Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
he mensen hier het verlossende bericht me ascona rijd weer
de kop lag behoorlijk op een hoop,14 kleppen krom
8 kleppengeleiders gebroken
de rest gescheurdwat heb ik vervangen
gereviseerde kop
koppakking
inlaat/uitlaat pakking
thermostaathuis pakkingen
kleppendeksel pakking
nokkaskeringen
luchtvolumehuis pakking
distrubutieriemkopbouten
nokkastandwiel bouten
loop/spanrol bouten
oliefilternieuwe olie
koelvloeistof
stuurbekrachtings vloeistof
koelslang net achter waterpompvoor de rest is alles goed schoongemaakt
en alle dingen die opgeknapt moesten worden ook opnieuw gespotenhier ben ik met alles dus ook het zoeken van onderdelen 4 weken me bezig geweest
waarvan het merendeel met zoekenen het heeft me in totaal 475.37 euro gekost
ik wou iedereen bedanken voor hun hulp het heeft allemaal goed geholpengroet maarten
ja idd wat een onzin dat een 2000 euro voor een cc een hoop geld is
hijs helemaal gespoten en opgeknapt en is niks minder dan een b manta
CC 4 life :wors
origineel gepost door kurtmanta
ik heb es ooit deze tegen gekomen
een zogenoemde
irmscher manta cmaar wat hier juist de bedoeling van is of word….
geen ideehttp://www.themantarevolution.be/forum/viewtopic.php?f=27&t=6
gadver wat is dat een lelijk ding
vind die zilveren die hier geplaatst staat veel mooier die zou ik ook wel willen hebben.
nu alleen je blok ng effe goed aanpakken:)
ja een leuk stukje :thumbup
20 maart 2010 om 19:53 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470844vind de opening persoonlijk ook iets te klein maar voor de rest supergemaakt :wors:wors
idd gewoon 24v doen das helemaal dik letterlijk hahha succes met je project:D
ja het zit me idd erg tegem de laatste tijd maar probeer der nie veel op te letten moet toch verder gaan anders komt die auto ook nie af en het gereedschap komt toch nie terug
gsi racer bedankt voor je aanbod maar ga maar weer mooi nieuw spul kopen
heb mensen effe update want is weer lang niks gebeurd
afgelopen weekend is er ingebroken in me schuur en is al me gereedschap gejat :swear dus kan nie verder met me auto want ik heb niks meer
me kop wordt toch reviseerd bij carrec in soesterberg dus nu alles goed schoonmaken
en moet eerst weer gereedschap kopen:cryik heb meteen een vraag heeft iemand uit de vraagbaak van de astra of kadett de gegevens met op hoeveel nuwton meter je bouten en de rest moet aan draaien en in welke volgorde
groet maarten
origineel gepost door Kale gek
hoeven geen bekende te zijn, een topicje over de restauratie van de manta is genoeg, zie je vaak precies hoe je ergens kunt komen en wat er allemaal ligt in een werkplaats, moeten ze alleen nog even uitzoeken waar t is en dat is ook zo gebeurd…ja das waar maar als je altijd het slechte in een mens denk dan kan je niks zeggen over wat je doet of maakt
ik ga der gewoon nie vanuit dat iemand van hier het is geweest want dan hadden ze zeker onderdelen meegenomen
hahaha mooie verleden heeft ie gehad
ojaaa en die dubbele uitlaat :wub:wors:kewlpics
en nu ook een mooi kontje:wub
ik zou nie weten wij er allemaal bij de schuur zijn geweest ik huur een stuk van de schuur
samen met me pa en vrienden maar er zijn nog andere huurders meschien dat die iets verlult hebbe
maar bij hun waren ook alle kasten opgebroken weet nie of hun wat missen want ze zijn der nooit
ik ben elke woensdag en zaterdag een beetje aan het sleutelen en in de dagen daar tussen is het gebeurdmaarja het lost niks op ben nou al een beetje aan het rondkijken na nieuw gereedschap
ja ik hoop ook dat ze gepakt worden maar die kans is net zo groot als dat ik geld via me verzekering kan krijgen al zou ik alleen al een lasapperaat kunnen kopen dan was ik al blij
maar ik ga nou me kasten beter beveiligen
de stalen deur komt ook een groot slot op
en ga kijken voor een stil alarmplus nog beter weet iemand een andere plek, schuur, loods, of bij een boer waar ik meschien na toe kan verhuizen in de omgeving leuden amersfoort
ja ik zit dr ook goed mee in me maag je doet er jaren over om een beetje gereedschap te hebben
en dan is alles ineens weg.:mad:maar ik heb ook altijd me spullen in stallen kasten staan en daar dan weer discus sloten op maar die
hebbe ze der afgehaald
ik ga nu ook idd een groot slot op de binnenkant van de stalen deur zettenen dan ga je aangifte doen bij de politie iets wat 2 uur duurt en je schiet der niks mee op ja meschien kan ik der wat mee bij me verzekering :hmmz
hier een klein lijsttje van wat ik allemaal mis meschien als jullie iets wordt aangeboden of zien op marktplaats bijvoorbeeld en je denk dat kan van maarten ( redmen ) ik dus zijn laat het me aub weten dan kan ik der meschien iets mee bij de politie
dewalt accutol 12v met 3 accu’s en een oplader
dewalt klopbormachine 18v op accu met 1 accu en oplader
dewalt slagmoersleutel 18v met 1 accu en een oplader
dewalt boren set , met boren 1 tot 13, bitjes bithouders, enz.
lasapperaat sebora type 155 kleur rood
2 paar lashandschoenen
ladeken
laskap zoeen die als je gaat lassen pas donker wordt
haakse slijper met staal borstel
doppenset 61 delig van allround kleur blauw
doppenset torks merk weet ik nie meer wel dat het een rood roze doos had
inbussenset maten 1 tot 13 en engelse maten kleur rood
3 paar ringratel sleutels maten 10, 13, en 17 van gebora volgens mij
en nog een hoop kleine gereedschapen meschien dat ze dat allemaal bij mekaar aanbiedenhoop dat jullie me meschien kunnen helpen met de zoektocht na me spullen alvast bedankt allemaal:thumbup
het i inderdaad een mooie cc ik heb der ook nog aan zitten webers op mijn 24v te zetten alleen dan heb je op je kleppendeksel die rondingen van je inlaat zitten das nie mooi of heb je daar ook al een oplossing voor:angel
ja ik baal der ook echt goed van
ze hebben een dakplaat losgemaakt en toen een gat in het dak gemaakt daarna hebben ze de stalen deuren open gemaakt ( die kunnen alleen van binnenuit open ) waarschijnlijk een auto of busje na binnen gereden vol gegooid en toen stalen deur weer dicht en via het dak na buiten zo lijkt het van buiten of er niks is gebeurd :swear:swear:fy1:swear:thumbdown
zo denk ik dat ze het gedaan hebben want de stalen deur kan van buiten uit nie open en op de zijdeur zitten inbraak sloten en een antikraakstrip maarja wie denk dat ze via het dak komen:mad:
mooie cc
en idd welkom bij het cc front :D
en wordt het een 3.0 12v
of een 3.0 24vik zou persoonlijk de achterbumper ook veranderen mooie irmscher er op
veel succes der mee
is een aanrader anders heb je zo kans dat je die zelfde shit als mij hebt straks:P
oke mee eens het kan allemaal gemaakt worden maar zijn die kosten nie duurder orf net zo duur als een ander blok kopen en die er in hangen kwa tijd zou het voor mij korter zijn om der een ander blok in te hangen
plus het zou voor mij allemaal de eerste keer zijn dat ik het spul zelf vervang :hmmz
ja idd zijn der echt lettelijk in gevreten ik verbaas der echt om dat ik nog zo ver heb kunnen rijden
:hmmz wel een km of 4 , 5 en toen kapte ie der mee ( ik echt super dom :swear)maarja daar doe je nou niks meer aan :D
nou das duidelijk ander blok dus:D
heb al wat rondgebeld morgen meschien ander blok ophalen
hou jullie op de hoogte van de vorderingen of andere vragenalvast bedankt voor jullie hulp:wors:angel
je kan M-tech altijd effe belen of mailen kan je het navragen
ik vind hun persoonlijk ook veels te duur ik doe altijd alles zelf en dat kost alleen je eigen tijd en krakkende hersens:)
maar maak voor je eigen eerst eens duidelijk wat je wil en voor hoeveel dus.
wat voor een blok wil ik een 2.0 16v of 2.0 8v
wil je een al goed lopend blok of 1 die je nog moet opknappen
bedenk je eigen ook goed dat ook al matst die garage je. je doet het niet in 2 dagen en je komt vaak nog een hoop problemen tegendingen die je allemaal moet doen
motorsteunen maken / kopen
aandrijfassen aanpassen
je remmen verbeteren ( achter schrijven zetten ) voor eigen veiligheid
olie koeler plaatsen in 2.0 16v geval
sterkere radiateur plaatsen
persoonlijk zou ik ook overal pu bussen zetten en je draagarmen verstevigen
enz. enz. enz.verkijk je nie op het inbouwen van een motor het klinkt zo makkelijk SUCCES:thumbup:angel
nou ben gisteren bezig geweest de kop ligt er af en het ergste is waar geworden
alle kleppen krom en helemaal ingevreten in de cillinders:cry:cry



dus nu de vraag kan voor 350 een zelfde blok kopen zou ik er een ander blok inleggen of deze toch laten reviseren?? wat denken jullie
oke dan ga ik die bouten maar eens halen bij de dealer
heb de distributieriem veleden jaar al vervangen samen met de waterpomp spanrol looprol en vsnaren
maar ik wist nie dat je die bouten meteen moes vervangen der bij dom heb der nu een hoop ellende mee
he meteen effe een vraag alles staat nu van tijd af hoe krijg je alles weer goed op tijd ??
:kewlpics:kewlpics:kewlpics kom maar op met die foto’s
-
AuteurBerichten