Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja dat klopt als je de cruise in bedoeld deze is wekelijks van af 18.00 uur bij de burgerkring in Kerkrade op 3 mei gaan we weer van start
ja klopt er ligt een C 3.0 SE 24V motor in.

en een van mij sets



ac schnitzers/oz wheels handgepolijst in de maat 81/2j x 18 et 8 met 215/35 banden.ook de ronal harten van mij zijn nieuw gegoten en dan bewerkt op een draaibank en daarna zijn de gaten geboord maar ik heb dan ook weer andere zal er eens een foto van maken.
ja drie deelige ronal racing heb ik ook nog in de maat 9j x16 op bbs schotels en met 120 x 5 schroef bevesting.
ja ik weet het het drie deelige idee stamt al af 2005 en in 2008 waren de eerste klaar helaas voor ons die de kleine man is werd dit idee al snel over genomen door de grotere mannen met geld zoals edeltraut en rs velgenshop en ook helaas werken deze sneller rs had maar twee maanden nodig om het idee te gebruiken en een velg te maken maar we gaan verder en hebben alweer nieuwe ideeën
nee want op het ogenblik worden de velg harten gespoten in zilvergrijs. wel een paar foto,s van deze velgen

91/5 x 17 met 245 er banden

10j x 17 ook met 245 er banden om te testen op mijn rekord past goed alleen de mijne krijgen dan een grijs hart.

die van mijn zijn gegoten hiervoor moet een gietmal gemaakt worden en dit is niet goedkoop daarna worden ze bewerkt op een draaibank en er komt een boor programma aan te pas en daar de mijne van achter zijn verschroefd kommen er ook nog eens speciale gewinden bussen aan te pas.
de andere zijn gefreesd uit een stuk aluminiumplaat en er zijn er die de originele wielen afdraaien en er dan een buiten ring oplassen voor de driedelige bevestiging of zoals de driedelig fusch velgen hier wordt alleen de velg af gefreest.ja die van de e2 sedan moet ook passen. en senator a weet ik niet zeker omdat een senator a langer is van achter. wel de van de commodore c moet passen is van achter het zelfde als een rekord e1 sedan en sedan en combie/caravan past zeker niet onderling deze zijn verschillend van montage platen en bevestiging.
ik wel
http://www.opel-hecktriebler-forum.de/index.php?page=Attachment&attachmentID=93293″ onclick=”window.open(this.href);return false;
de eenige echte hier in 10 j x 17 en van achter geschroefd al vanaf 2008 die van edeltraudt en rs velgen zijn niks anders als mee lopers
ik zie niet wat voor auto je rijdt. maar de schokdemper gaat los met wat kruip olie en een luchthammer
27 januari 2012 om 23:47 In reactie op: c-kadett: Hoofdremcilinder en bekrachtiger upgrade, maar wat #17975146omega a 24 v of 3.0 motor dubbele bekrachtig en 23 er hoofdrem cilinder wel koppelstukken maken en binnenscherm bewerken daar rijden al heel wat kadett c mee rond. zit ook nog in senator b
ja mooie senator a met interessante raam bediening schakelaar groep deze uitvoering heb ik nog niet gezien
10 januari 2012 om 21:02 In reactie op: 8 januari 2012, 5e Opel Wintermeeting te Roermond! #17894979ja was een mooie meeting en het weer speelde ook mee mooie volle tas gekregen en het eten en de koffie was ook lekker volgend jaar weer erbij
ja is een fotoshop van http://www.autobild.de” onclick=”window.open(this.href);return false; hier laten ze zien wat je er van kunt maken als je de oude auto,s weer eens nieuw leven inbrengt met goede herkenbare lijnen
blijf je zeuren of hoe zit dat -offtopic -offtopic en dat op alle treffens die ik hier neerzet ik doe er drie per jaar op deze plaats waarvan een al 15 jaar de mensen die komen weten ondertussen wel waar dit is en hoeven enkel alleen maar een nieuwe datum.
de link is veranderd de rest volg nog
hoi
15 tot17 juni also drie dagen
waar camping de hatenboer in roermond in limburg deze camping is bekend en er staan overal boren waar de camping ishttp://www.hatenboerroermond.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
met enige aanpassing (weet niet meer wat er moest wat omgeboord worden en zo) gaat het wel er zijn ja ook 2.0 16v motors geweest in een kadett c rond 77-79 de 2.4 400er versie is pas later ontwikkeld vroeger kon je bij atuk in oberhausen zelf een 400 er krijgen met 2.6 of 2.8 liter inhoud en dit op de 2.0 basis motor de laatste jager 90 motor was een omgebouwde 400 er met 2.8 liter inhoud en een 16v 400er kop er op.
ja klopt heb het op gezocht op de micro fiches en daarin staat het deze dikkere uitvoering kan ook nog voorkomen bij de rekords met de 17 n en 19 n motor en de lagers zijn dan het zelfde als van de commodore c monza a en senator a alweer wat bijgeleerd.
dat zou dus betekend dat een diesel dikkere lager opnames heeft als de benzine versie moet ik eens na kijken
24 december 2011 om 18:05 In reactie op: schurend geluid in getrag 240 in 2e en 4e versnelling #17938655einde bak zou ik zeggen heb het zelfde gehad begint normaal in de versnellingen die je meest gebruikt en als laatste in de vierde omdat deze direct is is waarschijndelijk een lager schade uitbouwen en een andere bak monteren.
nee want de opname voor de wiellagers is dikker bij een senator veerpoot
jonge als je een ombouw doet naar vijf gats bevestiging krijg je ook automatisch grotere remmen logo daar de vijfgats alleen voorkomen in de grotere en sterkere opels ;)
heb het al een paar keer gedaan die ombouw naar vijf gats achter het beste een complete commodore c as monteren want alleen met steekassen red je het niet omdat hier ook weer verschilde types in zitten en voren ge woon complete veerpoten van een commodore c of monza a1/a2 of senator a1/a2 gebruiken als je geluk hebt zitten de remmen er nog op dan nog effen kijken welke hoofdremcilinder je hebt deze moet dan 22 of 23 zijn
-
AuteurBerichten