Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wat ik bij de vectra gedaan heb, oude speaker alleen het frame gebruiken zoals johan aangeeft, en dan gewoon een 2 weg 16,5 cm erin zetten.
of 3 weg als je geen tweeters in de deuren heb.
ik heb nu 150 watt pioneer 13 cm achter 170 watt voor
klinkt met een pioneer radio 4*50w uitgang voor mij perfect.
ja dat wel, maar de irmscher is rvs en dat bakt erg lastig haha
en de demper was aardig aan de prijs en klinkt zo mooi
Lucas dat is goed om te horen.
Weet je toevallig ook of de vectra v6 niet de turbo dezelfde einddemper aansluiting heeft als de Omega?
GRR Kon Opel dat niet een beetje beter doen dat je omega velgen onder een vectra kan gebruiken.
Daar gaat de dure winterbandenset.
wat een lijst met Omega’s
Kies je elke keer een mooiere?
Kijk dat is een slimme vrouw als ze een Omega kiest, ze had alleen beter gelijk een v6 kunnen nemen die 145 pk uit de 2.2 is net genoeg voor de vectra, Omega moet een v6 hebben dan een 2.5 of 3.0 niet die 2.6 3.2 met de gammele klepseals
verversen kan helpen, maar meestal is de bak dan niet zo best meer.
gaat hij met lage toeren wel in zijn 2 maar als je doortrek in zijn 1 tot 4500 toeren soms lastiger?
is het antwoord ja is het meestal de synchromesh ring die gaar is
wat een reactie van de opel belgie, net zo als opel nederland.
Vind het belachelijk dat opel gewoon door blijft gaan met slechte kwaliteit voor een hoge prijs.
Mij auto heeft opel zonder handrem meegegeven, met de mededeling, kunnen we niks mee de hevels zijn geroest en die zijn niet los te koop. kosten € 200 voor een kabel set van 60 euro.
ook met deze klacht deed opel nederland niks
blik plamuur en een bus tectyl voor de bodem vd Vectra.
Bezwaar indienen moet je zo ie zo doen bij de dealer die dit geleverd heeft.
Buiten een hoge nota is het toch te gek voor woorden dat je terug moet omdat de kachel niet ontlucht is.
Levert het bezwaar niks op, opel nederland aanschrijven.
Mijn dealer werd alleen ingedekt door opel nederland, mijn bezwaar liep dan ook op niks uit en de nota was ook niet hoog genoeg om er een juridische strijd van te maken, nadeel daarvan is dat jij moet bewijzen dat de werkplaats van opel een fout gemaakt heeft waardoor jij hoge kosten kreeg.
Diagnosetijd €. 159,99
Motorregelmodule opnieuw programmeren met sps € 29,09 Deze 2 kosten posten zouden naar mijn mening zo ie zo onder de coulance moeten vallen en is jouw auto 10 jaar of ouder dan hoor je ook nog korting op onderhoud te krijgen, is dit wel verrekend in je nota?mooi plaatje van een witte ring
nee bovag garage hier in het dorp
wel a kwaliteit en een jaar garantie voor wat het waard is.
ik was voor de 1.6 dr spanrol waterpomp ook € 425 kwijt
http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
kun je de maten invullen.
Het moet opzicht wel kunnen, je zou als je wat (sportief) wegtrekt alleen wat eerder wielspin hebben.
die is sneller dan je Omega,
Mooie keuze hoor! geniet maar elke km van 2.8 turbo :thumb
Dat zou best wel eens kunnen, en hoe kouder en natter het word, hoe lastiger het motortje het heeft.
http://www.imbemaautomaterialen.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
bij hun kun je goedkoop, filters en bougies kopen en bij onze trouwe sponsor http://www.oliewereld.nl kun je de olie en als het goed is ook het filter kopen.
Let wel op, als je niet weet of er nu een minerale of half syn olie in zit, dat je geen full syn koop, dan ga je met de full alle oude olieresten losmaken en heb je veel schade.
Om op safe te spelen kan je een motor flush kiezen, kost je 1 extra olie filter en 4 liter olie maar dan kan je met een gerust hart overstappen naar een full syn olie, vraag anders even advies aan de heren van oliewereld.Mij Vectra verbruikte toen ik hem kocht ook olie, na een flush waar echt pikzwarte olie bijna drap uit de aftap kwam hem met full syn 5 w 40 castrol edge, magnatec zou ook kunnen verbuikt hij ipv 1 liter per 1000 km 0.5 liter per 1500 km.
Mocht hij altijd op euro 95 gelopen hebben, kan je ook een tank bp ultimate en een injector reiniger toevoegen, om de boel weer schoon te krijgen.
mocht het eerste onderhoud niet werken, gasklep huis reinigen en egr schoonmaken en gelijk afblinden.
Succes
netjes hoor,
de b1 is toch wel het mooiste model van de omega
zou er wel een setje lichtmetaal onder zetten, staat mooier dan de doppen.
zijn je bougies wel mooi droog?
Als hij eenmaal loopt, loopt ie dan wel mooi rustig stationair en als je gas geeft gaat dat zonder haperen?
dat ziet er heel netjes uit
die kan je niet uitlezen naar mij weten.
Is je brandstoffilter wel schoon?
Pomp kan je wel zien als je even je achterbank weg klapt, als je dan met zijn 2 en bent kan je de 1 laten starten en de andere kan kijken of de pomp werkt.
Staat hij daar soms een nacht binnen als hij gestart word?
En als hij niet start, hoor je wel je startmotor rond gaan?
Als het beide een ja is, kan het zijn dat je bougiekabels en bougies slecht zijn en je een zwakke vonk heb, dit zie je niet met uitlezen.
Kijk een forum lid dat dagelijks op het stalen ros rijd, eindelijk een mederstander gevonden haha.
Veel rij plezier en pictures van de v6 en de kadett zien we wel tegemoed
wim ik begrijp jouw wel, en zelf had ik misschien de laatste rwd opel ook wel op de weg gehouden, maar pa ziet het niet meer zitten om er zoveel geld in te steken.
Als je die Omega goed wilt hebben moet er ook een bak revisie komen en nieuwe koppelingsplaten en een drukgroep weer € 2000,00
pa rijd deze nog tot na de zomer en dan neemt ie die € 4000 mee voor een vectra v6 die jonger is
dat word de bumper van een b2 monteren dan.
die stalenlijst er ook afhalen.
lijsten koop je compleet kunststof plus stalenlijst
-
AuteurBerichten