 motor had 330.000 km inmiddels oud ijzer.
14191744 astra gsi m2.8 van kenteken registratie 17-03-1995 met coscast kop bijna een van de laatsten die gemaakt is.
-
AuteurBerichten

