Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
let wel op alexandrium winkelcentrum is betaald parkeren en ze controleren er veel dus ook voor ff pinnen zou ik het niet gokken om je auto er neer te zetten.
Waar je wel vrij kan parkeren is bij de ad en ff bij de stedin, naar de pin automaat is dat 3 minuten lopen.
krijg je de schade vergoed of kost deze schade je de no claim korting?
Met schade is hij echt geen € 600 waard, maar waarom staat hij daar, JIj bepaald toch door wie hij gemaakt word?
En heb je nu al 3 weken geen auto of heb je zelf al een andere gekocht en moet je de schade auto alleen kwijt?Vind je verhaal erg onduidelijk.
Schakelen bij 3 a 3500 toeren zal veel schelen.
van al dat lage toeren rijden raakt je motor aardig vervuild. Zou hem een keertje naar onze Oosterburen gaan en hem even flink uitlaten, is alles in je motor weer schoon. Dan moet je naar de 6 liter voor 100 km kunnen, als ik omreken 8 liter voor de 100 km is toch 1 op 12? dat kan ik met een 1.6 vectra van 18 jaar oud, daar moet je makkelijk boven uit kunnen komen
Als je er € 1000,00 voor kan krijgen, heel snel aanpakken.
Hoe zuinig is je citroen? Mijn vectra b 1.6 haalt 1 op 13 gemiddeld en die is een maatje groter dan een saxo. Kies voor die € 1000 een astra of vectra b en je kan weer door rijden.
Van het weekend idd. de eerste wedstrijd van de Astra gezien. Lijkt me een leuke klasse.
Mooie foto’s van zowel je Vectra als de koeien.
Zelf heb ik me windschermpjes weer geplaatst.
ik zou die van je werk er gelijk bij nemen, kan je die helemaal demonteren en kijken wat je over kan zetten.
Aan je foto te zien heb je er genoeg laswerk aan.
Dat begrijp ik, vleuten ligt naast Utrecht.
Mijn Vectra heeft de apk weer gehaald, was helemaal niks aan, kon volgens de keurmeester nog wel 2 jaar mee en dat voor een 18 jaar oude auto, ik ben de 17de van de partij.
heb je steek 4*100 dan heb ik nog een setje met 4 stalen velgen met banden liggen, kan je daarmee naar de apk en kan je toch naar de meeting komen.
je mag ze kopen of ruilen tegen 4 velgen met kale banden.
super mooie kadett, alleen die 1.2, dat moet een mooie 2.0 worden, dan is ze op haar oude dag sneller dan veel moderne auto’s.
is de calibra ook met 3.0 geleverd dan?
Ach, buurman helpt mij ook wel eens, bij hem kon ik ook terecht om even een steekwagen bandje voor me boottrailer onder de pers eraf en erop te gooien en zo helpen we elkaar een beetje.
Het record staat op 5 auto’s wassen en uitzuigen, maar dan had ik wel me pa als hulp om de auto’s te drogen. Nu ff een daggie alleen gewerkt. Me pa had wel een lekker stukkie vlees voor de bbq gemarineerd, kon na het autowassen zo aanschuiven.
Kijk dat is goed nieuw, nu hopen dat RTL 7 de wedstrijden uit gaat zenden
van de b merken ben ik verrast door Apollo van de Kwik Fit daar was best lekker mee te rijden, maar voel me toch beter bij me Michelins.
Zijn mooie velgen die je gekozen heb, kies wel een a merk band om je wegligging goed te houden.
Kan je jouw 1.8 niet laten chippen? Heb ik met me 1.6 xel ook gedaan en die is onderin (veel) sterker geworden, acceleratie is ook leuk toegenomen.
Hele mooie opkomst, na a.s. woensdag kan ik hoop ik me naam toevoegen, oude beestje gaat voor zijn jaarlijkse apk.
Omega, Vectra en een Skoda van de buurman gewassen en uitgezogen, weet een mooi rijtje auto’s gemaakt.
Daar heb jij weer gelijk in.
me zoektocht word lastig maar ik wil een Opel zonder m32 bak, geloof dat je dan alleen bij een automaat uit komt
Zoveel Olie op de 100 km moet je kunnen zien, is hij bij de start ipv blauw niet grijs qua rookkleur? Dat heeft de Oemga hier ook met een 2.6 met lekkende klepseals.
Wat ik bij jouw lees zit alles onder de olie en korrels, die korrels vind ik het meest vreemde. Wat je nog kan doen nu alles schoon is, je olie met filter eruit laten lopen, nieuwe erin en flushen, al het vuil komt dan los en tap je weer af, daarna opnieuw vullen en een vers olie filter erin en kijken wat je olieverbruik dan word.
Als hij bij 2500 toeren stottert kan zijn, geen goede verbranding, geen goede vonk, als je gasklephuis weer schoon is valt die af als boosdoener. Zijn je bougies nog wel schoon?
Ik zou de bougiekabels ook wisselen, is je vonk weer 100%.En je x1.6xel is door die L een Vectra motor, XE was de corsa motor, in de astra zijn ze naar mijn weten beide gebruikt.
Als de lagers het zwakke punt zijn, kan je de bak ook beter gelijk onderhanden laten nemen, je wil toch niet hebben dat je je platen, drukgroep, vliegwiel vervangen heb en een half jaar later de boel weer los kan door een kapot lager.
blijft de m32 heel valt het druklager/koppelingsplaten eruit, weet niet hoeveel km je bak erop heb zitten maar naar mijn mening zijn de bakken bij opel niet duurzamer geworden.
Met de jonge Opels hoor je nu zoveel mee bak problemen dan met de oudere corsa, astra, vectra’s. en nog irritanter je kan er niet mee bij komen, bij de laatste goede opel een omega kan je de bak zo laten zakken, lukt niet meer met die heerlijke budget voorwiel aandrijversdat is ook de originele opel kleur zo staan ze ook op kenteken.
Vraagje heb je toevallig een 2.5 v6, waarvan de vorige eigenaar in Utrecht gewoond heb? Aan de rechterkant zat een schade van een bezemsteel van een irritante buurvrouw.
Weet in Lopik is tussen Utrecht en Schoonhoven nog wel een paar Omega’s te staan sedan met goede deuren.
heb je je gasklep huis al schoongemaakt?
Als je de originele opel blindflens voor je egr gebruikt het moet dat goed gaan.Mijn 1.6 deed hetzelfde net of ie op 3 cilinders liep en ook bougies en kabels vervangen, hielp alleen niet was een heel vuil gasklephuis.
En omdat ze in garages ze op een minimum aan brandstof hebben staan, was me brandstoffilter ook dicht.Olieverbruik had ik hier ook, is weg gegaan door hem een keer te flushen en nu alleen nog maar op full syn olie 5w40 te laten draaien, van 0.5 liter op de 1000 km nu 0.5 liter op de 2500 km
acc nijkerk?
Als je rond A,foort aan de start staat moet je ff un berichtje sturen, kom ik ff buurten.
Gaaf een 3.0 dwars voorin.
-
AuteurBerichten