Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vandaag de subframe’s onder de auto uit gehaalt dat was nog een best werkje want veel bouten zaten goed vast geroest me vader is er ook de hele middag me bezig geweest
ik heb de laastste hand aan de draaibok gemaakt waar de auto in komt te hangen


ja das waar ;):thumbup
ja mooi he een bananenboot hahahaa:angel:P
origineel gepost door D-dett
mooi project, trouwens heb je daar ook een mooie capri staan.:thumbupja de capri was van een maatje alleen de capri is ondertussen overleden :( sund wat het zijn ook pracht auto’s
en wat betreft de pracht van me blokkie :angel kan nie wachten tot ik hem kan gaan starten want na 2 jaar ( niet constant ) werken begint het toch wel te jeuken maar er zit zo veel werk in het aanpassen van de auto en oplossen van problemen :hmmz
maar morgen gaat het blok en de subframe’s er onderuit dan gaan we dodums en chassiedelen vervangen daar komen binnenkort foto’s van
hebbe hier ook wat foto’s van de cardanas die hebbe we bij terberg techniek laten aanpassen/ uitballanseren en er een schuifstuk tussen laten zetten kost wat maar dan heb je wat





moet dan ook maar effe want jullie zijn niet de enige :kewlpics
kijk dit vind ik nou echt een prachtige foto mooie manta a en mooi hoe je de sneeuw nog ziet gaan door de wind:thumbup
lol ja als het geen show auto wordt dan moet je het gewoon zo maken dat je er leuk rijplezier aan heb
de mijne wordt wel show en omdat ik en 3.0 24v maak ben ik bang dat als ik niet alles helemaal aanpak dat het vermogen de auto straks krom trekt
hmmm maar de hoofdremcillinder die we hebbe voor de kopeling is van kunstof daar kunnnen we niks aan aanpassen dus die zou dan meteen achter de pandaal moeten komen en daar hebbe we geen ruimte voor
moeten we dan een andere cilinder nemen of heb je een andere oplossing ( meschien foto van hoe jij of een ander het heeft gedaan )
het maken is geen probleem ;)
origineel gepost door Jo
Bij een B-manta heb je daar genoeg ruimte voor bij de pedaal.Ander vraagje. Die stalen plaat waar normaalgesproken de versnellingspook in zit en welke normaal aan de bak hoort te zitten, is die nu in de tunnel gelast?
nee die zit nog steeds aan de bak we hebbe hem wel iets aangepast zodat de pook nie te ver na achter kwam
we hebbe ook een grotere hoofdremcillinder meschien dat we daarom geen ruimte hebbe voor een hydrlische kopeling maar dat maakt nie uit he hebbe nog een 265 bak met kabel het is alleen een stukje luxe die je mist:D
origineel gepost door corsawubbe
goed bezigzorg maar dat je gauw binnestaat.
dat vid je epoxy ook fijn!!!
succes
ja idd vind je epoxy beter ja
maar verrassend weinig roest zeg ben ook me manta aan het restaureren maar de mijne is dikke gatenkaas:(
hier weer een update zijn de afgelopen dagen weer bezig geweest en hebbe de cardanas terug van de specialist dus hier meteen wat foto’s
me vader heeft de bestuurderskant van de auto als zijn werkplek en ik de bijrijderskant zo zitten we elkaar niet in de weg en kunnen we lekker doorwerken.
zo heeft me vader de rot bij het ruitenwisser reservoirbak al aangepakt de gehele bak is vervangen
en de stijl bij de deur gerepareerd
ik heb aan de andere kant ook de stijl bij de deur gerepareerd en heb ik het rotte stuk uit de accubak vervangen



nou heb ik ook nog een vraag zijn er ook manta rijders met een 24v die een hydrolische kopeling op hun bak hebbe zitten en zo ja waar hebbe jullie dan de hoofdcillinder gelaten ??
hee er zit een worm in dat gaatje :jerry
maar weer een typies geval van de standaard plekken
is je chasie over het algemeen nog wel goed ( geen scheuren / gaten )nou dat wordt dus helemaal niks ga zelf wel een keer spullen bij elkaar zoeken
en dan het idee van de bmw gewoon hydrolisch kost wat meer tijd maar je eigen tijd is goedkoper dan 1350 hahaha:Dorigineel gepost door JOZO
is dit in de doofpot gezet of word er achter de schermen hard aan gewerkt? Heb al een aantal foto’s klaar staan van een van de Manta’s:jerrylol:P heeft er eentje nogal zin in een verkiezing
zou zelf ook graag mee willen doen maar me manta is nog niet af plus dat ik een BCC heb en dan is het eigenlijks onmogelijk om te winnen:hmmz want de b en a zijn gewoon favorieten ( zijn nogal veel cc haters )
grappig maar voor op de manta :hmmzNEEAAA denk het dus effe nie
geen orgineel plaat werk maar wel goed en goedkoop
oke dat klinkt al beter dan al die mercedes dingen want als je dat hebt moet het maar net passen en alles van opel past eigenlijk wel op elkaar
ik heb een schuur in hoogland (amersfoort) heb er 4 plekken
als mensen echt niks hebbe en dan toch heel graag snel wat willen doen maar niet buiten willen werken
kan ik wel ruimte maken( ik heb maar 1 sleutel maar ik ga elke woensdag en zaterdag na me schuur )( hoef er niks voor te hebbe mits het niet al te lang duurt maar een biertje gaat er altijd in:P )
origineel gepost door larsjeG40
kijk eens op http://www.ezpowersteering.nl
geen idee van de prijs maar het is ook zelf te makenklinkt idd erg intressand ben ook benieuwd wat het gaat kosten dus hou ons op de hoogte opelmantagek
effe vraagje er bij kan de niet de stuurbekrachtiging van een monza gebruiken ???
of is electrische beter dan olie
origineel gepost door Kale gek
zo ligt t bij mij
dikte is 13 mm kon zo niet bij de orig veren komen om te vergelijken…
of het ligt aan mijn pc maar je foto word nie helemaal weergegeven kan je niet meschien nog een keer posten ben erg benieuwd hoe het zit
van mercedes dus oke ga daan ook eens na kijken
vooral reactie’s geven zo kan ik alle optie’s vergelijken en daar de genne uit halen die me het baste lijkt :P:D
maar had je dan rondom de gewone vering en schokdempers laten zitten
orginele vering hebben ze me afgeraden dus dat ga ik dan ook niet doen
koni / H&R verig op maat laten maken is te duur
omp verlagingsveren ljikt me ook niks want hoe kan ie nou goed veren als alle windingen op elkaar ligge
de vering van biesheuvel is een optie ( heb je meschien adres / site voor mij )
en de vering van mattig ( heb je daar ook een adres / site voor )
hebbe jullie meschien ook foto’s van hoe het bij jullie zit allemaal en hoe het bij de auto zelf staat
origineel gepost door jethro
Ascona-B diesel voorveren.zijn die stugger dan de normale ascona b vering dan
en vergeet niet dat ik volgens de mannen van koni vering moet hebben die stugger zijn maar ook 50 mm verlaging hebben anders werken de koni schokdempers niet goed
ja dat kan wel eens klopen daar hadden de mannen het bij de koni stand ook over
maar heeft opel niet iets wat er goed voor is of een ander merk vering dan koni ??
-
AuteurBerichten