Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wim is de door jouw gedemonteerde mantzel nog tekoop.
Tja in de buurt, is een ruim begrip. Ritje van een 75 km ofzo.
Heren,
Weet iemand in de buurt van Vleuten iemand die een lexmaul inlaat kan inbouwen.
kan er voor € 300,00 een kopen.
Wim,
haal vanavond de xenon er wel eens uit.
die losse stekker is niet te vinden, met de inbouw van xenon zouden die wel eens een ander plekje gekregen hebben.
zit er geen losse stekker?
Is het zo dat alleen inklikken van de steller in de nieuwe lampen voldoende is? voeding komt uit de koplamp zelf?
dan zoek ik me voor jan met de korte achternaam naar een stekker namelijk
welke stekker is dat? De oude lampen hadden idd werkende hoogte stelling
maar ik zie nu geen losse stekkers die niet zijn aangesloten, daar zit hem het probleem.
ik heb/had een idee dat ze de stekkers ergens op de huidige lampen gezet hebben waar ze niet horen te zitten, kan dat? en zo ja, waar zouden ze ze ingeklikt kunnen zitten?
haha wim daar was ik al achter
inlaat is makkelijker te vinden, maar of ik daar wat aan heb?
weet jij soms het antwoord op mijn 2de vraag over de hoogte stelling
begrijp er geen reet van, hoe die nieuwe lampen in elkaar zitten.
eruit halen door kwartslag draaien en naar beneden halen, geen probleem.
maar erin zetten niet.
De zoektocht naar een mantzel en een spruitstuk zijn begonnen.
Is alleen rond utrecht weinig te krijgen.
Nog een andere misschien domme vraag, hoogte stelmotoren op de koplampen, hebben die een stekker aansluiting? Of is dat de motoren inklikken en ze werken?
thanks voor de info
bij de volgende foto,s ga ik dat gelijk uitproberen.
Hoe jij mijn foto zo in beeld krijgt is met nog niet duidelijke hahaha.
Moeren gevonden. idd kunnen daar de motor vd oude lampen in.
Zie alleen geen losse stekkers die ik vast kan klikken.
Iemand een idee waar ze die nadat ze de lampen vervangen hebben gelaten kunnen hebben.
http://s1253.photobucket.com/albums/hh590/Remutr/vectra/?action=view¤t=8264eb5b.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
en dit is de bijrijders kant.
http://s1253.photobucket.com/albums/hh590/Remutr/?action=view¤t=d9c318cc.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
dan moet dit de foto zijn van de angle eyes koplampen.
Kan iemand zeggen of hier hoogte stelling in kan?
Dat is een geruststellende gedachte.
Dwz dat ik hem bij de start met de bredere voorbanden ook wat meer kan belasten, 2000 toeren erop en dan de koppeling op.
Ik heb niet zoveel verstand van auto,s om motorisch veel aan te passen. Kleine beurt geven lukt me wel. maar dan houd het qua technische kennis wel op.
Wat zou je advieseren te laten doen om wat pk,s te winnen?
peter
bedankt voor de uitleg
ga het gelijk in orde maken.
Willem,
Buiten de powerbox heb je nog wat aangepast aan de aandrijflijn?
Kunnen de standaart homokieneten 20pk extra zonder morren aan?
Ik zit ook aan een chip en k&n luchtfliter te denken, maar als een powerbox goedkoper is kan ik die beter laten monteren.
Dat extra verbruik maakt me niet zoveel uit, in utrecht is de fiets en goede benen sneller dan een omega 3.0 v6 met al die drempels en stoplichten.
De vectra komt dus bijna nooit in de stad.
Ik heb een foto klaar staan
weet alleen niet hoe ik hem in een bericht moet kopieren
wie kan met dat even uitleggen
Heb net even gekeken.
de plek waar op de oude koplampen de stelmotor zat, zijn nu hol.
Je voelt geen aansluitpunt waar de oude motortjes meer in passen.
Booskijker zitten geen gaatjes in waar schroeven door kunnen.
De achterkant is blank glasvezel.
Zoals ik het nu zie moet het met kit.
Maar is dan het beste om te gebruiken?
heb bij cargoods angle eyes met xenon gekocht.
moesten geschikt zijn voor hoogte stelling maar ze zijn het niet.
Lichtschakelaar ga ik vanavond proberen.
-
AuteurBerichten