Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het ligt er maar net aan hoe er met de auto is omgegaan in die 60.000km. Een turbo kan wel veel langer mee dan dat maar als deze regelmatig op zijn donder krijgt als de auto net gestart is of deze nog roodgloeiend staat en direct wordt afgezet, dan is de levensduur een HEEL stuk korter!
@J.Eland wrote:
Jongens, hoe zet je hier foto’s neer?
http://www.tinypic.com” onclick=”window.open(this.href);return false;, afbeelding uploaden en de link hier plakken welke tussen de tags IMG en /IMG staat.
Lees dit helaas veelste laat. Had graag ff langs gekomen met de J OPC! :(
Niks om je zorgen over te maken. Onder de kap wordt het bloedheet.
Zo jammer vind ik de badge op de achterkant. Zo’n strakke auto, net zoals de nieuwe Corsa, en dan zo’n enorme joekel van een uitstekende badge…. Zonde!
Greg,
Ik denk dat het voor de A20NFT redelijk normaal is dat hij bij 5200RPM gaat afbouwen, vanaf daar raakt de koek op. Als ik zo een rits uitslagen erbij pak van J OPC’s/VXR’s, waaronder die van mijzelf, beginnen ze allemaal rond 5200RPM af te bouwen, ook diegene met intercooler.
Als je voor een intercooler gaat, de EDS variant is 1 v/d betere op de markt met nagenoeg geen drukval over de cooler!
GTC is pas in 2012 uit gekomen, denk dat een K GTC nog wel even op zich laat wachten.
Hier nog wat meer pics van de detailer voor de geïnteresseerden. Ik hoop deze maand een profi photoshoot te houden dus dan wat mooiere pics!















@KRSA2000 wrote:
@RemcoV wrote:
Vandaag s’ochtends vroeg vlakbij Gorinchem op de snelweg een bijzondere Corsa OPC in een grijs/donker grijze ,,camo urban” wrap. Flink verlaagd met volgens mij oranje wielen.
Vast wel een bekende van iemand.
Is een van de jongens van corsateam.nl

Dat was hem idd! :thumb king:
Vandaag s’ochtends vroeg vlakbij Gorinchem op de snelweg een bijzondere Corsa OPC in een grijs/donker grijze ,,camo urban” wrap. Flink verlaagd met volgens mij oranje wielen.
Vast wel een bekende van iemand.
Nog wat foto’s van de detailer. Hopelijk snel een goede fotoshoot en geen smartphone foto’s! :)





Nog wat foto’s van de detailer. Hopelijk snel een goede fotoshoot en geen smartphone foto’s! :)





Mooie diffuser! king: Ziet er strak uit zo!

Bij 4/5 jaar zal hij de deur uit gaan, dus ik zou zeggen zet alvast wat opzij! :jerry
@herrflick wrote:
@RemcoV wrote:
Mee eens! :jerry De lip maakt de voorkant, vind ik zelf, echt helemaal af. Ik twijfel nog of ik de zilveren inserts in de voorbumper zwart zal maken. Nu steekt het nog lekker af.
Hij is inderdaad wel wat gekieteld. Ik rij meestal op wat voor handen is, zij het 95, 98 of 102. Verschil merk ik zelf eigenlijk niet, om dat te meten zou je hem met de verschillende brandstoffen echt op de bank moeten hebben. :D
Ja, ik zou zeker die zilveren inserts zwart maken, past nog mooier bij de lip en staat agressiever. :thumb
Gewoon zo hoog mogelijk octaan tanken, is het beste voor de OPC. Bij Klasen zijn al een aantal Astra J OPC’s voorbij gekomen die tussen de 262 en 269 pk halen en die hebben allemaal 95 octaan in de tank.
Bij 98 halen ze tegen de 280 pk en hoger dan 98 natuurlijk nog meer.
Ik heb morgen ook een hele mooie update die binnenkomt, zal morgen dan ook ff een nieuwe foto plaatsen :kewlpics :afro
Oh en gister nog ff 3 mooie filmpjes geschoten:
https://www.youtube.com/watch?v=C3Ah1FC2gXM&index=1&list=PL11gFGNiW6cclyKP2V9Bm15FvC2S2fmrF” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ben benieuwd wat je binnen krijgt! :D
Ik kijk niet echt nauw naar de brandstof. Voor het gevoel rijdt het allemaal hetzelfde, het verschil in vermogen merk ik niet bij dagelijks gebruik. Blokje loopt altijd netjes. 325pk en 500nm trouwens op 98 deed hij vorig jaar bij EDS. :)
@Shane_Astra_g wrote:
@RemcoV wrote:
Jimmys carcleaning?
Wil binnenkort ook is hem een belletje geven. Werkt hij goed? De prijs is ook zeer netjes.
Echt een vakman. Wat hij aflevert is gewoon super! Kun je gerust zaken mee doen! :)
Mee eens! :jerry De lip maakt de voorkant, vind ik zelf, echt helemaal af. Ik twijfel nog of ik de zilveren inserts in de voorbumper zwart zal maken. Nu steekt het nog lekker af.
Hij is inderdaad wel wat gekieteld. Ik rij meestal op wat voor handen is, zij het 95, 98 of 102. Verschil merk ik zelf eigenlijk niet, om dat te meten zou je hem met de verschillende brandstoffen echt op de bank moeten hebben. :D
Hij komt uit Gorinchem bij van Mill vandaan. Wel ongeveer anderhalf jaar geleden gekocht. :D
Auto’tje weer terug van Jimmy, insane resultaat. Hydrofobic? Klein beetje maar! :thumb
Previewtje, binnenkort meer! ;)



Afgelopen vrijdag de OPC weer bij Jimmy’s Carcleaning afgeleverd voor een grote klus. Jim mag weer een dag of 7 a 8 op de OPC los! :thumb
Can’t wait to see the result!

Mooi Zaf! Geniet nog maar van het OPC blauw, het gaat / is al deels uit het programma. Gaat verdwijnen!
De remblokken aan de voorzijde maar even preventief vervangen. Easy job met de Brembo’s! :thumbup


Helaas, het is erger dan verwacht. De vanafprijs is maar liefst net geen 33.000 euro. Daarmee is hij FLINK duurder dan zijn concurrenten, allemaal door de CO2 uitstoot. In de buurlanden is hij de goedkopere van al zijn concurrenten.
Voor 33k beginnen er grotere hete hatchbacks, zoals de Golf GTI. Daarmee prijst deze Corsa zich totaal uit zijn markt in ons land.
:(
Mweh jammer dat ik moest werken, had graag ff komen buurten met de J! :(
-
AuteurBerichten