Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Erq4tje wrote:
Nu nog wachten op mijn onderdelen uit duitsland
-Angel eyes
-Novus dtm einddemper:cry :puke :cry
Nja, als jij het maar mooi vind! :thumbup
Eindelijk storingsvrije LED kentekenverlichting gevonden voor de J, gelijk maar gemonteerd.


Roy,
Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. Met de Astra J 100pk kun je prima in het verkeer mee komen als je geen hoge eisen stelt aan de prestaties.
Als ik puur persoonlijk kijk vond ik mijn gechipte Astra J GTC met 170pk al aan de trage kant, maar dat is maar net wat je gewend bent!
Ik ben ook nog op zoek naar iemand die in omgeving Zuid-Holland mijn Astra J OPC onder handen wil nemen! Normaliter deed ik alles zelf maar heb er nu geen ruimte/faciliteiten meer voor helaas!
Weet je iemand of wil je zelf de J OPC onder handen nemen? Stuur mij een berichtje! :wub
Gisteren rond 06:45 een donker blauwe Astra J OPC 12′ bij Oostvoorne richting de N15. Weet dat hij ook afkomstig is uit Hellevoetsluis! :thumb
@Rickskes wrote:
@HarrieAstra wrote:
http://www.112brabant.nl/news/9723-vier-gewonden-bij-ongeval-met-beknelling-in-veldhoven/
Astra J OPC?
Is inderdaad de Astra J OPC van een maat van mij…
nu zijn er nog maar 3 in Nederland..Bestuurder is er goed vanaf gekomen (4puntsgordel)
Bijrijder (mijn collega) minder goed vanaf gekomen (droeg de gewone gordel omdat achter haar ook een bijrijder zat en 4puntsgordel niet omgedaan kan worden)..Zonde, hopen dat Rene idd Allrisk verzekerd is!
Maar 3? Alleen hier rijden er al 4 hoor, ze zijn schaars maar niet zo schaars. ;)
OPC onderdelen voor de carrosserie, dus bumper/spoiler etc past zover ik weet niet op de Astra J, alleen op J GTC’s.
De OPC wielen zijn origineel zonder banden een kleine 3500 euro als je ze koopt bij de dealer, gebruikte zijn heel erg schaars! Dan moet je goed Ebay Duitsland/Engeland in de gaten houden! Dan betaal je rond de 1500/2000 euro voor gebruikte.
Replica’s zijn er uiteraard ook, maar niet in 20′. Tot 19′ kun je deze vinden en betaal je nog geen 1000 euro voor 4 velgen, excl banden.
De embleemloze zat er bij mij al op toen ik m kocht, maar persoonlijk vind ik dat t hem een goedkope uitstraling geeft. Dus ik doe t eens anders dan de rest!
Gelijk heb je, ziet er zo veel beter uit! king:
@co heesbeen wrote:
dan hoeven we niet meer naar de garage om dat ding sneller te maken . snelheid en kracht zit gewoon in de pomp
Nee, de opgave van de Corsa OPC NE is op RON98 gebaseerd, dan doet deze auto dus zijn fabrieksopgave.
Zelfde geldt bijvoorbeeld ook voor mijn Astra J OPC. 280pk geven ze op, met RON98. 265pk doet hij op RON95.
Merk je het in de praktijk? Nee, vast niet. Toch vertroetel ik mijn gebakje liever met RON98, als ik op die paar euro benzine ga letten had ik niet aan zo’n auto moeten beginnen! :thumb
Unlimited tuning is niet zo gespecialiseerd in Opel als EDS. Volgens mij is Unlimited Tuning meer een bedrijf die kant en klare software voor zoveel mogelijk auto’s overal vandaan haalt en doorverkoopt, waar verder niks mis mee is want ook EDS propt gewoon een voorgeschreven map in je Corsa als je hem niet op maat laten maken.
Bij EDS kunnen ze zonder twijfel meer uit je Corsa halen, ik geloof dat ze tot 240pk/330nm kunnen gaan!
Paypal is een uitstekend betalingsmiddel. Ik gebruik niet anders, ook hier in Nederland. :)
@dion87 wrote:
hahaha, nee ik ben niet in de buurt van eindhoven geweest :jerry
alleen van het weekend op de 2de maasvlakte geweest, damn das net een vliegveld!
Leuk he! :jerry Ik werk op de Maasvlakte (continudienst) dus vooral vroeg in de ochtend / laat in de avond is het knallen geblazen daar! :thumb
@Stephano wrote:
Ben benieuwd of dit de snelste FWD wagen op de ring gaat worden king: en de Megane RS Trophy kan verslaan…
De snelste FWD is op dit moment de nieuwe Leon Cupra. Die is recent met 10 sec sneller over de baan gevlogen, onder de 8 minuten.
Niet helemaal eerlijk want de RS deed het met straatbanden, de Leon met semi slicks.
Ik zie deze Astra niet onder de 8 minuten duiken, daar is hij gewoon te lomp zwaar voor.
@CoupePim wrote:
Pff dik apparaat zeg!! :wub
Misschien zouden rode brembo’s niet misstaan.. :D
Rode Brembo’s zouden erg lekker afstoten bij de zwarte wielen inderdaad. Als ik dat doe wil ik wel zo’n hoogwaardige paintjob als nu op de standaard brembo’s zit, dus moet daar een geschikt iemand / bedrijf voor vinden!
Mooi weertje vandaag, lekker wezen ,,cruisen” Even na het bijtanken een foto’tje geschoten met de telefoon! :thumbup
De plastidip op de velgen houdt zich uitstekend. Vind het zwart zelf mooier staan, ook veel positieve reacties gehad. Blijft lekker zitten!



De Astra J OPC zal ook van de partij zijn! :jerry
Zojuist onthuld:










Dat is idd een koopje. Alleen de shampoo en de klei is los al de prijs van het pakket.
Hier altijd 98 in het beestje. Doet zijn werk het beste en om die paar euro’tjes zal ik het ook niet laten. :jerry
Voorlopig is het nog een concept, maar Opel kennende komen ze sowieso met een heftiger model zoals bij de Corsa OPC.
Zal een afgeleide worden van de Astra OPC cup auto’s. Voornamelijk het gewicht is het probleem van de J OPC, het is een echt forse wagen. 1550kg rijklaar is niet mals!
De OPC cup auto’s zijn zo’n 200/250 kg lichter, dat met iets meer vermogen zal een beest van een wagen opleveren voor op straat! :jerry
Jammer dat we hier genaaid worden met de prijs. Die gaat zeker minimaal 50k kosten, waarschijnlijk nog wel een tikje meer!
Idd niet standaard, net zoals het vermogen. Je kunt trouwens genoeg stock filmpjes vinden. ;)
16 januari 2014 om 22:02 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197428Jammer dat de huidige J OPC zo ontiegelijk zwaar is. Een H OPC is standaard sneller…. op het rechte stuk.
15 januari 2014 om 17:51 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197425Dit is dan met katloze downpipe, alleen software zit rond de 300/305 inderdaad. De standaard downpipe is de grootste restrictie en beperking van de J OPC. Temperatuur loopt daar standaard al zo enorm hoog op dat er niet veel winst te behalen valt zonder deze te vervangen.
De J OPC’s verschillen onderling best veel qua vermogen. Sommige doen standaard al 300, sommige maar 265, maar met een kuurtje wordt dat allemaal recht getrokken. :thumbup
15 januari 2014 om 14:16 In reactie op: wie heeft welke chip/tuning/phase en er wat voor/aan gedaan #18197423Nieuwe downpipe en software door EDS, resultaat is 325pk en 500nm. Tevens de begrenzer eruit en de versnelde gasreactie in de OPC stand standaard laten maken in de normale modus, zit ik niet met de verhoogde stugheid van de OPC stand. :thumb
Wat een verandering zeg! :wub
3 januari 2014 om 11:29 In reactie op: Paul Walker tribute meeting, 22 dec. 1800+ aanmeldingen! #18198472@Blue-Dragon wrote:
Vond dat het niks met de auto scene te maken had.
Burnen en racen enz hoort niet bij de auto scene , daar gaat het om een auto naar je eigen zin te maken. En dat dan delen met de andere van de auto scene.Wat ze nu hebben gedaan is nog meer de auto scene naar beneden halen.
We worden al zo vaak aangekeken door de mensen dat we scheuren als gekken, en overal schijt aan hebben.
Terwijl de echte auto scene helemaal niet zo is, en door deze acties worden we alleen maar verder in het kwade daglicht gezet.En F&F heeft naar mijn weten ook niks met de auto scene te doen, want wij doen niet een stelen schieten en hard scheuren en burnen en racen.
Zo zie ik het namelijk en hoe een ander er over denkt is dan aan hem zelf.
:thumbup
Racen doe je op een circuit of op een afgesloten/afgezet terrein waar het kan, niet op een plek waar je iemand voor zijn sokken kunt rijden!
-
AuteurBerichten