Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@keesjanvanzanten wrote:
heb je foto’s :kewlpics
ja heel veel
heb je interesse ?
dan kan je me pm sturen waar je foto’s van wilt zien
er staat hier ook een no 10 in de koffer
of anders even bij de kadett c club kijken topicje van mijn coupe, staat heel veel geschreven en heel veel foto’s
auto is gewoon knetterhard en goedHeb er hier ook 1 te koop staan, orginele 1600 koets
ik vraag er 2750,- voor, ik heb er zelf wel een 5000,- uitgegeven
met nog een apk tot maart 2014, maar het liep nog niet storm, nu zijn er al wel 2 die de koets willen kopen,
zou hem dus uit elkaar kunnen halen maar verkoop hem liever kompleet, we zullen het ziendeze kadett coupe staat te koop;



Hij ziet er weer mooi uit en de rijder is er heel blij mee :D
komende winter gaat mijn coupe ook naar Reno Tuning voor wat laswerk en een mooi apart kleurtje :D :D :D
net Paulus gespot met zijn D kadett in Zevenaar ik was met mijn groene B corsa
@henry.kummeling wrote:
gistermiddag 3 c kadettjes op een een rij in emmerich duitsland
Ha ik denk een geel/zwarte op de autoambulance, gevolgd door een rode aero en een winterfest coupe,
Kriekje en ik reden daar ook bij alleen gingen wij voor Emmerich de A3 richting nl op,
even gas geven@funkycorsa wrote:
ik kan me vergissen maar volgends mij mieke vanmiddag gespot op de a12 bij bunnik, met de c station! :wub :wub :wub :wub :wub
Kan kloppen Mieke was ook op weg naar hier voor de bbq en het rose bier
@D-gek wrote:
Afgelopen zaterdag een bekende tegen gekomen toen ik op de sloop aan het “boodschappen” was..(de goudkleurige is de mijne)


haha die grijze diesel staat straks hier voor het huis :thumb
Tijssie komt BBQ en Bieren :afroJa dat is een lang verhaal, maar het gaat om mijn persoonlijke gezondheid
@REDP. wrote:
Hier wat foto’s van de kadett;
de achtervelgen worden ook nog zwart gespoten !


De coupe gaat in de verkoop
@petrolhead wrote:
@REDP. wrote:
Hoi Petrolhead,
de et waarde staat in het midden bij de wielbouten,
daar staat ook ATS en 7J en de E of ET,ik had eens gekeken, en kon het niet zo goed zien maar zit denk ik rond de et 23 of 28 maar door de coating kon ik dat zo snel niet zien.
Hoi Ik heb hier zelf et 20 en et 28 ik denk dat die van jou dan ook et 28 hebben
hoi Dkadeett 84 dit staat beter
Wat voor een ats classic 7j of 8j had jij nu onder de kadet staanHoi Petrolhead,
de et waarde staat in het midden bij de wielbouten,
daar staat ook ATS en 7J en de E of ET,Ben nog even bezig geweest met de coupe,
heb nu ook de 175/50 achter erop gelegd de 195/50 stonden beter,
maar 1 had niet zo heel veel profiel meer en liep langzaam leeg,
en op de zwarte velgen lagen nog prima bandenBen er wel achter dat de achter velgen een andere et waarde hebben et 20 en de voor velgen hebben et 28
wil er straks wel wat breder opleggen denk aan 195/205 maar eerst even naar de rdw.O ja de carter ontluchting aangesloten op een bidon haha
@petrolhead wrote:
ik ook king: nu nog mijn andere wielen eronder en stukje korter naar moeder aarde
Gaan de ats cup straks in de verkoop ?
en wat is de et waarde@kimmiej666 wrote:
Sinds vorige week in bezit van mijn restauratieproject:



Mooie auto, heb er hier nog een foto van met verbreed staal eronder en kuipstoelen erin
had hem al op een ander forum gespot, en je bent er al druk mee :thumb
Ja bij Fredje zekers
en de andere dag naar Son@prayer wrote:
dat die 1.2 niet snel genoeg is, is allang besloten, of je de 2.4 in gaat bouwen, dat is de vraag ;)
Die vraag kunnen wij wel invullen voor haar ;)
@Miek zaterdag heb ik storingsdienst, zondags gaat ik hem zekers uit laten
( of heel misschien zaterdagavond )en de velgen zwart natuurlijk ;)
@Paullus wrote:
@REDP. wrote:
Als ik er 13″ onderzet kom ik hier de oprit niet meer op en af
( vraag maar aan Paulus, die zat hier ook al met de uitlaat op de grond )
ik vind het zelf ook mooier staan, maar auto is ook op snelheid gebouwd vandaar ook de 15″
en ik zit aan de duitse grens, waar ie wel eens uitgelaten wordt ;)je kan ook ff je oprit aanpassen :-P 13″ met platte banden is natuurlijk het mooist, maar voor dagelijks gebruik niet praktisch. maakt ook veel toeren op de snelweg.
wordt een dikke coupé, jan! ik denk dat matzwart met zwarte wielen wel bruut zal staan.Ja dank je Paulus,
oprit probleem is iets van de gemeente en die willen het niet aanpassen
en met de auto ben ik toch meer van de snelweg ;)poe hoe wat een gedoe over het gewicht van een bumpertje
ik vind het niet mooi staan op een C kadett ;)
ik heb hem bij de mijne eraf gehaald en op zolder gelegd dat is pas een :thumbBumper zeker ERAF allemaal gewicht ,
en die spoiler netjes zwart spuiten :thumbAls ik er 13″ onderzet kom ik hier de oprit niet meer op en af
( vraag maar aan Paulus, die zat hier ook al met de uitlaat op de grond )
ik vind het zelf ook mooier staan, maar auto is ook op snelheid gebouwd vandaar ook de 15″
en ik zit aan de duitse grens, waar ie wel eens uitgelaten wordt ;)@D-gek wrote:
Leuke CQP..vind ’t enkel wel jammer dat je je ATS-velgen zwart spuit, dan vallen ze niet meer op.
Opvallen haha hij wordt straks helemaal matzwart
ik had al 4 zwarte ATS velgen gekocht in Budel, maar 1 velg was een beetje slingerig,
vandaar dat ik er 2 bijgehaald heb, maar ik ben toch niet van de bling bling :agent@ronnie opel boy wrote:
wat voor motor heb je er in ligen :D
Het was een 1600 met 4 bak, en ze hadden er een manta B achteras onder gezet :(
2.0E uit een manta,
Simons Groep N
Rekord getrag 240-5 bak,
en een door Ge Ve Retro Tuning gerviseerde kadett 1600 achteras met een 3.44 overbrenging uit een Manta B as
verder zit er een PU set onder via Fredje
en zitten er Barry schijven op met GSI remklauwen en Biesheuvel remslangen
Manta B Recaro’s met aangepaste onderstellen
Ats Cup 15″-7J velgen 175/50 voor 195/50 achter
verlaagd
en nog vele andere dingen gedaan ;) -
AuteurBerichten