Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door piet
graag,ik stuur je ff u2u:Du2u terug kreeg delev failure
Heb hier nog wel een 30 pagina’s uit vraagbaak ofzoiets. Waar het gaat over de werking en afstelling van zenith carb. (die zit toch op een 2.5s??)
Bij interesse kan ik deze wel doormailen. :thumbup
Ben zeer benieuwd :thumbup
Het zijn Hydro stoters.
Kan je zien aan het “ringetje” aan de boven kant. Bij vaste stoters zit dit niet. Verder als je er 1 uithaalt dan kan je dat ringetje eraf wippen en dan zitten er een veer etc. Kan je mooi schoonmaken. Want als ze vast zitten hebben ze weinig nut :)


origineel gepost door fluks
staat niet bij dat het een d record is e record ging ik vanuit die zijn er ook in 1900 maar een d record tank kan nog wel eens een probleem zijn om aan een goede te komenIk zat te denken aan D omdat die wel vaker Rekord 1900 en Rekord 1700 worden genoemd. Staat ook op de embleem achter op klep.
Weet niet hoe dat met een e Rekord zit :) , maar daar is idd nog tank voor te krijgen :thumbup
origineel gepost door fluks
dan zal je tank wel doorgerot zijn of het kan zijn dat je ontluchting slang is gescheurt even je tank er onder weg halen dan kun je het zien
je kunt bij artaparts voor zo’n140 euro wel een nieuwe tank bestellenOp artaparts staat voor de Rekord D geen benzinetank alleen voor de E Rekord. Weet niet of dat zomaar past ??
origineel gepost door boyanka
:cool:er zit net boven de tandwielen van de olie pomp een imbus en deze draai je eruit en vult daar de olie, via het verdeler huis loopt de olie bijna niet in de pompIk neem dat je alleen de oliepomp moet vullen als de motor opnieuw (droog) in elkaar wordt gezet. Of ook met verwisselen van olie ??

Hier de mijne wel verkleind :P

plymouth ??
Buick (usa opel kadett)
Ford ?
Brilliance ?
MG A
Was toch niks mis aan je fijne 1.7 :jerry :jerry
Maar kan ntl niet tippen aan een 2.8S :cool::cool: :kewlpics:kewlpics
17 december 2007 om 09:11 In reactie op: Goed nieuws voor eigenaars klassieke auto Oldtimer-apk op lo #17352394Origineel gepost door manta2
In mijn Manta ligt al 20 jaar een gastank in, en rij niet meer dan 5000km ermee ( mijn dagelijkse Astra rijd ook op gas).
Ik heb geen probleem om elk jaar naar de APK te gaan, weet dan wel dat hij in orde is, en eventueel weet wat slecht begint te worden. En voor om de 2 jaar de manta te laten keuren ga ik de LPG inst. niet er uit gooienOuder dan 30 jaar dan is de apk om de 2 jaar, alle brandstoffen.
Origineel gepost door Remon
@ Rekord-Rob : Kzat naar je foto’s te kijken en de achtergrond kwam me bekend voor…. m’n ouders wonen op nr 96 en zelf heb ik er ook 20 jaar doorgebracht….Oh leuk joh, ja ik woon op 106. :thumbup. Ik woon er sinds me geboorte 18 jaar dus :)
:thumbup hij heeft hier en daar wel een paar gaten zitten en roestplekken, maar dat is te verwachten :P.
Hier mijn Opel Rekord D 1972 LPG


-
AuteurBerichten