Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
staat je gts zeker goed
Dat is wel zo, maar de belangrijke dingen CC en el ramen zitten er zo ie zo op.
leer en automatisch zonnescherm is niet zo heel belangrijk, laat de topic starter maar genieten van ze Omega, het is een goede dealer waar hij hem gekocht heeft
dat die hond zindelijk is
full synthetische 5w40 castrol edge rijd die van mij al 5 jaar op en dat gaat perfect
Heb je hem bij stam opel gekocht?
Had hem dan ff komen showen in Vleuten, woon daar om de hoek.
om de 60duizend km of 6 jaar.
Het lukt je wel aardig om Omega’s te zoeken met weinig km op de teller, via welke site vind jij ze? Mag ook via pm.
Je heb helemaal gelijk, ik verwachte dat de Omega 2.2 dezelfde prut motor was als die van een astra / vectra.
Maar als ik wiki mag geloven is de y22ex en de z22xe en in de omega en in de c1 geleverd.
de c2 en de astra hebben de z22se met ketting.
Hoop dat je dit weekend je droom omega gaat vinden.
mijn idee is de 2.2 in de astra, vectra, zafira, omega gelijk aan elkaar en deze hebben toch echt een ketting, alleen niet zo dikke als vroeger maar 1 die net als een riem vervangen moet worden.
2.2 is berucht om zijn ketting, controleer even wanneer die vervangen is.
dat is minder, dat word opzoek naar een andere.
Heb je geen foto van de mv6?
ijzersterke motor!
Dat heeft je heel wat geld gekost.
Qua opties zit die mv6 bom vol, persoonlijk zou de keuze gelijk zijn mv6 gaan.
2.0 is wat licht voor een Omega en die paar km dat die 2.0 minder gereden heb doet het hem ook niet.
Onderhoud is wel wat duurder van de v6 maar je krijg er heel veel reisplezier voor terug!!!
Nee zoeken met een lampje, of te wel lastig te vinden. Dat sloeg op de omega b2 met een 3.0 of 2.5 v6.
Met nap en een complete onderhoudshistorie moet je goed zitten. De motor is dan nog fris.
die mv6 heb je dan of binnen 20000km een nieuwe riem nodig of binnen 6 jaar. mv6 zit wel bom vol opties.
Nee is heel reëel Omega’s hebben weinig waarde door hun gewicht en daarbij behorende wegen belasting.
2.5 v6 of de 3.0 v6 is in de b1 geleverd.
Juist in de b2 moet je deze motor met een lampje zoeken dat zijn helaas te vaak 2.6 en 3.2 motoren. Het hele model van de b1 is mooier, de b2 heeft veel te lompe (amerikaanse) bumpers.
2.2 in 9 seconden naar de 100, dat haalt de 2.6 maar net.
met zo weinig kilometers is dat niet TE mooi om waar te zijn? Als jij er 2 kan vinden mag je die zonder NAP wel aan me doorgeven, dan neem ik die wel, kies jij die met nap.
Samen met de Omega en de c1 die ik toch al nat gespoten had, ze alle 3 gewassen.
zo weinig Kilometers ik zou het alleen geloven als er nap op zit.
2 liter is geen sprinter in de Omega, met automaat worden de prestaties nog lager.
Als ik hoor wat jij moet investeren zou ik idd. voor een andere gaan kijken, persoonlijk zou ik zeggen kies gelijk een 2.5 of 3.0 v6.
niet de 2.6 en 3.2 vervelende motoren en dat drive by wire vind ik minder lekker rijden dan de ouderwetse gaskabel
prullenbak
kunnen in de openhaard
Ik zou een astra kiezen iets meer ruimte en met de x16xel net zo zuinig als een corsa.
Heb je niet al de dagwaarde van de verzekering ontvangen? Dat je afstand kan doen van je auto? Inruilen met schade gaan ze je er ook bijna niks voor terug geven.
en patat van de lidl
En nog een voordeel met 120 in zijn 5 kan je ook nog versnellen zonder terug te schakelen, in zijn 6 lukt dat niet.
Denk dat je turbo geen eens werkt als je al bij 2000 toeren schakelt, kan je dat niet uitzetten in je display?
30 mei is voor mij de start van het roofvis seizoen, daar kan ik helaas niet bij zijn.
16 mei 2015 om 18:34 In reactie op: Sander’s vectra 2.2 direct gts UPDATE: FOTO’S GTS Snowflake #18020054Omega velgen staan hem zeker goed.
Me pa kan met een gerust hard een gts 3.2 kopen zie ik, zijn winterbanden set kan hij zo over zetten.
-
AuteurBerichten